باشگاه پورتو از مهاجم ایرانی خود بعد از دیدار مقابل براگا حمایت و اعلام کرد طارمی از منتقدانش بزرگتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پورتو نسبت به درخشش ستاره ایرانی خود واکنش نشان داد.
رئیس باشگاه پورتو درباره تمارض بازیکنان در پرتغال صحبت‌هایی را بر زبان آورد که حمله هواداران پرتغالی را به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به دنبال داشت.
در شرایطی که مهدی طارمی در یک هفته گذشته به واسطه دریافت پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان در کانون توجه بود، حالا یک رسانه فرانسوی از علاقه باشگاه مارسی به مهاجم ایرانی پورتو خبر می‌دهد.
با نزدیک‌شدن به پایان فصل و نقل و انتقالات اروپایی، شایعات نیز پیرامون بازیکنان بیشتر از گذشته می‌شود.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو با به ثمر رساندن ۲۰ گل در این فصل به جمع بازیکنان نخبه تاریخ این باشگاه پرتغالی پیوست.
طارمی علاقه خود را به بازی در لیگ برتر انگلیس هرگز پنهان نکرده است و با توجه به فعالیت دوستان و مدیر برنامه او برای پیدا کردن یک تیم مناسب در لیگ جزیره، بعید نیست.
طارمی علاقه ویژه‌ای به پورتو دارد و در لیگ پرتغال هم بخوبی جا افتاده و به افتخارات بسیاری دست یافته. به همین دلیل او بی‌میل نیست قراردادش را با پورتو تمدید کند
موضع رسمی باشگاه پورتو در قبال مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص شده است.
مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو در حال حاضر در جمع ۲۵ گلزن برتر تاریخ باشگاه پورتو قرار دارد و احتمال دارد تا پایان فصل جایگاه خود را ارتقا بدهد.
باشگاه پورتو به گلزنی ستاره ایرانی خود در جام جهانی پرداخت.
باشگاه پورتو پرتغال پیامی را در پی دعوت مهدی طارمی به تیم ملی ایران منتشر کرد.
حساب کاربری باشگاه پورتو دقایقی پیش به قیچی برگردان مهدی طارمی در بازی مقابل پاکوش‌دی‌فریرا واکنش نشان داد و با انتشار عکسی دیدنی از ستاره ایرانی نوشت: این کار را با استایل خاص خودش انجام دهید.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بهترین بازیکن زمین معرفی شد.
مسئولان باشگاه پورتو برای انتقال ستاره ایرانی خود به آرسنال شرط گذاشتند.
دیدار تیم‌های فوتبال پورتو و براگا در هفته هشتم لیگ پرتغال در حالی برگزار شد که استعدادیاب باشگاه چلسی این بازی را از نزدیک زیر نظر گرفت.
باشگاه پورتو از مهاجم ایرانی خود بعد از دیدار مقابل براگا حمایت و اعلام کرد طارمی از منتقدانش بزرگتر است.
باشگاه پورتو از گزارشگر شبکه پرتغالی بابت سئوالی که از مهاجم ایرانی این باشگاه پرسید، انتقاد کرد.
اگر هم طارمی پای برگه قرارداد جدید با پورتو را امضا بزند، احتمالاً به شرط فروش خواهد بود تا سودی هم نصیب باشگاه پرتغالی شود. اگر هم طارمی قرارداد خود را تمدید نکند، در نقل و انتقالات زمستان امسال یا تابستان سال بعد می‌تواند جدا شود و البته باشگاه جدید مبلغی را برای دریافت رضایتنامه به پورتو بدهد.
در حالی که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد مهدی طارمی با تیم پورتو باقی مانده است، باشگاه پرتغالی به دنبال تمدید قرارداد او است. خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا اعلام کرده است.
بعد از انتقادات گسترده از طارمی و اتهام فریب دادن داور، باشگاه پورتو به صورت رسمی وارد عمل شد و از ستاره ایرانی اش حمایت کرد.
نایب رئیس باشگاه پورتو بعد از برد این تیم در هفته ششم لیگ پرتغال به جای سرمربی پورتو به نشست خبری رفت و ضمن حمایت قاطعانه از مهاجم ایرانی این تیم، گفت: با مهدی طارمی بسیار بد رفتار شده است.
باشگاه پورتو به مرور سوپر گل مهدی طارمی ستاره ایرانی‌اش پرداخت.
باشگاه چلسی که پیگیر جذب مهدی طارمی مهاجم ایران بود، با پاسخ منفی باشگاه پورتو مواجه شد و این بازیکن باوجود رویای بازی در لیگ برتر انگلیس فعلا در پرتغال ماندنی است.
مهدی طارمی مهاجم ایران به عنوان بهترین بازیکن ماه آگوست باشگاه پورتو انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ