آنچه که آقای رئیسی در صحبت‌های خود مطرح کردند، نتیجه آمارسازی‌های اطرافیان ایشان است. من فکر نمی‌کنم که شخص ایشان سعی در آمارسازی و ارائه آمار‌های غلط داشته باشند. اما بدون شک در اطراف آقای رئیسی افرادی هستند که که این کار را انجام می‌دهند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جمهور گفت: زنان کشورهای غربی در مسئله پرداخت دستمزدشان عمدتاً با پایمال شدن حقوقشان مواجه می‌شوند.
از تورم نمی‌توان تصویر ایده‌آلی ارائه کرد. در حال حاضر مرکز آمار از تورم ۴۸.۵ درصدی اقتصاد ایران خبر می‌دهد و پیش‌بینی‌ها از نرخ بالای ۵۰ درصد برای این شاخص حکایت دارند. هرچند فرزین- رئیس کل بانک مرکزی وعده رساندن تورم به حدود ۳۰ درصد را داده است. اما کارشناسان می‌گویند تورمی که ریشه آن در قیود خارجی و تحریم است، باید از این محل نیز مدیریت شود و ضمن آنکه سیاست‌های پولی مناسبی نیز باید در دستور کار قرار گیرند.
ترکیه فردا برای نخستین بار در تاریخ خود دور دوم انتخابات را برگزار خواهد کرد، یکی از بالاترین آمار مشارکت در انتخابات در جهان را دارد و میزان مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمان ترکیه در ۱۴ مه نزدیک به ۸۸ درصد بود. بر اساس داده‌های جهانی، معمولا میزان مشارکت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول خواهد بود
دزفول- رئیس جمهور با بیان اینکه آمار بیکاری در خوزستان قابل قبول نیست و ما را رنج می‌دهد، گفت: لازمه رفع مشکلات و توسعه استان کار جهادی است.
ناهید خداکرمی، ماما و فعال زنان درباره آمار‌های نگران‌کننده سقط‌جنین که رئیس دولت سیزدهم به آن اشاره کرده گفت: آمار‌ها درست نیست و ما بار‌ها منبع این آمار و ارقام را خواسته‌ایم. متاسفانه امثال افرادى که به رئیس‌جمهور توصیه مى‌کنند با یک برنامه کامپیوترى و هوش مصنوعى مشکلات اقتصادى کشور را حل کنند درحوزه جمعیت نیز در حال ارائه آدرس غلط هستند.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد که آمار جان‌باختگان زلزله در این کشور به ۴۶ هزار و ۱۰۴ نفر افزایش یافته است.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: آمار جانباختگان زلزله ترکیه به ۲۱ هزار و ۸۴۸ نفر رسیده است.
رئیس جمهور ترکیه از آمار جدید قربانیان زلزله در این کشور خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه از آمار جدید قربانیان زلزله در این کشور خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه ضمن اعلام تازه‌ترین آمار قربانیان زلزله اعلام کرد دولت وی در نظر دارد تا زیان آسیب دیدگان از زلزله اخیر را جبران کند.
رئیس جمهور ترکیه هم اکنون آمار جدید جان باختگان و مصدومان زلزله روزدوشنبه در این کشور را اعلام کرد.
رئیس جمهور ترکیه آمار جدید جان باختگان زلزله را اعلام کرد.
رئیس جمهور ترکیه درباره شرایط زلزله‌زدگان و آمار قربانیان در این کشور اطلاعاتی را ارائه کرد.
اعداد گزارش‌های مرکز آمار از این جهت اهمیت دارند که رئیس جمهوری در نطق روز دوم بهمن ماه خود در مجلس گفته بود آمارش درباره ایجاد یک میلیون شغل بر اساس «مستندات» است. سوال اینکه این چه مستنداتی است که با گزارش‌های مرکز آمار چنین تعارض آشکاری دارد؟
رئیس جمهور با اشاره به افزایش آمار شیوع بیماری کرونا در نقاط مختلف جهان، بر لزوم اجرای دقیق طرح‌های پیشگیری هوشمند از سوی دستگاه‌های مختلف تاکید کرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: آمار دقیق مسکن‌های آماده تحویل تا پایان سال، ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: آمار دقیق مسکن‌های آماده تحویل تا پایان سال، ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: دستگاه ها باید موظف باشند دقیق ترین و صحیح ترین آمارها را در اختیار تصمیم گیران کشور قرار دهند تا میزان درصد اشتباه در تصمیمات به حداقل ممکن کاهش یابد.
انتشار آمارهای مرکز آمار، مزایده ۱۰۶۲ خودروی خارجی، معرفی سرپرست جدید بانک مسکن و مکاتبه رئیس سازمان بورس با معاون اول رئیس جمهور از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.
رئیس جمهور گفت: خط قرمز جمهوری اسلامی ایران، امنیت جان و مال مردم است و نمی‌شود نسبت به جان و مال مردم اجازه تعدی داد .
رئیس جمهور آلمان نسبت به افزایش آمار بی خانمان ها در این کشور هشدار داد و گفت که تعداد بی خانمان‌ها ممکن است همزمان با جنگ و بحران فعلی در اروپا افزایش یابد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: در برنامه ششم توسعه قرار بود میزان طلاق ۲۰ درصد کاهش یابد اما طبق یک تحلیل آماری متأسفانه ۴ درصد و در یک تحلیل دیگر ۸ درصد افزایش داشته است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شپنا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شپنا در روزهای آینده بورس است.
شب گذشته رئیس جمهور ادعا کرد کشور را با تورم ۶۰ درصدی تحویل گرفتیم. این در حالی است که نرخ تورم نه تنها در مرداد که در ماه‌های قبل از آن هیچگاه به ۶۰ درصد نرسیده است. آیا رئیسی به مردم آمار اشتباه داد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ