نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که بالا رفتن قیمت کالاها در فروشگاه‌ها باعث شده تا مردم آلمان از خرید اقلام موردنیازشان صرف نظر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های روسی اعلام کردند شمار افراد کشته‌شده در انفجار منطقه داغستان به ۲۷ نفر افزایش یافته است.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه اختلاف در اصلاح‌طلبان وجود دارد، اما در اصولگرایان این اختلاف اذیت‌کننده است، تاکید کرد: به دوستان اصولگرا توصیه کردیم دعوا نکنند و هر جمعی دعوت‌تان کردند، بروید و حداقل تلاش کنید مشارکت ۱۰ درصد افزایش پیدا کند.
بندرعباس - معاون قضایی دادستان کل کشور از رشد ۶۰ درصدی وصولی جزای نقدی پرونده های قاچاق در دادگستری خبر داد.
پروفسور حوزه رهبری عمومی معتقد است که رفاه یک مقصد نیست بلکه پروژه ای می باشد که بر چهار پایه استوار است: ایمان، خانواده، دوستان و کار.
مسعود زمانی می‌گوید: یک موضوعی صحت دارد و آن این است که درآمد دولت از پهنای باند بیشتر شده است. همراه اول و ایرانسل از محل استفاده مردم از فیلترشکن‌ها درآمدشان افزایش یافته، چون دائما ترافیک بین‌المللی به مشتریان عرضه می‌کنند. پس بنابراین به صورت غیرمستقیم از فروش فیلترشکن‌ها و فیلترینگ بهره برده‌اند. اگر برخی دوستان، اینترنت را فیلتر کردند تا درآمدزایی از فروش فیلترشکن داشته باشند تصمیم درستی نیست، چون راهکار بهتری هم وجود داشت تا بتوانند درآمدزایی کنند.
شهریه‌های درخواستی برخی مدارس غیرانتفاعی برای مهر ۱۴۰۲ با افزایش قابل‌توجه همراه بوده و همین موضوع موجب شگفتی و البته سردرگمی خانواده‌ها شده است؛ برخی مدارس شهریه ۶۰، ۵۳ و ۵۰ میلیون تومانی برای ثبت‌نام در دبستان دارند!
داستان بنزین، به مساله‌ای پیچیده تبدیل شده که حفظ نرخ فعلی آن یک درد است و افزایش قیمت آن یک درد دیگر. فرارو در راستای پی‌گیری این موضوع، با طرح این پرسش که چرا به طور مداوم موضوع افزایش قیمت و نحوه عرضه «بنزین» در بازه‌های زمانی مختلف مساله‌ساز می‌شود، دیدگاه چهار کارشناس حوزه انرژی و اقتصاددان را جویا شده است
یکی از نفسگیر ترین مارتون‌های آخر فصل تاریخ لیگ برتر در حال رغم خوردن است، در دورهای مختلف لیگ برتر، کمتر دوره‌ای شاهد رقابتی به این نزدیکی در صدر جدول بودیم، هر چقدر این نبرد نفسگیر شدت می‌گیرد، کاملا طبیعی است که حواشی و اتفاقات مختلفی آن نیز افزایش می‌یابد.
این عکس با دوربین Mamiya RZ۶۷ با فوجی فیلم رنگی و سه پایه گرفته شده است. باوجود ادعا‌ها مبنی بر بهبود رنگ تصویر، اوریر ادعا می‌کند که این‌طور نیست و او از یک فیلم فوجی استفاده کرده که می‌توانست به بهبود و افزایش رنگ‌ها کمک کند.
دادستان تهران با اشاره به اسناد و مدارک این پرونده، تصریح کرد: در سال ۹۷ بازار داخلی به یکباره با کمبود مواد اولیه پتروشیمی رو به رو و قیمت طیف وسیعی از کالا‌ها از جمله خودرو، ظروف یکبار مصرف، بسته بندی کالا، وسایل آزمایشگاهی و پزشکی و مواد ساختمانی که خوراک اولیه شان مواد پتروشیمی بود افزایش یافت.
دادستان کل کشور ضمن اعلام آمادگی جهت تبادل اطلاعات سامانه‌های مربوط به مجرمان با پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: این اقدام گامی مؤثر در افزایش اشراف اطلاعاتی پلیس است.
معاون دادستان تهران با بیان اینکه افزایش قیمت بلیت هوایپما مورد تأیید ستاد تنظیم بازار نیست، گفت: اضافه دریافت باید از سوی شرکت‌های هواپیمایی به مردم بازگردانده شود.
شرایط آلودگی این روز‌های هوای پایتخت به‌قدری وخیم است که اداره کل هواشناسی استان تهران نیز روز گذشته به این موضوع واکنش نشان داد و با صدور هشدار آلودگی سطح نارنجی از پایداری هوا و ماندگاری هوای سرد، انباشت آلاینده‌ها و افزایش غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات PM ۲.۵ خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: تاکنون ۷۰ متهم در ارتباط با این حادثه شناسایی و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: تاکنون ۷۰ متهم در ارتباط با این حادثه شناسایی و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شده است.
باید بگویم مسئله این است که اصلا اراده‌ای برای بهبود اوضاع وجود ندارد. نه اراده‌ای برای به کارگیری نیرو‌های کارآمد، نه اراده‌ای برای رفع مشکلات اقتصادی و سیاسی و اجتماعی، نه اراده‌ای برای پیدا کردن راه حل و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم. الان هم بودجه را انبساطی بسته‌اند و سال دیگر هم باز تکرار داستان کسری بودجه و استقراض از بانک مرکزی و افزایش نقدینگی و تورم سرسام آور است.
این اولین‌بار نیست که بارش برف و باران و وزش باد به داد هوای تهران می‌رسد، تقریبا داستان هر‌ساله است و دریغا که هرسال بدتر از پارسال. بارش برف و باران هم البته بدون تبعات نیست، چنانچه افزایش ترافیک، یخ‌زدگی و آب‌گرفتگی معابر از بدیهی‌ترین انتظارات شهروندان بعد از این اتفاق است.
رئیس سابق بانک مرکزی گفت: با صراحت بگویم. دوستان دولت فکر کردند توافق نزدیک است. گفتند ارز ۴۲۰۰ تومانی را برداریم تحریم هم که برداشته می‌شود، مشکل افزایش قیمت پیدا نمی‌کنیم. اما به هر دلیلی توافق انجام نشد و گرفتاری‌های جدید پیش آمد. حالا مدام می‌گویند گذشتگان بانی وضع موجود هستند. پس شما برای چه آمدید رئیس جمهور شدید؟ پس چرا در جلسات مناظره می‌گفتید ما می‌آییم وضع را درست می‌کنیم؟
استدلال آقایان این است که چون بنزین یورو ۶ در کشور تولید نمی‌شود، لذا استفاده از بنزین یورو ۴ در خودرو‌های وارداتی با استاندارد آلایندگی یورو ۶ به صلاح نیست و موجب افزایش بار مالی خودرو‌های وارداتی می‌شود! این در حالی‌ست که سال‌هاست خودرو‌های روز اروپایی گران قیمت که همگی استاندارد یورو ۶ دارند در کشور تردد و از همین بنزین موجود استفاده می‌کنند و هیچ مشکلی نداشتند!
عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا گفت: یک اقتصاد رفاقتی تشکیل داده اند که اعتبارات بانکی را بین دوستان و رفقا توزیع کنند. زمانیکه که احمدی نژاد بر سرکار آمد کل دیون بانکی ۱۲ هزار میلیارد تومان بود که در زمان رفتن او این رقم به ۲۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده بود. همین پول‌های رفته به بحران اصلی بانکی در سال ۱۳۹۲ تبدیل شد. همین تفکر برای اینکه منابع غارت شده از بانک‌ها را جبران کند، نرخ ارز و سکه را افزایش داد. به روایتی ۷۶ تن و به روایت دیگری ۶۲ تن طلای کشور را آب کردند و به بانک‌ها دادند تا بتوانند با فروختن سکه‌ها به قیمت بالاتر، دزدی‌های صورت گرفته را جبران کنند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۸ نفر از اشرار مسلح که قصد افزایش دامنه ناامنی‌ها را داشتند، دستگیر شده‌اند.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۸ نفر از اشرار مسلح که قصد افزایش دامنه ناامنی‌ها در زاهدان را داشتند، دستگیر شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ