رسانه‌های غنایی اعلام کردند که پیکر بی‌جان کریستین آتسو از زیر آوار خارج شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت‌فوتبال تبریز اعلام کرد که زیرساخت لازم برای حضور زنان در بازی با پرسپولیس وجود ندارد.
مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ زمان شروع فصل جدید لیگ برتر را اعلام کرد.
باشگاه لیورپول رسما اعلام کرد که ویرژیل فن‌دایک به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب شده است.
با اعلام رسمی باشگاه فولاد، علیرضا منصوریان به کارش در فولاد ادامه می دهد.
بعد از اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس با رئال مادرید این ستاره آلمانی با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی به تمدید قراردادش واکنش نشان داد.
رئال مادرید رسما اعلام کرد که بعد از توافق با دورتموند، جود بلینگام رسما به این تیم پیوسته است.
با اعلام فرشید سمیعی این باشگاه امروز از ساپینتو خواسته تا اسامی بازیکنان مدنظر برای فصل بعد را اعلام کند.
خواکین سانچز، کاپیتان 41ساله بتیس، اعلام کرد بعد از دو دهه حضور در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا در پایان فصل جاری بازنشسته خواهد شد.
منابع آگاه یمنی از توافق اولیه میان ریاض و صنعاء مبنی بر تمدید آتش‌بس در این کشور و بعد از آن، اعلام رسمی پایان جنگ در یمن خبر دادند.
گراهام پاتر بعد از شکست چلسی در بازی دیروز مقابل استون‌ویلا دقایقی پیش با اعلام رسمی باشگاه چلسی از سمت خود اخراج شد.
بعد از کش و قوس های فراوان حجت کریمی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال رسما اعلام کرد این تیم حق جذب بازیکن خارجی ندارد.
بعد از اعلام بازنشستگی گرت بیل، باشگاه سابق او رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی از این ستاره ولزی و دوران حضورش در لوس بلانکوس تجلیل کرد.
باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرد که کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه اجازه حضور در تمرین را ندارند.
مرداد سال ۱۲۸۵ شمسی، مظفرالدین‌شاه قاجار به امضای فرمان مشروطیت تن می‌دهد و در اولین جلسه مجلس شورای ملی، چند ماه بعد، در ۱۴ مهرماه همان سال که در کاخ گلستان با حضور شاه قاجار تشکیل می‌شود، بر اساس متمم قانون اساسی، طهران رسما و قانونا به پایتختی ایران انتخاب می‌شود.
با اعلام رسمی سازمان لیگ شهرآورد پایتخت به تعویق افتاد و بعد از جام جهانی برگزار خواهد شد.
رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قراین و شواهد نشان می‌دهد بعد از حادثه فوت مهسا امینی که اتفاق افتاد، دشمن با یک آمادگی بر بستر این موضوع سوار شد و به میدان آمد و هم علیه تمامیت نظام و امنیت مردم اقدام کرد. کسانی که به قصد براندازی به میدان آمدند غصه هیچکس را نمی‌خورند.
دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای در واکنش به حوادث رخ داده بعد از درگذشت مرحوم مهسا امینی تاکید کرد: بزودی عموم دانشگاهیان با اعلام مواضع رسمی خود هتاکان هنجار شکن را بر سرجای خود خواهند نشاند.
دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای در واکنش به حوادث رخ داده بعد از درگذشت مرحوم مهسا امینی تاکید کرد: بزودی عموم دانشگاهیان با اعلام مواضع رسمی خود هتاکان هنجار شکن را بر سرجای خود خواهد نشاند.
باشگاه برایتون بعد از انتقال سرمربی سابقش، گراهام پاتر، به چلسی اعلام کرد روبرتو دی‌زربی را به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب کرده است.
باشگاه چلسی اعلام کرد بعد از امضای قراردادی پنج ساله با گراهام پاتر او به عنوان سرمربی جدید این باشگاه منصوب شده است.
شبکه خبری «الجزیره» قطر به نقل از برخی منابع در این باره گزارش داد که توافق شده تا مصر راس ساعت دو بعد از ظهر به وقت گرینویچ (۱۸:۳۰ به وقت تهران) یک بیانیه را اعلام کند که در آن خواسته شده تا آتش بس در نوار غزه سه ساعت پس از آن برقرار شود.
گفته می‌شود امروز یا فردا، خبر رسمی قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ منتشر خواهد شد و بلافاصله گزینه‌های داخلی با حمایت مجلس در مقابل گزینه خارجی مدنظر وزارت ورزش، روی میز قرار می‌گیرند. برخی اعضای هیات رئیسه هم دنبال ابقای اسکو هستند.
تمام دوستان و فعالانی که در عرصه مراکز فنی، تجهیزات و پشتیبانی تولید در سینما و تلویزیون و عرصه‌های مختلف رسانه‌ای فعال هستند و مجوز وزارت فرهنگ را دریافت کرده‌اند، می‌توانند عضو این اتحادیه شوند. ما اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ مرکز پشتیبانی تولید داریم که مجوز دارند و در این عرصه فعالیت می‌کنند و قطعا پذیرای تمام این مراکز خواهیم بود. ما در ابتدای فعالیت این اتحادیه مراکز دارای مجوز را به طور رسمی دعوت می‌کنیم تا به عضویت اتحادیه درآیند و بعد به منظور حل دغدغه‌های مشترک صنفی مجمع عمومی برگزار می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ