رئیس جمهور در جلسه هیات دولت در آستانه ایام نوروز، گفت: هر تصمیمی که به افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و بالا رفتن تورم منجر شود پذیرفته نیست و ستاد زیر نظر معاون اول رئیس جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با اشاره به لزوم هماهنگی در «قیمت‌گذاری کالاها و خدمات» اظهار داشت: دستگاه‌ها در تعیین تعرفه کالا و خدمات با ستاد تنظیم بازار هماهنگ باشند.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به ایجاد ستاد جدید «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» با هدف حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیانی در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی و تحقق برنامه‌های آتی دولت کرده است. این ستاد به شکل تخصصی قرار است زیست‌بوم نوآوری، فناوری و توسعه بازار اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه غذا و کشاورزی را در کشور توسعه دهد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بنا به پیشنهاد انجمن شرکت هواپیمایی بحث تغییر قیمت بلیت‌های هواپیمایی مطرح شد بر اساس مصوبه دولت، ستاد تنظیم بازار قیمت نهایی بلیت هواپیما را اعلام می‌کند.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده سردار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور انتظامی و امنیتی را تسلیت گفت.
در حالی معاون اول رئیس جمهور دیروز در نامه ای خواستار عدم تغییر قیمت خودرو شد که همین سناریو در آبان ۱۴۰۰ نیز تکرار شده و رئیس جمهوری دستور به بازگشت قیمتهای مصوب ستاد تنظیم بازار داده بود.
نگارنده ضمن تاکید بر سلطه گری آمریکا مهمترین معروف زمانه برای جمهوری اسلامی ایران را حذف دلار از مبادلات و معادلات اقتصادی دانسته و بر آن تاکید دارد
چند ماهی می‌شود که در برخی محافل سیاسی و رسانه‌ای، شایعه حضور پرویز فتاح - رئیس بنیاد مستضعفان - در دولت ابراهیم رئیسی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور یا شاید ستاد اجرایی فرمان امام، مطرح شده است.
رئیس جمهور بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه هیئت دولت گفت: ستاد تنظیم بازار زیر نظر معاون اول رئیس جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.
قائم مقام وزیر در امور بازرگانی طی نامه‌ای مسئولیت همه امور مربوط به ستاد تنظیم بازار را به رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار کرد .
ابعاد و ویژگی‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور شنبه شب در جلسه فوق‌العاده ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست رئیس جمهور بررسی شد.
رئیس انجمن لوازم خانگی گفت: اگرچه وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار مخالف افزایش قیمت هستند اما تولیدکننده برای اینکه نابود نشود، چاره‌ای جز افزایش قیمت ندارد.
رئیس جمهور در ستاد هماهنگی اقتصادی بر کنترل قیمت و رعایت حقوق مصرف‌کننده در کنار رشد تولید تاکید کرد.
نایب رئیس سندیکای کنسرو ایران ضمن اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار در مورد قیمت کنسرو تن ماهی هنوز تصمیم نگرفته است، از کاهش تولید تن ماهی از ۶۵۰ میلیون عدد در سال به ۲۵۰ میلیون عدد خبر داد.
سیدابراهیم رئیسی در حکمی مصطفی رستمی را به عنوان رییس ستاد ازدواج دانشگاهیان منصوب کرد.
دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: سال ۹۸ جلسه‌ای در حوزه ریاست آقای رئیسی برگزار شد و گفتند اگر اقدامات دادسرا و گشت ارشاد ادامه پیدا بکند رای آقای رئیسی کاهش می‌یابد!
مهدی متولی در عین حال گفت: مقدمات معرفی دبیر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این وزارتخانه به ستاد مرکزی در حال انجام است.
معاون دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: بعد از تذکر رئیس جمهور در جلسه هیات دولت به وزیر گردشگری، ظاهرا جلسه‌ای به عنوان امر به معروف بدون معرفی دبیر جدید برگزار شده و به نظر می‌رسد بیشتر جنبه تشریفاتی داشته و هیچ خبر و گزارشی به ستاد داده نشده است.
جلسه ستاد تنظیم بازار عصر روز چهارشنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
صادق زیباکلام نوشت: آیا جناب رئیسی در فضای انتخابات هم همچنان بسروقت «ستاد امر بمعروف» و سایر دستگاه‌های اجرایی می‌روند و بانها یادآوری می‌کنند که مرعوب جوسازی‌ها نشده و قانون حجاب را قرص و محکم اجرا نمایند؟ یا برعکس، خواهند گفت که: «حجاب یک مقولۀ فرهنگی است و راه حل آن زور و خشونت نیست.
شاخص کل بورس شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۳۰۵۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۳۳۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
حمایت کافه بازار از علاقمندان به کدنویسی در مناطق کم‌برخوردار، با همکاری استارتاپ کاریار
بسیاری از کارخانجات تولید نهاده‌های ساختمانی طی چهار سال گذشته ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت می‌کردند اما از آن زمان تاکنون نه قیمت مصالح کاهش یافت و نه رشد قیمت مسکن کاملا متوقف شد؛ بر این اساس یک کارشناس مسکن معتقد است بازار مسکن، نه از ارز ترجیحی بلکه از تورم تاثیر می‌گیرد که دولت باید تلاش کند ترمز آن را بکشد.
یک کاربر توئیتر از سخنان دبیر اطلاع‌رسانی ستاد نان مبنی بر اینکه«اگر کسی خرید غیرمنطقی نان انجام دهد، رصد می‌شود»، انتقاد کرد.
سید ابراهیم رئیسی، در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن پر جمعیت تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ