تونی کروس در پایان بازی با چلسی تایید کرد که بازنشسته نمی شود و فصل بعد نیز برای رئال بازی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیرعبداللهیان گفت: زمانی می‌توانستیم اطلاع رسانی کنیم که از انتقال وجه مطمئن شویم.
صحبت‌های شب گذشته رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در گفتگو با هواداران و اعلام قطع همکاری این باشگاه با کریم باقری از جهاتی تاسف‌آور و ناراحت‌کننده است.
لوکا مودریچ درک نمی‌کند که چرا باشگاه رئال مادرید خبر تمدید قرارداد او را رسما اعلام نمی‌کند و از سوالات راجع به آینده‌اش خسته شده است.
احتمال دارد که در نشست خبری امروز ریکاردو ساپینتو، خبر مهمی مبنی بر تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی اعلام شود.
در ساعت ۱۴:۰۰، سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱، خرمشهر پس از ۱۹ ماه اشغال، آزاد شد.
سرباز شهید «محمد جمالزاده» یکی از پنج شهید حادثه تروریستی سراوان بود که خبر شهادتش را به خانواده وی اعلام کردند. منبع: خبرگزاری دانشجو
رضا رشیدپور خاطره‌ای در کانال تلگرامی دید در شب خود روایت کرده است از صبحی که آذری جهرمی خبر شکست پروژه پرتاب ماهواره را در برنامه اش روایت کرد.
استقلال به صورت قطعی از این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد و تیم دیگری جایگزین آبی های پایتخت می شود.
سرانجام پس از ۴١سال، یک مقام رسمی، رسما خبر شهادت حاج احمد متوسلیان را اعلام کرد!
ارتش جمهوری آذربایجان با تایید اشغال جاده‌های شمال کریدور لاچین در توجیه آن مدعی شده است به این خاطر کنترل این جاده‌ها را به دست گرفته است که ارمنستان سعی دارد به طور غیرقانونی از آن برای انتقال سلاح به قره باغ استفاده کند.
الهه منصوريان اعلام كرد بعد از بازى هاى آسيايى هانگژو آخرين مسابقه اى است كه در آن شركت مى كند.
فدراسیون فوتبال ایران، امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب کرد.
خبرنگار سی‌ان‌ان ترک، با چشمانی اشک‌آلود، از زلزله جدیدی در هاتای می‌گوید: "بچه ها خیلی ترسیده بودند... ما خیلی ترسیده بودیم...".
همزمان با اعلام خبر موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، عکاس خبرگزاری میزان با حضور در یکی از زندان‌های کشور از لحظه اعلام این خبر تصاویری را ثبت کرد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد، طبقه دوم استادیوم آزادی ظرفیت پذیرایی از هواداران‌ را ندارد.
سخنگوی سازمان فضایی ایران اعلام کرد: تا ساعتی دیگر؛ خبر خوش درباره منظومه ماهواره‌ای شهید سلیمانی اعلام می شود.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل، از ارایه خدمات به مشتریان عمده مانند اتوبوس‌رانی تهران خبر داد و گفت: به‌صورت ویژه نسبت به تجهیز نمایندگی‌ها و اعزام اکیپ امداد اقدام شده است.
یکی از برنامه‌های وزارت صمت برای کاهش فاصله بین عرضه و تقاضای خودرو، موضوع واردات خودرو است. اقدامی مهم که حالا با گذشت مدتی از ابلاغ آیین نامه، وزیر صمت در جمع خبرنگاران از آخرین وضعیت واردات خودرو و زمان اعلام اسامی شرکت‌های واجد شرایط خبر داده است.
خبردار شدیم گلر شماره یک پرسپولیس برای بازی کردن مقابل تراکتور اعلام آمادگی کرده است.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت گفت: هیچگونه خبری در خصوص تودیع «سرهنگ میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ» به مرکز اطلاع‌رسانی رسانی پایتخت اعلام نشده است.
«دارکو بیدوف» مهاجم صربستانی که سابقه حضور در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان را دارد، دوباره به این تیم پیوست.
نشست خبری کارین ژان پیر، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید به دلیل اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم، برای لحظاتی به وقفه افتاد. او سپس با خاندان سلطنتی و مردم بریتانیا ابراز همدردی کرد.
نایب رییس فدراسیون فوتبال با حضور در شبکه خبر موضوع حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم ملی را تایید کرد.
بعد از انجام معاینات پزشکی مشخص شد رباط صلیبی امیرحسین غلامی دچار پارگی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ