معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز گفتگوهای سازنده ای بین مقامات ایران و آذربایجان شد، گفت: اقدام مجرمانه شخصی نمی‌تواند مخل روابط ایران و آذربایجان باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: مجرمان سایبری با خیال اینکه در ایام تعطیل، دسترسی هموطنان به خدمات انتظامی، بانکی و قضایی با محدودیت مواجه است، عموما در ایام پایان هفته و به خصوص روز‌های منتهی به تعطیلات نسبت به افزایش ترفند‌های مجرمانه خود اقدام می‌کنند.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: در این مصوبه برای فروشگاه‌هایی که به صورت شبکه‌ای اقدام به فروش محصولاتی می‌کنند که ترویج چهار عنوان مجرمانه ذکر شده را داشته باشد، تا سقف 10 درصد سود سالیانه، این فروشگاه‌ها به عنوان جریمه برایشان در نظر گرفته می‌شود.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: در این مصوبه برای فروشگاه‌هایی که به صورت شبکه‌ای اقدام به فروش محصولاتی می‌کنند که ترویج چهار عنوان مجرمانه ذکر شده را داشته باشد، تا سقف 10 درصد سود سالیانه، این فروشگاه‌ها به عنوان جریمه برایشان در نظر گرفته می‌شود.
معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا ضمن اشاره به اینکه تصمیم گیری نهایی در خصوص فیلتر و رفع فیلتر هر سامانه و سکوی فعال در فضای مجازی توسط کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای صورت می‌پذیرد، گفت: چنانچه «بلبل جان» اقدام به اخذ مجوز از ساترا کند و محتوای مجرمانه خود را حذف کند امکان رفع فیلتر این سکو وجود دارد.
رئیس جمهور آذربایجان در دیدار با وزیر خارجه ایران ابراز امیدواری کرد که مجرمان اقدام علیه سفارت آذربایجان در تهران به مجازات مناسب محکوم شوند.
یک دادگاه فدرال اقدام به انتشار کیفرخواست علیه دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری سابق آمریکا را با ۳۷ فقره اتهام در ارتباط با سوءاستفاده از اسناد طبقه‌بندی شده کرد؛ از جمله ۳۱ مورد نگهداری عمدی اطلاعات مربوط به دفاع ملی آمریکا.
مهمترین چالش از ناحیه اسرائیل است که به دلایل متعددی سعی دارد اقدامات ایذایی علیه برنامه هسته‌ای ایران انجام دهد. این نوع اقدامات در سال‌های گذشته نیز در قالب خرابکاری وجود داشته. اما بار اصلی این چالش به دوش آمریکایی‌ها است. اگر اسرائیل اقدام ایذایی علیه برنامه هسته‌ای ایران انجام دهد، احتمال ایجاد یک جهش غیرقابل کنترل در برنامه هسته‌ای ایران وجود خواهد داشت.
امیر ۳۲ ساله که تا به حال دست به سرقت نزده و در نخستین اقدام مجرمانه خود دست به اسلحه شده است، می‌گوید به‌خاطر رهن یک خانه دست به این سرقت‌ها زدم.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت مسلحانه در تهران خبر داد و گفت: متهمان با شگرد پخش حلیم نذری اقدام به اعمال مجرمانه می‌کردند.
جوانی ۲۱ ساله که در استخدام گارد ملی نیروی هوایی ماساچوست اقدام به انتشار اطلاعات محرمانه نظامی پنتاگون کرده بود دستگیر شد.
دهقان عنوان کرد: علی رغم برخورد با مجرمانی که در مراسم اقدام به تیراندازی می‌کنند باز شاهد این اقدام نابه جا در شهر گنبکی بودیم که منجر به قتل یک نفر شد که در اسرع وقت با داماد و مسببان این امر با قاطعیت برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.
دادستان کل کشور ضمن اعلام آمادگی جهت تبادل اطلاعات سامانه‌های مربوط به مجرمان با پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: این اقدام گامی مؤثر در افزایش اشراف اطلاعاتی پلیس است.
در راستای حفظ امنیّت عمومی و صیانت از حقوق مردم عزیز در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و با عنایت به شرایط حساس کنونی ناشی از تلاش همه جانبه معاندین در به راه انداختن جنگ ترکیبی؛ لازم است همکاران محترم نسبت به موارد زیر با اهتمام بیشتر و مدیریت همه جانبه برنامه ‏ریزی، پیگیری و اقدام قانونی معمول و نتایج کلی و مهم را به دادستانی کل کشور گزارش نمایند.
سرهنگ پاشایی درباره آموزش‌های مجازی اظهار می‌کند: ما در فضای مجازی آموزش موارد خلاف ساخت سلاح و مهمات و وسایل محترقه و آموزش ساخت کوکتل مولوتوف داشتیم که تعدادی در این زمینه دستگیر شدند، ولی برخی از آن‌ها خارج از مرز هستند. آن‌ها اقدام به دایر کردن یک صفحه یا کانال می‌کنند و از آنجا فعل مجرمانه خود را انجام می‌دهند. بعضی وقت‌ها اهداف‌شان تجاری و کلاهبرداری است و بعضی وقت‌ها لطمه زدن به امنیت کشور و بی‌اعتبارکردن کشور است.
ابوالفضل تحریری معاون دادستان قم در امور فضای مجازی: عضویت در صفحات گروه‌ها و کانال‌هایی که اقدام به انتشار مطالب غیرقانونی می‌کنند، تگ و هشتگ در راستای فراخوان‌ها و اقدامات گروه‌های غیرقانونی و ضد امنیتی، درج نظرات غیرمجاز سایر افراد در صفحه شخصی خود و درج این نوع نظرات در صفحه دیگران نیز از موارد مجرمانه در فضای مجازی است که برخورد قضایی به همراه خواهد داشت.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ مرد جوانی که اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود یک نفر را به قتل رسانده‌اند.
گرگ جیکوب در نامه مورخ ۱۸ ژانویه به آرشیو ملی آمریکا گفته است: «بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره پیدا شدن اسناد محرمانه در اقامتگاه بایدن، پنس از سر احتیاط اقدام به بررسی مدارکی کرد که در منزلش وجود داشت. مشاور حقوقی، یک تعداد سند را که احتمالا حاوی اطلاعات حساس یا محرمانه هستند، در میان اسناد شناسایی کرد. مایک پنس فورا آن‌ها را به مکان امنی منتقل کرده و برای جابجایی بهتر منتظر نظرات آرشیو ملی شد.
سرهنگ هدایت بهرامی درباره ممنوعیت فروش ارز در کنار خیابان یا به عبارتی دستفروشی ارز گفت: هرگونه خرید و فروش ارز در خارج از شبکه صرافی و بانکی دلالی محسوب شده و جرم است؛ بنابراین افرادی که با حضور در کنار خیابان و ... اقدام به خرید ارز از شهروندان یا فروش ارز به شهروندان در خارج از این چرخه می‌کنند مرتکب عملی مجرمانه شده‌اند.
جمهوری اسلامی نوشت: دستگاه قضایی و قضات وفق قانون، غیر از عناوین مجرمانه «بغی»، «محاربه» و مانند آن، عناوین دیگری مثل «نافرمانی مدنی» را هم به رسمیت شناخته و بدانند که نوع برخورد با آن متفاوت بوده و مجازات متناسب با خود را دارد. با نافرمانان مدنی که اعتراضشان از مجاری قانونی به نتیجه نرسیده، و از روی ناچاری به اقدام فراقانونی رو می‌آورند، مانند «محارب» و «باغی» رفتار نکنند.
پلیس معتقد است قوانینی که برای مجرمان وجود دارد، بازدارنده نیست. چه بسیار چندین بار مجرم به زندان می‌افتد، ولی باز هم اقدام به ارتکاب جرم می‌کند. یکی از اراذل و اوباش که با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، ۷ بار دستگیر شده است، می‌گوید: من توبه کردم!
نماینده دادستان با بیان اینکه متهم به همراه همدست خود اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می‌کرده است، گفت: اقدامات متهم به نحوی بوده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت با استفاده از سلاح قمه و چاقو علیه اموال مردم اقدام کرده و با ایجاد ناامنی در سرقت تلفن‌های همراه شهروندان داشته است.
رئیس‌کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: قاچاقچیان قصد داشتند با تغییر در ساختار شناور مذکور و جاسازی مخزن سوخت در عرشه آن، این محموله بزرگ گازوئیل قاچاق را از مرز‌های آبی کشور خارج کنند که خوشبختانه با اقدام به‌موقع نیرو‌های دریابانی، شناور موردنظر، توقیف شد و قاچاقچیان سوخت در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند.
رهبر جریان صدر با ادعای اینکه گروه های سیاسی مناظره علنی را قبول نکرده اند، گفت که گفتگوی محرمانه ای وجود نخواهد داشت و همه باید منتظر اقدام بعدی باشند.
آمریکایی ها در مقطعی این ترور را به عنوان پیشگیری از وقوع جرم در آینده مطرح کردند، آنان گفتند در زمانی ایران ممکن است به چهار سفارتخانه حمله کند لذا ما ٢ فرمانده نظامی این کشور را کشتیم و ماهیت این اقدام را پیش دستانه اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ