اداره تحقیقات فدرال آمریکا از کشته شدن شخصی که رئیس جمهور این کشور و معاون وی را در فضای مجازی تهدید به قتل کرده بود، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند نماینده ویژه دولت این کشور در امور ایران هم‌اکنون تحت بررسی‌های اداره تحقیقات فدارل آمریکا قرار گرفته است.
افسر اطلاع داد که این مرد به او گفته است که به دنبال انتقام دخترش است که در ایرلند شمالی با گلوله لاستیکی کشته شده بود. این تهدید در ۴ فوریه ۱۹۸۳ حدود یک ماه قبل از سفر ملکه الیزابت دوم و همسرش شاهزاده فیلیپ به کالیفرنیا مطرح شد.
اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) از مردم این کشور خواست تا از شارژ گوشی همراه خود در محل‌های رایگانی که در اماکن عمومی مشخص شده، اجتناب کنند!
مدیر اف‌بی‌آی گفت: اف‌بی‌آی برای مدت قابل توجهی به این ارزیابی رسیده که سرمنشاء همه گیری به احتمال زیاد یک حادثه بالقوه آزمایشگاهی بوده است.
مدیر اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) مدعی شد که طبق ارزیابی این اداره، به احتمال زیاد «نشتی آزمایشگاهی» در ووهان چین به همه‌گیری کووید -۱۹ منجر شده است.
پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) در تفتیش خانه رئیس جمهور این کشور به عنوان بخشی از تحقیقات درباره سوءمدیریت اسناد طبقه‌بندی‌شده، دفترچه یادداشت وی را هم ضبط کرده است!
دیده‌بان ارتباطات روسیه دسترسی به تارنمای نهادهای اطلاعاتی آمریکا را به‌دلیل انتشار محتوای کذب درباره روسیه و بی‌اعتبار کردن نیروهای مسلح این کشور، محدود کرد.
به‌دنبال انتشار خبر کشف چند صفحه جدید از اسناد طبقه‌بندی‌شده در منزل شخصی رئیس جمهور آمریکا، جمهوری‌خواهان خواستار یورش اف‌بی‌آی به منزل وی شدند!
سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن، به تصمیم پلیس فدرال آمریکا (FBI) برای انجام تحقیقات درباره قتل شیرین ابوعاقله واکنش نشان داد.
پلیس فدرال آمریکا (اف‌ بی‌ آی) امروز ادعا کرد که روسیه و چین در انتخابات میان دوره‌ای کنگره دخالت می کنند.
اعضای جمهوری‌خواه کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا در گزارشی مفصل، با اشاره به الگوهای «تخلفات» پلیس فدرال آمریکا، این نهاد را «فاسد» اعلام کردند.
اعضای جمهوری‌خواه کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا در گزارشی مفصل، با اشاره به الگوهای «تخلفات» پلیس فدرال آمریکا، این نهاد را «فاسد» اعلام کردند.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که یورش اف‌بی‌آی به اقامتگاه وی در فلوریدا، شبیه کودتای نظامی برای براندازی یک دولت داخلی بوده است!
ترامپ ماموران اف‌بی‌آی را به نقض متمم چهارم قانون اساسی متهم کرد و نوشت: پس از تفتیش ماموران اف‌بی‌آی، عمارتم هرگز مثل قبل نخواهد شد. آن‌ها عمارت را غارت کردند و وضعیت و شرایط آن در مقایسه با روزی که ترکش کردم کاملا متفاوت است.
براساس ایمیل‌ها و سوابقی که به رویت بلومبرگ رسیده، افسران «خدمات حفاظتی فدرال» آمریکا پس از یورش اف‌بی‌آی به اقامتگاه رئیس جمهور سابق این کشور، به حالت آماده‌باش درآمده بودند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید که پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) و سایر سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی این کشور، رسانه‌های اجتماعی بزرگ و پرنفوذ را مخفیانه کنترل می‌کنند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در شبکه اجتماعی خود به نام «تروث سوشال» علیه مدارک مجوز بازرسی که روز گذشته از سوی اف‌بی‌آی منتشر شد و قاضی که بر اساس آن اجازه تفتیش عمارت مارالاگوی او را صادر کرد، مطالبی منتشر کرد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد پس از یورش پلیس فدرال آمریکا به خانه رئیس‌جمهور سابق این کشور، اعتماد اکثر آمریکایی‌ها به اف‌بی‌آی کم شده و آن را «گشتاپوی شخصی» رئیس جمهور کنونی می‌دانند.
دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی خود تحت عنوان «تروث سوشال» به دنبال‌کننده‌هایش گفت: «طی یورش اف‌بی‌آی به مارالاگو، ماموران سه گذرنامه من را که انقضا یکی از آن‌ها گذشته، به همراه چیزهای دیگر دزدیدند.»
ترامپ نوشت: من محترمانه از اف‌بی‌آی می‌خواهم این اسناد را به سرعت به همان جایی که از آن برده است، بازگرداند. متشکرم.
حکم بازرسی بدون مهر و موم نشان می‌دهد که دادستان‌ها در حال بررسی ارتکاب سه جرم احتمالی هستند: نقض قانون جاسوسی، ممانعت از اجرای عدالت و رسیدگی کیفری به سوابق دولتی.
فرد مسلحی که قصد داشت وارد ساختمان اف‌بی‌آی در ایالت اوهایو شود، پس از درگیری ۶ ساعته با پلیس در سینسیناتی، اوهایو کشته شد.
دفتر تحقیقات فدرال آمریکا(اف.بی.آی) پس از یورش به عمارت رئیس جمهوری سابق این کشور در فلوریدا، تلفن همراه یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه را نیز مصادره کرد.
ترامپ در بیانیه‌ای که در شبکه اجتماعی «تروث» (حقیقت) متعلق به او منتشر شد، گفت که اف‌بی‌آی به شیوه‌ای نامناسب یک بازرسی غافلگیرانه از محل سکونت او انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ