نایب رییس فدراسیون فوتبال با حضور در شبکه خبر موضوع حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم ملی را تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیئت مدیره زنیت در گفتگو با شبکه تلویزیونی مچ تی وی اعلام کرد که اخبار بازگشت سردار آزمون مهاجم ایرانی به این باشگاه صحت ندارد.
بخش رسانه ای تیم ملی ایران خبر اعلام فهرست نهایی تیم ملی ایران را تکذیب کرد.
یک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که خبر وقوع انفجار نزدیک ساختمان پنتاگون «اطلاعات نادرست» بوده است.
وزارت ارتباطات در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر واگذاری خودرو‌های شاسی بلند به این وزارتخانه ضمن تکذیب آن اعلام کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا امروز هیچ خودرویی از هیچ شرکت خودروسازی به وزارت ارتباطات و حتی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه آن واگذار نشده و طرح این خبر از اساس کذب است.
اعلام وصول استیضاح وزیر صمت در اواخر فروردین ماه حواشی زیادی در پی داشت. در حالیکه یک نماینده شب گذشته از منتفی شدن این ماجرا خبر داده بود، نماینده ای دیگر این موضوع را تکذیب کرد. یک عضو کمیسیون صنایع مجلس نیز گفت که هیچ امضایی از استیضاح وزیر صمت پس گرفته نشده است و آئین‌نامه اجازه پس‌گرفتن امضا را نمی‌دهد.
برخی رسانه‌ها امروز از خودکشی یک بلاگر خبر دادند و نوشتند: خودکشی بلاگر معروف؛ ساعت ۱۰:۴۵ صبح دیروز به پلیس اعلام شد و رهگذران در حال عبور از یکی از خیابان‌های مرکز شهر متوجه زن جوانی شدند که نیمه هوش روی زمین افتاده است.
همسر سیامک نعمتی با انتشار یک استوری رسما خبر فسخ قرارداد او با پرسپولیس را تکذیب و اعلام کرد اطلاع رسانی دقیق از طرف سیامک به زودی انجام می‌شود!
صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفتگو با خبرفوری اعلام کرد: خبر ورود غول دریای سرخ به ایران و بارش،۳۰۰ میلیمتر را تکذیب می‌کنیم. در هفته آینده از روز شنبه تا تقریبا سه‌شنبه در هیچ کجای کشور بارندگی نداریم. منبع: خبرفوری
احکام متهمان پرونده شهادت سیدروح‌الله عجمیان در دیوان عالی کشور در حال بررسی است و لغو حکم اعدام حمید قره حسنلو صحت ندارد.
هافبک استقلال خبر وارد شدن دقیقه نودی نامش به ترکیب تقابل با پرسپولیس را رد کرد.
تاکنون نیروی انتظامی استان گیلان خبر بازداشت فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی را تایید و یا تکذیب نکرده و مسؤولان قضایی نیز اعلام موضع رسمی نکرده‌اند.
اعتماد نوشت: غروب روز جمعه ۴ آذر ماه بود که گروه هکری «بلک‌ریوارد» از هک کردن وب‌سایت و سامانه داخلی خبرگزاری فارس خبر داد و اعلام کرد به ده‌ها بولتن محرمانه این خبرگزاری که برای نهاد‌های امنیتی و انتظامی تهیه می‌شد، دست پیدا کرده است. مطابق معمول، مدیران این خبرگزاری اصولگرا، ابتدا موضوع را تکذیب و اصل خبر را بی‌اهمیت قلمداد کردند. اما با انتشار برخی اسناد و تصایر متقن از سامانه‌های داخلی این خبرگزاری، مشخص شد که محتوای هک شده، آن‌گونه که مدیران این خبرگزاری ادعا می‌کنند، بی‌اهمیت و جزیی نبوده و دامنه وسیعی از اخبار، تصاویر و داده‌های بایگانی را شامل می‌شده است.
مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تکذیب هرگونه حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان گفت: اطلاعیه منتشر شده از سوی سپاه کذب است و جزئیات تکمیلی از رسانه‌‌های رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.
وحید قربانی -سرپرست روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی- اعلام کرد خبر استعفای وزیر راه صحت ندارد و موضوع استعفا تکذیب می‌شود.
دایی آرتین در رابطه با انتشار خبری مبنی بر به فرزندخواندگی در آمدن آرتین توسط پدر و مادر شوهر خواهرش، این خبر را تکذیب کرد و گفت: این یک شایعه است. حتی برخی هنرمندان اعلام کرده‌اند می‌خواهند فرزندخواندگی آرتین را قبول کنند؛ قدردان همه مردم ایران و به ویژه کسانی که قصد دارند به هر طریقی به ما کمک کنند هستیم، آن‌ها به ما لطف دارند.
یک رسانه روسی اعلام کرد باشگاه زنیت سنت پترزبورگ برنامه‌ای برای جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران ندارد.
وزارت ارتباطات رفع فیلتر واتس‌اپ را تکذیب کرد.
روابط عمومی استانداری ایلام در بیانیه‌ای خبر منتشر شده را در یکی از سایت‌های خبری و فضای مجازی با عنوان درگیری فیزیکی استاندار ایلام با یک راننده اتوبوس را تکذیب کرد.
روابط عمومی استانداری ایلام در بیانیه‌ای خبر منتشر شده را در یکی از سایت‌های خبری و فضای مجازی با عنوان درگیری فیزیکی استاندار ایلام با یک راننده اتوبوس را تکذیب کرد.
پایگاه خبری پلیس پایتخت اعلام کرد، خبر جابجایی یا عزل سرهنگ احمد میرزایی در پلیس امنیت عمومی واقعیت ندارد.
سرمربی تیم ملی عمان اعلام کرد که خبر جدایی او صحت نداشته و تمرینات آنها از 10 روز دیگر آغاز می شود.
روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اعلام کرد: خبر قطع درختان مجموعه ورزشی انقلاب به هیچ‌عنوان صحت نداشته و تنها تعدادی از درختان به دلایل کاملا کارشناسی و مطابق با اصول حفظ درختان و فضای سبز زیر نظر کارشناس فضای سبز شهرداری تهران و به‌طور معمول و مرسوم در همه جای کشور، سرزنی شده است.
وبگاه شهاب نیوز در خبری فوری اعلام کرد که ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح، در درگیری های امروز در نابلس زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.
سخنگوی قوه قضائیه ضمن اعلام بررسی ترک‌ فعل‌ دستگاه‌ها در سیل، با تکذیب خبر دستگیری خاوری، گفت: کانادا برای استرداد وی همکاری نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ