رئیس جمهور با اشاره به حرمت دانشگاه و محیط علم و آرمانخواهی، تصریح کرد: هیچ شخصی مجاز به شکستن حرمت این فضای مقدس نیست و همه از مسئولان تا اساتید و دانشجویان مکلفند برای حفظ تقدس و حرمت این محیط تلاش کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غضنفرآبادی در خصوص برخورد احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن، گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است، باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.
هیچکس مثل کیلیان امباپه به فلورنتینو پرز خیانت نکرده ولی رئیس رئال، ستاره فرانسوی را بخشیده و خیلی ها معتقدند او هرگز دو بار اشتباه نمی‌کند.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به روسیه که علیه مسکو شورش کرده، در تازه‌ترین مشاجره لفظی، به طور مستقیم رئیس جمهور روسیه را مخاطب قرار داد.
نشست واکاوی بحران آب در روابط ایران و افغانستان روز گذشته در موسسه اطلاعات برگزار شد.
بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که موج صعود قیمت‌ها از بهمن‌ها تا به امروز بی‌سابقه بوده است. در چند ماه گذشته کالا‌های اساسی تحت تاثیر قیمت دلار افزایش قیمت داشتند و همین موضوع اقتصاد ایران را وارد بحران تازه‌ای کرده است. انگار لوکوموتیو پیشرفت آقای رئیس‌جمهور در سرازیری افزایش قیمت‌ها ترمز بریده و از دست هیچ‌کس کمکی ساخته نیست.
رئیس انجمن هسته‌ای ایران گفت: هدف از این کنفرانس به سیاست جمهوری اسلامی در حوزه فناوری هسته‌ای بر می‌گردد که به «فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای برای همه؛ سلاح هسته‌ای برای هیچ‌کس» معتقد است.
رئیس اورژانس استان کرمان آخرین وضعیت سانحه‌دیدگان سقوط بالگرد وزیر ورزش و همراهنش را تشریح کرد.
رئیس شورایی حزب الله لبنان با بیان اینکه هیچکس به تنهایی نمی تواند بحران این کشور را حل کند، تاکید کرد که تنها راه حل بحران لبنان گفتگو و تفاهم است.
رئیس رژیم صهیونیستی به دنبال روی کار آمدن کابینه جدید و تندرو این رژیم گفت که هیچکس حق ندارد بگوید که اسرائیل محکوم به نابودی است.
رئیس جمهور ترکیه عملیات نظامی ترکیه در شمال عراق و سوریه را حق قانونی و مشروع کشورش دانست و گفت که «هیچکس نمی‌تواند مانع استفاده از این حق شود».
سخنگوی فدراسیون بوکس با انتقاد از حرکت رئیس این فدراسیون گفت: چه موافقین و چه مخالفین این رفتار او را نمی پسندند.
سخنگوی فدراسیون بوکس با انتقاد از حرکت رئیس این فدراسیون گفت: چه موافقین و چه مخالفین این رفتار او را نمی پسندند.
رئیس جمهور چین تاکید کرد که منطقه آسیا-اقیانوسیه حیاط خلوت هیچ‌کس نبوده و نباید به صحنه رقابت ابرقدرت‌ها بدل شود.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایرانبا بیان اینکه هیچ‌کس از بیرون کشور برای ما کاری انجام نمی‌دهد، تاکید کرد: نباید اسیر اطلاعات و روایتگری‌های فیک و نادرست شویم.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: هیچکس کامل نیست و در بحث فنی نیز هیچکس نمی‌تواند بگوید همه چیز را بلد است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: هیچکس کامل نیست و در بحث فنی نیز هیچکس نمی‌تواند بگوید همه چیز را بلد است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: هیچکس کامل نیست و در بحث فنی نیز هیچکس نمی‌تواند بگوید همه چیز را بلد است.
رئیس فدراسیون کشتی در جمع برخی از روسای هیات های کشتی گفت: شأن کشتی از نظر اخلاقی باید در تمام کشور حفظ شود و هیچکس حق ندارد به عقب بازگردد.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می‌گوید که حتی اگر همین الان همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره‌ جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
رئیسی: [درمورد گشت ارشاد]، زندگی زنان ایرانی همواره با حجاب همراه بوده؛ هیچکس کار سلیقه‌ای حق ندارد بکند؛ جامعه در مدار قانون است / در بحث کاهش سرعت اینترنت، اگر در سنوات گذشته، زیرساخت‌ها کامل شده بود، الان مشکل نداشتیم/ملاقات با رئیس جمهور آمریکا برای ملت ایران فایده‌ای ندارد
اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که صحبت‌ها درباره تغییر در کابینه دولت چقدر جدی است، بیان کرد: آقای رئیس‌جمهور با هیچکس عقد اخوت نبسته‌اند؛ تغییر یا باقی ماندن برای بنده به عنوان رئیس دفتر و سایرین، در مدار کارآمدی است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وبملت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وبملت در روزهای آینده بورس است.
رتبه 136 کنکور ریاضی « دزد » شد!
رئیس دستگاه قضا در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم گفت: بیش از ۹۰درصد از برنامه‌هایی که در ذیل اهداف کوتاه مدت سند تحول قضایی پیش‌بینی شده بود، انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ