قیمت تخم‌مرغ در آمریکا در ۱۲ ماه منتهی به دسامبر سال ۲۰۲۲، ۲.۴ برابر شده و سازمان رقابت این کشور خواستار تحقیق نقش شرکت‌های بزرگ در بالا رفتن غیر واقعی قیمت این کالای اساسی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته پایانی تیر با افزایش قیمت گوشت چرخ کرده مرغ و کاهش قیمت تخم مرغ همراه بود.
پس از کش و قوس‌های بسیار قیمت مرغ و تخم مرغ رسمی ابلاغ شد این در حالی است که پس از برگزاری آخرین جلسه قیمت گذاری گندم در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی هنوز قیمت گندم بلاتکلیف است.
شکر، گوشت مرغ، تخم مرغ و گندم از خبرسازترین اقلام کشاورزی در هفته جاری بوده است. تخم مرغ و گندم تغییر قیمت داشته و تعیین نرخ جدید گوشت مرغ و شکر نیز در حال بررسی است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: از روز یکشنبه مصوبه خرید حمایتی مرغ مازاد مرغداران ابلاغ می‌شود که برای تنظیم بازار مرغ بسیار مؤثر و مفید است.
رصد بازار کالاهای اساسی حاکی از نوسان بین ۱۰۰۰ تا بیش از ۱۰۰ هزار تومان دراقلام مختلف غذایی بوده که این تفاوت قیمت‌ها علاوه بر نزدیک شدن تاریخ انقضا به بزرگی و کوچکی فروشگاه ها هم برمی گردد.
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته‌بندی با نرخ ۴۷ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش می‌رسد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: در میادین میوه و تره‌بار تخم‌مرغ فله ۲ هزار تومان کمتر از نرخ اعلامی وزارت جهاد کشاورزی و با قیمت ۴۵ هزار تومان عرضه می‌شود.
قیمت لبنیات و حبوبات در آذرماه تثبیت شده و قیمت تخم مرغ نیز کاهش بود.
قیمت لبنیات و حبوبات در آذرماه تثبیت شده و قیمت تخم مرغ نیز کاهش بود.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن اعلام قیمت جدید تخم مرغ را تکذیب کرد و گفت: تغییر قیمت با ستاد تنظیم بازار است.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن اعلام قیمت جدید تخم مرغ را تکذیب کرد.
قیمت برخی اقلام اساسی امروز شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر تهران اعلام شد.
مشهد ـ مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ برای مصرف کننده ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و فروش بالاتر از این مبلغ در سطح اصناف تخلف محرز است.
رئیس فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: نرخ مصوب تخم مرغ تغییری نکرده و فروش بیش از قیمت مصوب، تخلف محسوب می شود.
قیمت تخم مرغ حداکثر ۹۰ هزار تومان
رییس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران گفت: قیمت تخم‌مرغ در مرغداری‌ها افزایش نیافته و بنابراین فروش تخم‌مرغ با قیمت‌های بالای ۹۰ هزار تومان تخلف است.
قیمت تخم مرغ در سطح میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.
اعلام قیمت جدید مرغ و تخم مرغ در ۳۱ شهریورماه، افزایش قیمت این محصولات در بازار مصرف و قول دولت برای تسویه کامل مطالبات گندمکاران از جمله مهم ترین اخبار کشاورزی در هفته جاری بود.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار با اشاره به دلایل افزایش قیمت تخم مرغ در بازار گفت: هنوز قیمت این کالا به نرخ منطقی و واقعی خود نرسیده است.
یک تولیدکننده تخم مرغ گفت: قیمت تخم مرغ در بازارهای هدف مثل عراق و افغانستان الان حدود ۳۷ تا ۳۸ هزار تومان است و برای صادرکننده اصلاً نمی‌صرفد تا با این ارقام تخم مرغ صادر کند.
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، گفت: برای جبران میزان هزینه‌های تولیدکنندگان، قیمت مرغ و تخم مرغ نیازمند افزایش و البته اصلاح است.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به کاهش شدید قیمت تخم مرغ درب مرغداری گفت: دولت آخر ماه جاری درباره قیمت این محصول تصمیم گیری می کند.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: میزان صادرات تخم مرغ آنچنان جزئی است که نمی توان نام صادرات بر آن نهاد و می توان گفت که صادرات عملا متوقف شده است.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته اول شهریور ماه حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است ضمن اینکه قیمت برخی کالاها از جمله برنج، مرغ و تخم مرغ کاهش جزئی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ