امروز سه شنبه ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سوی ایران خودرو در بورس کالا عرضه شد. طی معاملات امروز برای ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی، ۴۴ هزار و ۳۷۹ تقاضا شکل گرفت. پژو 207 در بورس کالا باچه قیمتی فروش رفت؟ و خریداران چقدر سود کردند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت، اولین نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلا کشف شد، خبر خوش خاندوزی برای بازار سرمایه، پیش بینی بورس فردا | دلایل صعود بورس امروز چه بود؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا تا قبل از جلسه‌ی بازار آزاد فدرال، خبر‌های مهم برای بورس فردا ۳ اسفند، فروش ربع سکه در بورس کالا متوقف شد، پژو ۲۰۷ در بورس کالا باچه قیمتی فروش رفت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فردا (سه شنبه) ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سوی ایران خودرو در بورس کالا عرضه خواهد شد. جزئیات این فروش را در ادامه بخوانید.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو پژو ۲۰۷ دستی که قرار است ۲ اسفند ۱۴۰۱ عرضه شود را ابلاغ کرد. ثبت سفارش این خودرو چه زمانی است؟
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید پژو ۲۰۷ را اعلام کرد.
قیمت پژو ۲۰۷ در معاملات دیروز بورس کالا به ۴۳۳ میلیون تومان رسید.
قیمت پژو ۲۰۷ در معاملات دیروز بورس کالا به ۴۳۳ میلیون تومان رسید.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و تارا دستی را که قرار است ۱۸ دی در تالار خودرو عرضه شود، ابلاغ کرد.
بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و تارا دستی را که قرار است ۱۸ دی در تالار خودرو عرضه شود ابلاغ کرد.
بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و تارا دستی را که قرار است ۱۸ دی در تالار خودرو عرضه شود ابلاغ کرد.
در معاملات امروز خودرو در بورس کالا، پژو ۲۰۷ دستی با قیمت پایانی ۴۰۰ میلیون تومان به فروش رفت که قیمت این خودرو با احتساب هزینه‌های جانبی و مالیات به ۴۵۶ میلیون تومان می‌رسد.
در معاملات امروز خودرو در بورس کالا تقاضا دو برابر عرضه در خرید پژو ۲۰۷ بود.
برای خرید پژو ۲۰۷ از بورس کالا ابتدا باید ۱۰۰ درصد پیش پرداخت به میزان ۱۸۵ میلیون تومان واریز کنید.
این هفته سه خودرو، لاماری، هایما و پژو۲۰۷ در بورس کالا عرضه می شود.
هفته آینده 4000 دستگاه پژو 207 و 500 دستگاه هایما در بورس کالا معامله می شود.
امروز ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ در بورس کالا معامله شد.
بورس کالایکشنبه (۴ دی ماه) میزبان عرضه ۲ هزاردستگاه خودروپژو ۲۰۷ دستی سفیدبا قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.درصدپیش پرداخت سفارش خریددراین عرضه ۱۰۰ درصد و تاریخ تحویل ۲۰ اسفنداست.
۲۰۰۰ دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک امروز در تالار خودرو در بورس کالا فروخته شد.
بورس کالای ایران چهارشنبه این هفته و شنبه آینده در حالی به ترتیب میزبان عرضه ۲ هزار دستگاه تارا و ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو است که درصد پیش پرداخت سفارش خرید این خودروها ۲۵ درصد و تاریخ تحویل آنها ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ است.
برای نخستین بار در بورس کالا ایران عرضه تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک انجام شد. امروز عرضه‌ها در ۱۰ ردیف انجام شد که از ساعت ۹ تا ساعت ۱۶:۳۰ بعدازظهر طول کشید.
سومین عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالا با ورود هزار دستگاه خودروی ۲۰۷ دستی به این بستر آغاز شد.
قیمت ۲۰۷ در بورس کالا با قیمت کمتر از بازار آزاد معامله شد.
محصول پژو ۲۰۷ ایران‌خودرو از دوشنبه ۳۰ آبان‌ماه در بورس کالا عرضه می‌شود.
گروه صنعتی ایران‌خودرو طبق اطلاعیه ای اعلام نمود که اولین عرضه خودروی پژو ۲۰۷ را در بورس کالا آغاز می‌کند. در اولین مرحله فروش، ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ سفیدرنگ در بورس کالا عرضه خواهد شد. این عرضه چه زمانی و به چه قیمتی می باشد؟
گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عرضه خودروهای تارا و پژو۲۰۷ در بورس کالا زمانی صورت خواهد گرفت که تولید و عرضه این محصولات افزایش یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ