سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان تأکید کرد، کیفیت بازیکنان و رقابت نزدیک آنها در انتخابی باعث وسواس او در اعلام انتخاب ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فرنگی جوانان بعد از کسب قهرمانی آسیا، برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان دو مرحله اردوی 10 روزه خواهد داشت که از اول مرداد در خانه کشتی آغاز خواهد شد.
در بین تیم های مدعی در آسیا، امیر قلعه نویی بیشترین تغییرات را در ترکیب تیمش داشته است.
پرز بعد از قهرمانی رئال در جام باشگاههای جهان تاکید کرد که هدف باشگاه این است که همواره بهترین در اروپا و جهان باشد.
بازیکن تیم ملی بسکتبال که با وجود خداحاطفی مجدد در ترکیب این تیم قرار گرفته، گفت: احتمال اینکه بعد از این دوره بمانم و بتوانم کمکی به تیم ملی کمکی داشته باشم، یک درصد است.
بازیکن تیم ملی بسکتبال که با وجود خداحاطفی مجدد در ترکیب این تیم قرار گرفته، گفت: احتمال اینکه بعد از این دوره بمانم و بتوانم کمکی به تیم ملی کمکی داشته باشم، یک درصد است.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار پیامی، با مردم مناطق زلزله زده ترکیه و سوریه ابراز همدردی کرد.
کاسمیرو در ایام بعد از جام جهانی با درخشش در ترکیب یونایتد، به همه کاره تیمش تبدیل شده است.
سردار آزمون در اولین بازی خود بعد از جام جهانی برای لورکوزن ۱۸ دقیقه به میدان رفت و نشان داد که در پی راه یافتن به ترکیب اصلی تیم ژابی آلونسو است.
سردار آزمون در اولین بازی خود بعد از جام جهانی برای لورکوزن 18 دقیقه به میدان رفت و نشان داد که در پی راه یافتن به ترکیب اصلی تیم ژابی آلونسو است.
پاری سن ژرمن در شبی که مسی دوباره به ترکیب اصلی برگشت به پیروزی دست پیدا کرد. این بازیکن آرژانتینی بازگشت خود به تیم پاریسی را با گل جشن گرفت.
بعد از درخشش طارمی در جام جهانی ۲۰۲۲، اما شایعه‌ها درباره علاقه چند باشگاه معتبر در سری آ استرالیا و لیگ برتر انگلیس به او مطرح شده است. آرسنال و چلسی در انگلیس و اینترمیلان در ایتالیا باشگاه‌های بودند که بحث انتقال طارمی به ترکیب آن‌ها وجود داشت
کیلیان امباپه در بازگشت به ترکیب پاری سن ژرمن بعد از رقابت‌های جام جهانی قطر، با یک سورپرایز از طرف هواداران دو آتشه تیمش روبرو شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: مدال‌داران ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با اعزام به تورنمنت خارجی در اسفند، وارد چرخه انتخابی تیم ملی می‌شوند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تماشای بازی های ایران در جام جهانی برایش سخت بوده است، بعد از حذف این تیم در جام جهانی از ترکیب کارلوس کی‌روش انتقاد کرد.
یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد باشگاه فنرباغچه بعد از اظهارات اخیر سردار آزمون، به دنبال جذب این مهاجم ایرانی بعد از مسابقات جام جهانی است.
کارشناس فوتبال ایران بابیان اینکه کارلوس کی‌روش از همین حالا ترکیب اصلی خود را برای جام جهانی می‌شناسد، گفت: اگر مقابل انگلیس بازی را واگذار نکنیم راهی مرحله بعد خواهیم شد.
شاگردان حسن رنگرز بعد از شکست تیم ترکیه، پیروزی‌ خود را مقابل قرقیزستان را هم قطعی کردند تا به عنوان فینالیست فردا روی تشک بروند.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از قهرمانی در اسپانیا دنبال کسب بهترین نتیجه در جام جهانی باکو با جوانانش خواهد بود.
امیرمحمد یزدانی بعد از کشتی نگرفتن در مسابقات جهانی بلگراد، حالا قرار است در ترکیب تیم امید به اسپانیا اعزام شود.
بعد از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی با گران‌ترین ترکیب موجود در فوتبال جهان آشنا می‌شویم.
اینطور که پیداست احسان امینی مربی تیم ملی کشتی آزاد بعد از حضور در مسابقات جهانی بلگراد، هدایت تیم دانشجویان را در ترکیه برعهده خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: بعد از مسابقات آزاد تیراندازی، ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان مصر مشخص می‌شود.
تیم ملی شطرنج ایران در دور ششم المپیاد جهانی شطرنج به مصاف آمریکا می رود.
تیم ملی شطرنج ایران در دور ششم المپباد جهانی شطرنج به مصاف آمریکا می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ