وی درباره تعداد چادر‌های برپا شده در مناطق زلزله زده خوی نیز گفت: بیش از ۴۴ هزار چادر را استفاده کردیم و هر خانواده تقریب یک چادر گرفته است. ما در واقع چهار برابر خانه‌های آسیب دیده اسکان اضطراری دادیم و چادر توزیع کردیم. چرا که پس لرزه‌ها باعث شد که این مردم آسیب پذیر باشند و بترسند از اینکه به خانه برود. حق هم داشتند و ما تکلیف داریم که این عزیزان را اسکان دهیم. اسم این فرآیند اسکان اضطراری است، مرحله بعد آن اسکان موقت است و بعد هم می‌شود اسکان دائم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بورس کالای ایران در توضیح جزییات پیش‌فروش متری مسکن، گفت: شرط خانه‌دار شدن مردم در این روش، رساندن تعداد اوراق سلف مسکن به اندازه حداقل متراژ واحدهای ساخته شده است.
این مطالعه جدید پیرامون اثرات جانبی انزوا و تنهایی نشان می‌دهد که تنها ماندن در آقایان، علاوه بر اینکه سلامت روان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بلکه ممکن است برای استخوان‌ها نیز خطرناک باشد. در این مطالعه، محققان تعدادی موش بالغ را با قرار دادن در قفس‌های مجزا یا خانه‌های گروه‌بندی‌شده با چهار موش در هر قفس، به مدت چهار هفته در موقعیتی شبیه انزوای اجتماعی قرار دادند.
وی درخواست عفو عمومی رئیس قوه قضائیه از رهبر انقلاب در خصوص محکومان حوادث سال گذشته را نشان از پختگی اژه‌ای خواند و گفت: واقعاً نمی‌شد که از دم اعدام کنند. خیلی‌ها همان طور که ایشان تشخیص داده بود، مفسد نبودند؛ درست است که فساد انجام داده بودند اما مفسد نبودند و لازم بود که انعطاف قوة قضائیه بر مردم روشن شود؛ این خود نشان‌دهنده پختگی است.
معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طبیعتاً هر مقدار از تعداد واحدها کاسته شود، مردم حس راحتی بیشتری در خانه‌های خود دارند و یک طبقه سازی متناسب با فرهنگ مردم کشور ما است.
وقتی به ایران بازگشتم، در رشته موتورکراس فعالیتم را شروع کردم، ولی آن زمان فدراسیون به مدت ۲ الی ۳ سال اجازه موتورسواری بانوان در رشته رِیس را نمی‌داد. آن زمان، من و ۳ خانم دیگر پیگیر این مهم بودیم. بعد از دوندگی‌های بسیار به ما اجازه ورود به پیست را دادند. از آن زمان به بعد، هم آموزش‌ها شروع شد و هم یک روز در هفته در پیست آزادی تمرین می‌کردیم که رفته رفته تعداد خانم‌های موتورسوار نیز بیشتر شد.
علی مطهری، نماینده ادوار مجلس گفت: معلوم شد که این طور نیست که اگر گفتیم اصلا حجاب اختیاریست ۸۰ درصد خانم‌ها بی‌حجاب می‌شوند. منبع: جماران
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به انتشار مطالبی درباره اینکه به زودی تعداد افرادی که از اسرائیل خارج می‌شوند به دو میلیون تن می‌رسد، هشدار‌های پی در پی مقام‌های صهیونیست به نزدیک بودن فروپاشی این رژیم را از دیگر نشانه‌های تضعیف صهیونیست‌ها دانستند و به کنایه گفتند: ما گفته بودیم ۲۵ سال دیگر را نمی‌بینند، اما گویا خودشان عجله دارند و زودتر می‌خواهند بروند.
نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد در شهرستان‌هایی که نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، چند درصد خانه‌های ۲۰ میلیارد به بالا وجود دارد.
نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس از معافیت مالیاتی واحدهای مسکونی لوکس در سال آینده انتقاد کرد.
«پولاک» در کتاب سفرنامه خود نوشته، هر محله به تناسب جمعیت، حمام‌هایی داشت. محله ارگ که کاخ سلطنتی در آن مستقر بود، ۱۴حمام داشت که از این تعداد ۵ باب آن جنبه عمومی داشت و بقیه در مجاورت عمارت‌ها و خانه‌ها قرار گرفته بود و بیشتر جنبه‌خصوصی داشت.
تعداد روزهای سپری شده از زلزله خوی به هفت رسیده، همچنان ترس از پس‌لرزه‌ها تن مردم را می‌لرزاند و آوار خانه‌های روستایی باقی است؛اما اینجا زندگی جریان دارد و مردم منتظر آغاز بازسازی‌ها هستند.
«خانه» می‌تواند چیزی فراتر و عجیب‌تر از صرف یک «چهاردیواری مسقّف» باشد. در اینجا با تعدادی از خانه‌های عجیب و غیرعادی آشنا می‌شوید.
یک پدیده‌ی عجیب و غریب در یخچال‌های طبیعی آمریکای شمالی در فصل تابستان قابل شناسایی است. در اواخر بعد از ظهر ماه‌های گرمتر تابستانی، تعداد زیادی کرم‌های یخ سیاه کوچک و مرموز از خانه‌ی یخ‌زده‌شان بیرون می‌آیند، اما هیچ‌کس واقعاً دلیل آن را نمی‌داند.
خانه می‌تواند چیزی فراتر و عجیب‌تر از صرف یک چهاردیواری مسقّف باشد. در اینجا با تعدادی از خانه‌های عجیب و غیرعادی آشنا می‌شوید که تخیل ما را از چارچوب مکعب‌مستطیل‌هایی که محل زندگی‌مان هستند آزاد می‌کنند.
در خوشه‌های غول‌پیکر که از صد‌ها یا هزاران کهکشان تشکیل شده‌اند، تعداد بی‌شماری ستاره، مانند روح‌های سرگردان واقع شده‌اند که نور شبح گونه‌ای از خود ساطع می‌کنند. این ستاره‌ها از نظر گرانشی به هیچ یک از کهکشان‌ها در خوشه‌ها متصل نیستند.
در سومین سالروز ترور حاج قاسم سلیمانی در مقابل تعدادی از سفارت خانه‌های کشورهای متحد نظامی ایالات متحده آمریکا و عضو ناتو بنرهایی با شعار "انتقام می‌گیریم" نصب شده است.
دهم دی‌ماه ۱۳۵۵ و همزمان با تاسوعای حسینی. یکی از تجار و بازرگانان متدین تهران - حاج عباس تحریریان - تعدادی از چهره‌های دینی و انقلابی را به منزل خود دعوت کرده بود تا در روز تاسوعایِ ۱۳۹۷ هجری قمری، جلسه‌ای برای زنده نگه داشتن یاد حضرت سیدالشهدا(ع) برپا کنند. آیت‌الله خامنه‌ای، شهید مرتضی مطهری و مرحوم دکتر شریعتی در این جلسه‌ حضور داشته و به بحث و گفت‌وگو پرداخته‌اند.
با گذشت ۱۲ روز از ماه آذر، بالاخره امروز بانک مرکزی گزارش «تحولات بازار معاملات مسکن در ماه آبان» را منتشر کرد. گزارشی که نشان از تغییرت قیمت خانه در پایتخت در کنار افزایش تعداد معاملات دارد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز دوشنبه ۷ آذر، با تعدادی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
تورم مصالح ساختمانی، شکاف قیمت آپارتمان‌های نوساز و قدیمی‌ساز را تشدید کرده و به همین لحاظ تعداد معاملات خانه‌های نوساز به پایین‌ترین حد خود رسیده و نسبت به هشت سال قبل ۵۰ درصد کاهش یافته است.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: تعدادی از خانه‌های بزرگ منطقه یک تهران به عده‌ای خاص واگذار شده است.
هرچه به زمان آغاز جام جهانی نزدیک می‌شویم تعداد متقاضیان حضور در این رویداد و آن‌هایی که می‌خواهند بازی‌ها را به جای تلویزیون خانه‌شان در استادیوم ببینند بیشتر از قبل می‌شود. بازی جالبی هم به را‌ه انداخته‌اند که مثلاً می‌خواهیم آدم‌های مختلف را ببریم تا کار فرهنگی انجام دهند.
عصر امروز درحالی که تعداد بلیط‌های اختصاص داده شده به زنان برای تماشای بازی استقلال مقابل پیکان، نسبت به هفته گذشته دو برابر شده بود، در اقدامی عجیب خانم‌ها را به طبقه دوم استادیوم منتقل کردند.
در هفته چهارم لیگ برتر تعداد زیادی از خانم‌هایی که بلیت الکترونیکی تهیه نکرده بودند حدود ۴۰ دقیقه پیش از شروع مسابقه با اجازه مسئولان حراست ورزشگاه آزادی وارد استادیوم شدند اما دیگر تحت هیچ شرایطی این اتفاق تکرار نمی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ