امروز در ۶ نوبت عرضه خودرو در بورس کالا، ۶۰۶ دستگاه کامیون و کامیونت به فروش رسید که متوسط قیمت‌ها نشان می‌دهد قیمت‌های کشف شده در بورس کالا پایین‌تر از متوسط قیمت بازار بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه قرارگاه مشترک بین مسوولان استان ایلام و مسوولان عراقی برای تسهیل در تردد زوار اربعین، در مرز زرباطیه ایجاد شده است، گفت: تردد کامیون‌های تجاری از سوم تا ۱۸ شهریورماه در مرز مهران ممنوع است.
بورس کالا شرایط خرید کامیون کشنده امپاتور و کامیونت فورس که قرار است شنبه ۳۱ تیر عرضه شود را ابلاغ کرد.
شرکت بهمن دیزل فورس ۶ تن خواب‌دار و فورس ۶ تن بدون خواب و کشنده امپاور BD۵۰۰ را در بورس کالا می‌فروشد. این عرضه بورسی در ۳۱ تیر انجام می‌شود و سررسید قرار نیز ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ اعلام شده است.
برخورد یک دستگاه کامیون به چندین خودور در غرب کنیا، دست کم ۵۱ نفر را به کام مرگ کشاند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از برخورد خونین کامیون و پژو پارس در محور سرخه_ آرادان خبر داد و گفت: متاسفانه طی این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند.
کشنده امپاور BD۵۰۰ و فورس ۶ تن روز یکشنبه ۲۸ خرداد با قیمت پایه ۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از تصادف بین کامیون و اتوبوس در محور آرادان به سمت سرخه خبر داد و گفت: این حادثه ۱۲ مصدوم بر جای گذاشته است.
سیبا موتور سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری کامیون کشنده FAW CA۴۲۵۰ و کامیون کمپرسی FAW CA۳۲۵۰  را در بورس کالا عرضه می‌کند.
سیبا موتور روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه سال جاری کامیون کشنده FAW CA4250 و کامیون کمپرسی FAW CA3250  را در بورس کالا عرضه می‌کند.
طبق برنامه‌ای که بهمن دیزل برای عرضه این کشنده در بورس کالا دارد، قرار است در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، دو نسخه فورس ۶ تن بدون خواب و ۶ تن خواب‌دار در بورس کالا عرضه شود.
این حرکت موتور‌ها پشت کامیون‌ها مخصوصا در زمستان برای کمتر برخورد کردن باد سرد به موتور سوار است که این کار بسیار خطرناک است، چون با کوچکترین ترمز کامیون موتور سوار کشته میشود.
رییس جامعه هتلداران کیش گفت: در ایام نوروز ورود اتوبوس، کامیون، مینی بوس، تاکسی، خودرو‌های ون و وانت به جزیره ممنوع اعلام شده است. البته کامیون‌های حمل سوخت و مواد اضطراری می‌توانند با ارائه مجوز‌های رسمی و از طریق بندرگاه‌های اعلام شده خود را به کیش برسانند. همچنین در نوروز ۱۴۰۲ به مدت ۲۰ روز ورود خودرو‌های مستعمل بالاخص پراید و پیکان به کیش ممنوع خواهد بود و اجازه ورود نخواهند داشت.
در جاده‌ای در تایلند فیلها وسط جاده می ایستند و از کامیون هایی که بار آنها نیشکر است، زورگیری می‌کنند.
در معاملات امروز تالار خودرو در بورس کالای ایران ۶۲۵ دستگاه کامیون و کامیونت فروخته شد. با چه قیمتی فروخته شدند و تحویل این کامیون ها چه زمانی است؟
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو کامیون و کامیونت را که قرار است ۱۵ اسفند روی تابلو برود ابلاغ کرد. مهلت ثبت سفارش تا چه زمانی است؟ و میزان پیش پرداخت این خودروها چقدر است؟
۵۲۵ دستگاه­ کامیون و کامیونت دوشنبه ۱۵ اسفند در بورس کالا عرضه می‌شوند.
طبق این گزارش این سه کامیون بخشی از کاروان ۲۵ کامیون حامل مواد غذایی به قمصد سوریه از مسیر عراق بوده است. المیادین می‌گوید، این حملات خسارات انسانی نداشته، اما خسارات مادی برجای گذاشته است.
طبق این گزارش این سه کامیون بخشی از کاروان ۲۵ کامیون حامل مواد غذایی به قمصد سوریه از مسیر عراق بوده است. المیادین می‌گوید، این حملات خسارات انسانی نداشته، اما خسارات مادی برجای گذاشته است.
سفیر سوریه در عراق اعلام کرد که بغداد پس از حدود سه سال اجازه ورود کامیون های حامل کالاهای تجاری و کشاورزی را به سوریه داده است.
این حادثه در اثر برخورد اتوبوس ولو و کامیون ایسوزو در گردنه نقره‌کمر تفرش روی داد که ۴ کشته و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از افزایش تردد کامیون‌ها از گمرک آستارا در مرز ایران و آذربایجان و گمرک سامور در مرز روسیه و آذربایجان خبر داد.
سرنشینان خودروی پراید زن و مرد و چهار فرزند خانواده به همراه مادربزرگ خانواده بودند که متأسفانه همگی در محل حادثه جان خود را از دست دادند.
انتظار می‌رود کامیون الکتریکی تسلا ۱۸۰ هزار دلار آمریکا قیمت داشته باشد.
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: یکی از مشکلات موجود صف‌های طولانی کامیون‌های موکب‌داران برای تردد از مرز بوده که از دیشب ورود کامیون و تریلر به پایانه مرزی مهران ممنوع شد و هماهنگی‌های لازم انجام شد تا این عزیزان از مرز سومار عبور کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ