رصد هفته نخست بازار اقلام خوراکی از نوسان قیمتی در این بازار حکایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازارتهران، روند نزولی طلا و پیش بینی قیمت های پایین تر از آن، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، سود بورس در ۳۲ سال اخیر چقدر بود؟، غول بانکی در حال تغییر روند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مادر به تصور اینکه نادیا به دوشنبه بازار رفته، کمی صبر کرد. خانه آن‌ها در محله میمنت‌آباد شهرک قلعه‌میر بود و دوشنبه‌ها دستفروش‌ها در نزدیکی خانه آن‌ها بساط می‌کردند و با این احتمال که دخترک به تماشای بازار رفته است، چندان پیگیر ماجرا نشدند. ساعت ۶ بعد از ظهر بود که پدر نادیا از محل کار به خانه برگشت و مادر که نگران و بی‌تاب دخترش بود، بلافاصله ماجرای ناپدید شدن او را خبر داد و پدر بی‌معطلی به جست‌وجو برای یافتن نادیا پرداخت.
با توجه به رفتار حرکتی بازار در هفته گذشته و مخصوصاً روز چهارشنبه و توجه مهم به فاکتورهای نقدینگی بازار، برای هفته پیش رو انتظار میانگین حرکتی رو به منفی خواهد رفت.
تصاویری از پیراهن دوم رئال مادرید برای فصل آینده منتشر شده که نشان می‌دهد این پیراهن با رنگ تیره و مثل پیراهن اول تیم، با خطوط طلایی‌، به بازار عرضه خواهد شد.
قیمت طلا روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار به دلیل افزایش ارزش دلار و اظهارات تندرو مقامات فدرال رزرو، به سمت بزرگ‌ترین کاهش هفتگی خود در بیش از چهار ماه گذشته رفت.
دومین نگرخواهی فرارو از مخاطبان خود به این موضوع اختصاص دارد که آینده بازار بورس به چه سمتی پیش خواهد رفت؟ هدف این است که رویکرد عمومی نسبت به آینده این بازار بیان و بازتاب داده شود
سرمربی فولاد خوزستان اولویت اصلی خود را تمدید با بازیکنان فعلی قرار داده و سپس در بازار نقل و انتقالاتی به دنبال جذب بازیکن خواهد رفت.
اپل بدون ارائه برنامه دقیق اعلام کرد که این ویژگی‌ها اواخر سال جاری وارد بازار خواهند شد. ما انتظار داریم که آنها به iOS ۱۷ و iPadOS ۱۷ و همچنین برخی از برنامه ها در MacOS نسل بعدی راه پیدا کنند.
اگرچه انتظار می رفت با برچیده شدن سیستم قرعه کشی و استفاده از سیستم نوبت دهی برای فروش خودرو با قیمت کارخانه، بساط دلال بازی در بازار خودرو جمع شود اما شواهد بیانگر چیز دیگری است.
با توجه به تقاضای بالای خودرو در کشور و ضرورت تنظیم بازار این کالا که مدتی است نقش کالای سرمایه‌ای را پیدا کرده، وزارت صمت نسبت به برنامه‌ریزی و بسترسازی برای افزایش تولید، تکمیل خودرو‌های ناقص قبلی و افزایش به بازار اقدام کرده و خوشبختانه طی سال ۱۴۰۱ بیش از یک میلیون و ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو با رشد معادل ۳۹ درصد به صورت کامل تولید و روانه بازار شده است.
قیمت طلا امروز سه‌شنبه کاهش یافت و و به سمت بزرگترین کاهش ماهانه خود از ژوئن ۲۰۲۱ پیش رفت زیرا افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا جذابیت دارایی‌های بدون بازده را کاهش داد.
استقلال بعد از شکست در برابر تراکتور در هفته پایانی دور رفت، 7 بازی در لیگ برتر و جام حذفی انجام داد که حاصل آن 6 پیروزی و یک شکست بود.
مبصری اظهارکرد: حدود قیمت مرغ با توجه به ابزارهای تنظیم بازار و مقدار عرضه از حدود ۶۳ هزار تومان، که قیمت مصوب است، فراتر نخواهد رفت.
در موقعیت کنونی احتمال اینکه برنامه جامع اقدام‌مشترک یا هر نوع توافقی که منتج به تسهیل فروش نفت و بازگشت منابع حاصل از صادرات نفت شود، امری تقریبا محقق‌نشدنی است. به‌طور کلی ناامیدی در این زمینه طی چند وقت اخیر باعث شد تا حدودی نرخ اسکناس آمریکایی تحت‌تاثیر قرار گیرد. با توجه به تشدید تقاضا و تشکیل موجی از خرید مشاهده می‌شود که سطوح حمایتی فعلی دلار در بازار آزاد تقریبا تثبیت ‌شده‌است. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، بازار در حال کف‌سازی در ارقام شکل‌گرفته برای نرخ دلار است.
بازار دارایی ها که در روزهای گذشته با نوسان همراه شده، امروز بورس را متاثر کرده و همین مساله سبب رفت و برگشت‌های بورس شده است.
در معاملات امروز خودرو در بورس کالا، پژو ۲۰۷ دستی با قیمت پایانی ۴۰۰ میلیون تومان به فروش رفت که قیمت این خودرو با احتساب هزینه‌های جانبی و مالیات به ۴۵۶ میلیون تومان می‌رسد.
در معاملات امروز خودرو در بورس کالا، پژو ۲۰۷ دستی با قیمت پایانی ۴۰۰ میلیون تومان به فروش رفت که قیمت این خودرو با احتساب هزینه‌های جانبی و مالیات به ۴۵۶ میلیون تومان می‌رسد.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزیجات گفت: سال گذشته یارانه مربوط به میوه شب عید هرز رفت زیرا کار کارشناسی برای استفاده از این یارانه انجام نشده بود.
بازار مشتقه بورس انرژی ایران امروز یکم آذر ۱۴۰۱ شاهد معاملات اوراق سلف موازی استاندارد برش پنتان صادراتی شرکت پتروپالایش کنگان به ارزش ۲۵ هزار میلیارد ریال بود.
عضو اتاق تهران با بیان اینکه اعتماد به بازار سرمایه به دلیل دخالتها از بین رفت، گفت: با توجه به رشد نقدینگی در کشور و اقدامات انجام شده طی مدت اخیر، حتماً بازارهای مالی رشد خواهند کرد.
برخلاف فراخوان‌های شبکه های معاند فارسی زبان ؛ کسبه بازار تهران مغازه‌های خود را باز نمودند و مردم نیز در حال رفت و آمد هستند.
دانشمند با اشاره به اینکه ارز چند نرخی در نظام اقتصادی ایران فساد آور است، گفت: «تجربیات بیش از دو دهه‌ای موید این موضوع است که هرگاه ارز در ایران چند نرخی بوده است، از آن طرف فساد و رانت نیز به وجود آمده، نمونه عینی این موضوع هدر رفت منابع ملی در قضیه ارز ۴۲۰۰ تومانی است که در نهایت نیز بساط آن نیز جمع شد. البته باید به این نکته نیز اذعان داشت که از بین بردن نظام ارز چند نرخی در زمانی که اقتصاد کشور در ثبات قرار ندارد و تحریم‌ها فشار همه جانبه‌ای به کشور وارد می‌کند، عملا سخت و نشدنی است.»
معاملات توافقی ارز در پنجمین روز هفته، با رشد قیمت دلار و یورو روبرو شده است. این در حالی است که  نرخ دلار غیررسمی در معاملات بازار تهران نیز از روز گذشته با افزایش مواجه شده است.
اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره عواقب بازداشت «بسام السعدی» عضو ارشد این جنبش در اردوگاه جنین، تأکید کردند: مقاومت فلسطین در مقابل این اقدام سکوت نمی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ