براساس اطلاعات رصدخانه مهاجرتی ایران، در بررسی ۲۰ کشور جهان، بیشترین جمعیت مهاجران ایرانی مربوط به امارات‌متحده عربی با ۴۵۴ هزارنفر و کمترین مربوط به بلژیک با ۱۳ هزارنفر است. پس از امارات، کشور‌های آمریکا (۳۹۷ هزار و ۷۳۵ نفر)، کانادا (۲۱۳ هزار و ۱۶۰ نفر)، آلمان (۲۰۳ هزار نفر)، ترکیه (۱۵۴ هزار و ۹۶۵ نفر)، بریتانیا (۸۳ هزار و ۵۳۱ نفر)، سوئد (۸۱ هزار نفر) و استرالیا (۷۷ هزار و ۷۸۰ نفر) است. بنا بر آخرین داده‌های موجود از منابع سازمان‌های بین‌المللی، جمعیت مهاجر ایرانی (متولد ایران) حدود دو‌میلیون‌نفر تخمین زده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که بالا رفتن قیمت کالاها در فروشگاه‌ها باعث شده تا مردم آلمان از خرید اقلام موردنیازشان صرف نظر کنند.
بایر لورکوزن حاضر است در قبال دریافت۱۰ میلیون یورو به بازیکن ایرانی اجازه رفتن دهد.
اخراج امین عدلی مقابل بوخوم می توانست به قیمت از دست رفتن سهمیه اروپایی برای لورکوزن تمام شود.
شکست بی موقع بایرن مقابل لایپزیش که می‌تواند به قیمت از دست رفتن قهرمانی بوندس‌لیگا تمام شود موجب خشم هواداران این تیم شد.
کارشناس حوزه مسکن گفت: شهرداری‌ها به‌واسطه مدیریت شهری و فروش تراکم عامل اصلی افزایش قیمت زمین در تمام شهرها به خصوص در تهران بوده و هستند.
عضو هیأت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت:با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید قیمت مرغ زنده درب مرغداری ۵۲هزار تومان و قیمت گوشت مرغ برای مصرف کنندگان حداکثر ۷۳ هزار تومان است.
تغییر شرایط اقتصادی و بالا رفتن قیمت کالا و خدمات در کشور مشکلی است که انکارناشدنی است و همین موجب شده تا آثار آشکار و پنهان در همه زمینه‌ها قابل لمس باشد. همین تورم سبب می‌شود تا قیمت دیه که در پایان هر سال تعیین می‌گردد، افزایش یابد وبه دنبال آن، قیمت بیمه نامه‌های شخص ثالث هم افزایش می‌یابد؛ اما این پایان ماجرا نیست، زیرا در هر بیمه نامه شخص ثالث، یک گزینه پنهان افزاینده قیمت وجود دارد که قابل تامل است.
در معاملات امروز تالار خودرو در بورس کالای ایران ۵۵۰ دستگاه لاماری ایما (متعلق به مجتمع صنعتی آرین پارس موتور) در چهار رنگ مختلف فروخته شد.
امروز سه شنبه ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سوی ایران خودرو در بورس کالا عرضه شد. طی معاملات امروز برای ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی، ۴۴ هزار و ۳۷۹ تقاضا شکل گرفت. پژو 207 در بورس کالا باچه قیمتی فروش رفت؟ و خریداران چقدر سود کردند؟
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت در آستانه ایام نوروز، گفت: هر تصمیمی که به افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و بالا رفتن تورم منجر شود پذیرفته نیست و ستاد زیر نظر معاون اول رئیس جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.
امروز در ۶ نوبت عرضه خودرو در بورس کالا، ۶۰۶ دستگاه کامیون و کامیونت به فروش رسید که متوسط قیمت‌ها نشان می‌دهد قیمت‌های کشف شده در بورس کالا پایین‌تر از متوسط قیمت بازار بودند.
شاخص‌های سهامی در نخستین روز معاملاتی بهمن ماه فروریختند؛ هرچند تا پیش از این دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای در چند قدمی عبور از سقف ۲۸‌ماهه خود یعنی زمانی‌که شاخص‌کل در محدوده کانال ۷/ ۱‌میلیون‌ واحدی قرار داشت، دچار تعلل شده‌بود، اما در نهایت چرخش مسیر نقدینگی در جریان دادوستدهای بورس تهران و فرابورس ایران موجب شد تا معامله‌گران شاهد روزی منفی در بازار سهام کشور باشند و همچنان رویای ورود به این کانال در اذهان بورس‌‌‌‌‌‌‌بازان باقی‌بماند. نشانه رفتن نوک پیکان غربی‌‌‌‌‌‌‌ها به بخش‌های مختلف ارز‌‌‌‌‌‌‌آور ایران در حقیقت موضوعی است که می‌تواند عدم‌قطعیت‌ها در اقتصاد سیاسی کشور را تشدید کند.
قیمت تخم‌مرغ در آمریکا در ۱۲ ماه منتهی به دسامبر سال ۲۰۲۲، ۲.۴ برابر شده و سازمان رقابت این کشور خواستار تحقیق نقش شرکت‌های بزرگ در بالا رفتن غیر واقعی قیمت این کالای اساسی شده است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد بالا رفتن قیمت ارز به دغدغه ای جدی برای این کمیته تبدیل شده است.
سرپرست امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی گفت: بالا رفتن قیمت دلار و قیمت کالا‌های وارداتی باعث شد برای تهیه سمعک و ویلچر برقی از کشور‌های دیگر دچار مشکل شویم.
سرپرست امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی گفت: بالا رفتن قیمت دلار و قیمت کالاهای وارداتی باعث شد برای تهیه سمعک و ویلچر برقی از کشورهای دیگر دچار مشکل شویم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بالا رفتن قیمت دلار، واقعیت کف بازار نیست، بلکه واقعیت، اقدامات هدایت شده و حساب شده از اطراف کشور ماست. سلیمانیه، هرات، دبی و استانبول مجموعاً در قیمت دلار تأثیرگذار هستند. از عوامل دیگر، قماری است که در عرصه ارز صورت می‌گیرد و به آن «ارز فردایی» می‌گویند، بدون اینکه ارز مبادله شود، در روز تعطیل قیمت را بالا می‌برند، معلوم است که این‌ها اقداماتی مبنی بر فشار هر چه بیشتر است.
رصد هفته نخست بازار اقلام خوراکی از نوسان قیمتی در این بازار حکایت دارد.
اتاق بازرگانی تهران در گزارشی تاکید کرد که قیمت گذاری دستوری لوازم خانگی نتیجه‌ای جز کاهش تولید و از بین رفتن انگیزه عرضه در برندارد که منجر به افزایش مجدد قیمت و زیان مصرف‌کننده می‌شود.
اگرچه نرخ تورم در آمریکا طی هفته‌های اخیر کمی کاهش یافته، اما همچنان شاهد بالا رفتن قیمت‌ها در این کشور هستیم.
«در دو سال گذشته هر زمانی که بازار ارز شروع به بالا رفتن کرد، خبر آزادسازی ۷ میلیارد دلار دارایی بلوکه شده ایران در کره جنوبی مطرح می‌شد که تنها خبرسازی بود. الان نیز مقامات بانک مرکزی و وزارت اقتصاد درباره آزادسازی این ارز‌ها در کره و کشور‌های دیگر صحبت می‌کنند، اما به هیچ عنوان بازار نسبت به این موضوع واکنش مثبت نشان نمی‌دهد، زیرا که پی برده است این اخبار تنها برای گفتار درمانی است و جنبه واقعی به خود نخواهد گرفت.»
جنجال «ریکاردو ساپینتو» سرمربی پرتغالی استقلال و محرومیت او از نشستن روی نیمکت به جز جرائم نقدی، برای تیم استقلال هم به قیمت از دست رفتن چهار امتیاز خانگی تمام شد.
مصدومیت شدید گاوی در جریان بازی بارسا و بیلبائو ممکن است به قیمت از دست رفتن جام جهانی برای او تمام شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی و غفلت دولت قبل باعث بالا رفتن قیمت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ