اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در فینال کاپ آسیا با اندونزی روبرو خواهد شد.
تیم‌ ملی هندبال نوجوانان ایران در مرحله یک هشتم نهایی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم صاحب سبک آلمان و تیم مدعی عربستان برود.
ایران در مقدماتی جام جهانی با دو تیم دیگر از آسیای میانه همگروه شده است.
تیم های امید ایران و امید عربستان 6 سال بعد از مصاف حساس که با باخت ایران همراه بود، مقابل یکدیگر قرار می گیرند.
تیم نساجی مازندران ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد تا اردوی آماده سازی خود را در این کشور برگزار کند.
وزرای ورزش ایران و ونزوئلا توافق کردند با همکاری فدراسیون‌های فوتبال دو کشور تیم‌های ملی ایران و ونزوئلا در دیداری دوستانه برابر هم قرار بگیرند.
تیم ملی ایران امروز با افغانستان روبه‌رو می‌شود. اولین بازی ملی ایران با همین تیم بوده ولی آنها 74سال است با هم بازی نکرده‌اند.
تیم های ملی نوجوانان ایران و عربستان برای دومین بار فردا در امارات با هم بازی دوستانه انجام می دهند.
تنش بین فوتبال ایران و عربستان با توجه به بهبود روابط سیاسی دو کشور پایان یافته است و امروز شاهد تقابل تیم های ملی نوجوانان ایران و عربستان در دبی خواهیم بود.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: نه در فرودگاه‌های ایران و نه در فرودگاه‌های عربستان برای افرادی که نیاز به مصرف داروی مستمر دارند، منعی وجود ندارد.
رصدگر هلال ماه و منجم آماتور در مورد رویت هلال ماه شوال ۱۴۴۴ قمری اظهار داشت: رؤیت هلال ماه در شامگاه پنجشنبه ۳۱ فروردین مصادف با ۲۹ ماه رمضان امسال در پهنه ایران از نظر نجومی محتمل به نظر نمی‌رسد.
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی کنیا برای دیدار برابر ایران اعلام شد.
با منازعه در روابط ایران و عربستان، پخش برنامه‌های ایران اینترنشنال از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ مصادف با دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران آغاز شد. حمایت مالی عربستان از این شبکه ماهواره‌ای، آن را به مرجعیت خبری برخی از ایرانیان تبدیل کرد و ماحصل سرمایه‌گذاری سعودی بر این شبکه، جریان‌سازی انکارناپذیر و خسارت بر ایران در جریان اعتراضات مهرماه ۱۴۰۱ بود.
امشب از ساعت ۱۹ به وقت ایران، تیم النصر عربستان در چهارچوب رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی به مصاف ضمک می رود و باید دید که عملکرد کریستیانو رونالدو در هفته هجدهم رقابت های لیگ عربستان به چه شکل خواهد بود.
الهلال عربستان حریف فولاد خوزستان ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.
اتحادیه جهانی کشتی در صفحه رسمی خود به دیدار حساس و دیدنی تیم‌های ایران و آمریکا در فینال مسابقات جام جهانی کشتی آزاد واکنش داد.
سایت اتحادیه جهانی کشتی با انتشار یک گزارش به دیدار تیم‌های ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت و چند مصاف احتمالی این مسابقه را زیر ذره بین قرار داد.
سایت اتحادیه جهانی کشتی با انتشار یک گزارش به دیدار تیم‌های ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت و چند مصاف احتمالی این مسابقه را زیر ذره بین قرار داد.
تیم ملی فوتبال دختران ایران ۲۱ و ۲۴ آبان در ورزشگاه آرارات تهران به مصاف بلاروس خواهد رفت.
مصاف جذاب ایران و آمریکا پس‌فرداشب در امارات
تیم جوانان ایران به زودی بازی دوستانه ای را در برابر بلاروس برگزار می کند و به احتمال قوی این بازی دوستانه در بلاروس برگزار می شود.
تیم‌های ملی فوتسال ژاپن و عربستان امروز چهارشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم نه چندان مطرح عربستان موفق شد ژاپن دومین تیم برتر آسیا را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
تیم ملی فوتبال آمریکا که یکی از حریفان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است در دیدار دوستانه به مصاف عربستان رفت و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد.
تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز (شنبه ۱۲ شهریور) یک جلسه تمرینی سخت و جدی را زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ