مدیرفنی تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به نزدیکی مسابقات گرندپری و جهانی، بسحاق انصراف خود را از هدایت تیم ملی اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت:بعد از جام جهانی اتفاقات عجیبی برایم افتاد که وقت نشد با هواداران در میان بگذارم اما خواهم گفت
تیم ملی فوتسال ایران باوجود قهرمانی در تورنمنت تایلند در رده هفتم جهان باقی ماند.
شاید باور نکنید اما تراکتور از زمان ورود پاکو خمس، نتایج بهتری را نسبت به دو مدعی فوتبال ایران کسب کرده است.
با اعلام نشریه "الوطن"، امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره، حداقل سه هفته دیگر در تمرینات و مسابقات تیمش غایب خواهد بود.
فوتبال ایران که در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با دو شکست و یک پیروزی از دور مسابقات کنار رفت، در تازه ترین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال چهار پله سقوط کرد.
یک روز تا وداع فوتبال با جام جهانی ۳۲ تیمی باقی مانده و از روز دوشنبه، شمارش معکوس برای جام جهانی ۴۸ تیمی آغاز خواهد شد - رقابتی که چهار سال بعد به میزبانی ایالات متحده، مکزیک، و کانادا برگزار خواهد شد. در مورد شکل برگزاری جام جهانی ۴۸ تیمی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود و احتمالات زیادی هم وجود دارد که موافقان و مخالفان هر یک، استدلال‌هایی را برای دیدگاه خود مطرح می‌کنند. روز گذشته نیز اینفانتینو، رییس فیفا، اعلام کرد هنوز به جمع‌بندی دراین خصوص نرسیده است.
عملکرد دور از انتظار بلژیک در جام جهانی قطر ممکن است برای تیبو کورتوا تبعاتی داشته باشد و حتی جایگاه او را در رئال مادرید به خطر بیندازد.
سرمربی تیم ملی ایران در پایان بازی آمریکا در پاسخ به سئوالات خبرنگاران تاکید کرد ایران باید بازیهای بعدی خود را ببرد.
پس از حذف تلخ مکزیک از جام جهانی، جراردو مارتینو از سمت خود استعفا کرد.
ابهام درباره اینکه آیا لیونل مسی در خوشحالی آرژانتینی‌ها بعد از برد مکزیک در رختکن به لباس تیم حریف توهین کرده بحثی را در میان هواداران دو تیم راه انداخته و حتی یک قهرمان بوکس مشهور در مکزیک مسی را تهدید کرده است.
ایران برای اولین بار پس از نیمه نهایی جام ملتها سه گل دریافت کرد.
دروازه بان تیم ملی لهستان کسب پیروزی در اولین بازی برابر مکزیک را رد راه صعود به دور بعد جام جهانی حیاتی می داند.
مهدی خدابخشی تکواندوکار ایرانی که در سال ۲۰۱۵ با پرچم ایران به مدال طلای جهان رسیده بود، چند سال قبل و بعد از ازدواج با یکی از تکواندوکاران تیم ملی زنان صربستان، به این کشور مهاجرت کرد و نهایتا با تغییر تابعیت، توانست برای صرب‌ها در رقابت‌های بین‌المللی به میدان برود. او در مکزیک و در دومین روز مسابقات جهانی به مدال طلای وزن منهای ۸۷ کیلوگرم رسید
یواخیم واتسکه، مدیر دورتموند، احتمال جدایی جود بلینگام از این باشگاه را رد نکرده است.
گرت بیل بر خلاف شایعات بعد از جام جهانی با تیم ملی ولز خداحافظی نخواهد کرد و قصد دارد در رقابتهای یورو2024 هم با تیم ملی کشورش به میدان برود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل برنتفورد در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در حالی دوشنبه هفته جاری به میزبانی مکزیک آغاز خواهد شد که تیم بانوان ایران بعد از کسب قهرمانی آسیا، این بار به دنبال ثبت افتخاری جهانی هستند
بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در حالی دوشنبه هفته جاری به میزبانی مکزیک آغاز خواهد شد که تیم بانوان ایران بعد از کسب قهرمانی آسیا، این بار به دنبال ثبت افتخاری جهانی هستند
توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، در صحبت‌های اخیر خود مطالبی مطرح کرد که به عنوان ابراز علاقه برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی انگلیس تفسیر شده است.
مدافع سی ساله تیم ملی فوتبال ایران بعد از غیبت در انتخابی جام جهانی، اینک برای درخشش در دور نهایی مسابقات، سرشار از انگیزه است.
بر اساس گزارش‌های متعدد رسانه‌ای زین‌الدین زیدان با فدراسیون فوتبال فرانسه به توافق رسید تا در پایان جام جهانی قطر به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور معرفی شود.
بازیکن جوان تیم ملی فوتسال امیدوار است بتوانند در جام جهانی روی سکو قرار بگیرند.
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان تأکید کرد، کیفیت بازیکنان و رقابت نزدیک آنها در انتخابی باعث وسواس او در اعلام انتخاب ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی شده است.
دستیار کارلوس کی‌روش می‌گوید پیشنهاد ایران بلافاصله پس از پایان کار آنها در مصر به دست سرمربی پرتغالی رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ