بایر لورکوزن حاضر است در قبال دریافت۱۰ میلیون یورو به بازیکن ایرانی اجازه رفتن دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این گروه صنعتی، ضمن ارایه راهکارهای اصلی خروج از زیان دهی، حذف قیمت گذاری دستوری را مهم ترین عامل در دستیابی به این هدف دانست.
باشگاه وستهم قیمت مورد نظر خود را برای فروش لوکاس پاکتا اعلام کرد.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، زمان پرداخت سود نقدی کدام شرکت‌ها مشخص شد؟،  خروج پول حقیقی چقدر بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، روسفیدی مجدد هلدینگ بافت در سه ماهه دوم | دلیل این رشد چه بود؟، نتایج مجامع بورسی در هفته دوم مردادماه | نتیجه مجمع دو نماد بانکی، با غول‌های بورس ایران آشنا شوید!؛ در بازار نزولی چه صندوق‌هایی بخریم؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، ارزش سهام عدالت همچنان در سراشیبی سقوط + جدول، در اولین نشست خبری عرضه اولیه فصبا چه گذشت؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۰ تیر ۱۴۰۲، خروج پول‌های حقیقی از ۱.۵ همت گذشت!، خبر منفی برای سهامداران شپنا و خبر مثبت برای سهامداران شبریز؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ،  سه نماد با سنگین ترین خروج پول حقیقی، کدام نماد سود بیشتری نصیب سهامدارانش کرد؟، جزییات پیشنهاد سازمان بورس برای تعدیل نرخ خوراک چه بود؟ ، ده نماد با سنگین ترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: طبق اعلام مرکز آمار درباره تورم خرداد امسال، برای اولین بار تورم نقطه به نقطه مصرف‌کننده در این ماه ۱۲درصد در مقایسه با ماه قبل کاهش داشته که حاکی از خروج از سیکل افزایش قیمت پس از اصلاح ارز ترجیحی است.
14 باشگاه لالیگا در مورد استقبال از 300 هوادار تیم های رقیب با قیمت بلیت مشخص توافق کردند اما رئال و بارسلونا این توافق را قبول ندارند.
ویژه‌نامه نوروزی مجله «آگاهی‌نو» نوشت: معاون اول رییس جمهور در دولت یازدهم و دوازدهم گفت :وقتی ما در سال ۹۲ آمدیم ارز ترجیحی ۱۲۲۶ تومان بود و می‌گفتند دست نزدید. اگر دست بزنید مرغ از ۶ هزار تومان ۱۴ هزار تومان می‌شود. اما ما در همان ماه اول ارز ترجیحی را حذف کردیم پولی هم به کسی پرداخت نکردیم، قیمت مرغ هم تا پایان دوره اول همان حدود ۶ هزار تومان باقی ماند؛ قیمت بقیه محصولات هم همین‌طور.
وقتی ما در سال ۹۲ آمدیم ارز ترجیحی ۱۲۲۶ تومان بود و می‌گفتند دست نزدید. اگر دست بزنید مرغ از ۶ هزار تومان ۱۴ هزار تومان می‌شود. اما ما در همان ماه اول ارز ترجیحی را حذف کردیم پولی هم به کسی پرداخت نکردیم، قیمت مرغ هم تا پایان دوره اول همان حدود ۶ هزار تومان باقی ماند؛ قیمت بقیه محصولات هم همین‌طور.
قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه تحت تاثیر چشم انداز تقاضای بالاتر چین برای سوخت پس از خروج از محدودیت‌های کرونایی که تحت الشعاع نگرانی‌ها نسبت به افزایش ذخایر نفت آمریکا قرار گرفت، تغییر چندانی نداشت.
در آغاز سال ۲۰۲۳، عوامل متعددی شامل نگرانی‌های عرضه و تقاضا، سیاست پولی انقباضی در سراسر جهان، انتظارات برای کندی رشد اقتصادی و رکود احتمالی و بازگشایی چین و خروج این کشور از قرنطینه کرونا، در روند کوتاه مدت و میان مدت قیمت نفت تاثیر خواهند گذاشت.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهارمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
عبدی نوشت: اول، جلوی رشد فزاینده نقدینگی را بگیرید. اینکه با حدود ۳۵درصد رشد نقدینگی مواجهیم، به طور طبیعی موجب افزایش قیمت کالا و ارز می‌شود. دوم، جلوی تقاضای خروج ارز از طریق تقاضا برای فرار سرمایه را بگیرید. این کار مهم‌تر از هر اقدام دیگری است. امیدوار شدن مردم به آینده و ثبات سیاست‌گذاری چاره درد است. سوم منابع درآمد‌های ارزی خود را متنوع کرده و افزایش دهید. این کار نیازمند اصلاحات در روابط خارجی است.
ایران با کمبود گاز ناشی از مصرف غیربهینه روبرو است، اما اروپا با بحران گازی روبرو است که صنایع این کشور را دچار شوک وحشتناکی کرده است که با تداوم تحریم گازی روسیه، به قیمت یخ زدن اروپایی‌ها در سرما و هدر رفتن هزینه‌های این منطقه و نابودی صنایع اروپا به کام آمریکایی در جریان است و تمام خواهد شد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: وزیر صمت: خبری از قیمت های عجیب و غریب نیست/ فارس: کاهش ۹۰۰ تومانی قیمت ارز آزاد در چند ساعت /معاون رئیس جمهور: افزایش حقوق کارمندان پلکانی است! /«روضه» مداح معروف به دلیل «مشکل امنیتی» تعطیل شد ... را می‌خوانید.
بورس ICE اروپا هشدار داد که اعمال هرگونه محدودیت بر قیمت گاز ممکن است باعث شود تا بستر معاملات گازی از اروپا خارج شود.
بورس ICE اروپا هشدار داد که اعمال هرگونه محدودیت بر قیمت گاز ممکن است باعث شود تا بستر معاملات گازی از اروپا خارج شود.
در روزهای اخیر خبر قطع شدن و محدودیت های گازی چند شرکت پتروشیمی و فولادی منتشر شد. نمادهای بورس تهران که این روزها درگیر محدودیت های گازی هستند، با کاهش قیمت سهام و خروج پول حقیقی از نماد های خود مواجه شدند. از سوی دیگر افزایش احتمال قطعی گاز سایر نمادهای پتروشیمی و فولادی باعث بالا رفتن ریسک سرمایه گذاری در این دو صنعت شده است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار برای سفر گران شد، افت ارزش سهام عدالت همسو با نزول شاخص کل، چند نفر سهام بورسی خود را بیمه کردند؟، پالایشی‌ها صدرنشین خروج پول، بیشترین پول حقیقی به کدام نماد‌ها وارد شد؟، سه نمادی که از صف فروش به صف خرید رسیدند!، سهامداران سیمانی بخوانند، افزایش سرمایه ۱۷۵۰۰ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، مجمع رمپنا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، پیش بینی بورس در هفته اول آبان از نظر کارشناسان بورسی، ده خبر مهم برای بورس اولین روز آبان ماه، پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ | فردا کدام گروه‌ها مورد توجه هستند؟، بیشترین ورود و خروج پول حقیقی در کدام گروه‌ها و نماد‌ها بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شرکت نفت ایرانول برای تسهیل جابه ­جایی زائران اربعین حسینی اقدام به عرضه مستقیم محصولات با قیمت مصوب در مرزهای ورود و خروج زوار اربعین کرده است.
کوبل داوران ایرانی حاضر در مسابقات قهرمانی جهان دختران نوجوان به همراه خانم میترا نوری عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال چند دیدار را قضاوت کرده و مسئولیت نظارت فنی آن را برعهده داشتند.
مدیرعامل فرابورس ایران به تصمیمات اتخاذ شده در زمینه تغییر دامنه نوسان اشاره کرد و گفت: حذف کامل دامنه نوسان در بازار سرمایه با توجه به تبعات منفی آن به هیچ عنوان قابلیت اجرایی شدن ندارد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۰۳۲۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۹۲۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ