معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: «محمد مخبر هیچ گونه صفحه شخصی به نام خود در فضای مجازی ندارد و تمامی صفحات منتسب به ایشان جعلی است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در توئیتی در واکنش به تقلب بیش هزار نفر در کنکور سال پیش نوشت: وزارت علوم پاسخ دهد چطور با وجود قطع اینترنت در کنکور تقلب گسترده شد؟
منابع غربی دلیل اصلی برخورد نسبتا سرد مقامات آمریکایی و اروپایی با رئیس‌جمهور اوکراین در نشست اخیر سران ناتو در ویلینیوس را انتشار یک توئیت از سوی زلنسکی، عنوان کردند.
منابع غربی دلیل اصلی برخورد نسبتا سرد مقامات آمریکایی و اروپایی با رئیس‌جمهور اوکراین در نشست اخیر سران ناتو در ویلینیوس را انتشار یک توئیت از سوی زلنسکی، عنوان کردند.
ماجرا از آنجا آغاز شد که براساس توییت ایلان ماسک، حساب‌های تأییدنشده یا عادی تو‌ییتر روزانه فقط می‌توانند ۶۰۰ پست را مشاهده کنند و این میزان برای حساب‌های تأییدنشده «جدید» ۳۰۰ پست در روز است. کاربرانی که هزینه سرویس توییتر بلو را پرداخت کرده‌اند و تیک آبی دارند، قادر خواهند بود تا ۶۰۰۰ پست در روز را مشاهده کنند!
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان با انتشار توئیتی به حواشی روزهای اخیر پیرامون سپاهان واکنش نشان داد.
از زمان زمین خوردن بایدن، شوخی‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی با او شده است، مثلا تصویر زیر که ابعاد ماجرا را مهم‌تر می‌کند چرا که با توجه به پاشنه کفش بایدن، برخی معتقدند او در حالی زمین خورد که از تثبیت کننده استفاده می‌کرد!
یک روحانی به نام محمد صادق نوری این متن را در توئیتر منتشر کرده که بازتاب زیادی داشته.
این توییت تهدید آمیز عبدالحمید خراسانی، فرمانده تاجیک‌تبار طالبان است که تلویحا ایران را تهدید به اقدام نظامی کرده است.
ماجرای ۵ میلیاردی که علی فتح الله زاده از باشگاه استقلال برداشته است همچنان جنجالی است.
عطاالله مهاجرانی به توئیت کرباسچی درباره ماجرای خبرساز «ماست» واکنش نشان داد.
مهاجرانی در توئیتی نوشت: دوست قدیمی حضرت کرباسچی! به نظرم یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی را ندارد!
توییت جدید مهدی طارمی درباره ماجرای مسومیت دانش آموزان ایرانی
ماجرای بازگرداندن خانواده علی دایی از مقصد دوبی همچنان با حاشیه‌های زیادی پیگیری می‌شود و در تازه‌ترین آن‌ها یکی از خبرنگاران صدا و سیما به شهریار فوتبال ایران اتهام زده است.
خبرنگار جنجالی صداوسیما در توئیتی نوشت: دوران بزن در‌رو تمام شده است. ذبیح‌پور این توئیت را با هشتگ علی دایی منتشر کرد.
عباس عبدی در توئیتی به ماجرای هک خبرگزاری فارس و انتشار بولتن‌های این خبرگزاری واکنش نشان داد.
عباس عبدی در توئیتی به ماجرای هک خبرگزاری فارس و انتشار بولتن‌های این خبرگزاری واکنش نشان داد.
مهدی طارمی در شب شکست پورتو برابر بنفیکا 90 دقیقه پر ماجرا را سپری کرد.
توئیت معاون وزیر ورزش درباره حمله به سلمان رشدی: ماجرا این دفعه واقعا برد-برد است
انتشار تصویر شباهت یکی از عزاداران مراسم سوگواری سیدالشهدا با جانی دپ بازیگر هالیودی واکنش‌هایی را در فضای مجازی در پی داشت.
رستم قاسمی، وزیر راه دولت رئیسی که در زمان احمدی نژاد وزیر نفت بود و ماجرای بابک زنجانی در زمان وزارت او اتفاق افتاد در روزهایی که تیم مذاکره کننده دولت همه تلاش خود را برای احیای برجام به کار گرفته، این توافق را برجام یزیدیان نامید.
فعالان بازار ارز در چهارمین روز هفته شاهد تغییرات اندک دلار و یورو در صرافی های مجاز بودند.
تیم بانوان تکواندو ایران در بخش دختران با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بالاتر از همه تیم‌ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
دستیار یحیی گل‌محمدی که بامداد امروز از راه قطر وارد ایران شده بود، ساعتی قبل به باشگاه پرسپولیس رفت تا قرارداد خود را رسمی کند و همچنین در جلسه با مدیرعامل پرسپولیس حضور یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ