یک پایگاه خبری عبری زبان فاش کرد که رئیس جمهوری آمریکا شخصا وارد مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، با استفان اورتگا تماس گرفته تا بتواند او را برای پیوستن به این باشگاه راضی کند.
اداره تحقیقات فدرال آمریکا از کشته شدن شخصی که رئیس جمهور این کشور و معاون وی را در فضای مجازی تهدید به قتل کرده بود، خبر داد.
مربی گلرهای جدید تراکتور را باید دنیا دیده‌ترین مربی شاغل در لیگ برتر خلیج فارس قلمداد کرد؛
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، برای متقاعد کردن مدیران این باشگاه در خرید هری کین شخصا اقدام کرده است.
راسخ گفت: هر کسی که می خواهد به اتاق های بازرگانی وارد شود اولا باید به دنبال منافع ملی کشور باشد و در چارچوب منافع ملی، مدافع بخش خصوصی باشد. در حقیقت منافع ملی بالاتر همه مسائل باید باشد. دوم اینکه پرهیز از سیاسی کردن اتاق را سرلوحه قرار دهد.
کاربران برای دسترسی به جستجوی بینگ باید به این پیوند رفته و وارد حساب مایکروسافت شوند. مایکروسافت اعلام کرده که کاربران می‌توانند این موتور جستجو را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض روی رایانه شخصی خود تنظیم کنند و یک کد QR را اسکن کنند تا برنامه جستجوی بینگ را در تلفن خود دانلود کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچ گونه نگرانی از انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت:باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچگونه نگرانی نسبت به انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) در تفتیش خانه رئیس جمهور این کشور به عنوان بخشی از تحقیقات درباره سوءمدیریت اسناد طبقه‌بندی‌شده، دفترچه یادداشت وی را هم ضبط کرده است!
وکیل شخصی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از کشف ۶ سند محرمانه دیگر در جریان بازرسی از خانه وی در ایالت دلاویر توسط وزارت دادگستری خبر داد.
سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید او درباره تعویض‌هایی که انجام می‌دهد شخصا تصمیم می‌گیرد.
به‌دنبال انتشار خبر کشف چند صفحه جدید از اسناد طبقه‌بندی‌شده در منزل شخصی رئیس جمهور آمریکا، جمهوری‌خواهان خواستار یورش اف‌بی‌آی به منزل وی شدند!
اسپوتنیک در گزارشی نوشت که تعداد اسناد کشف و ضبط شده از دفاتر شخصی رئیس جمهور آمریکا حالا به ۲۰ فقره رسیده و تعدادی سند نیز با برچسب «فوق محرمانه» نیز در بین آنها وجود دارد!
کشف اسناد محرمانه دولتی در دفتر شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی رسانه‌ای شده که اخیراً رئیس پلیس کنگره آمریکا نسبت به تشدید دوقطبی در جامعه و برگشت «شورش‌های ۶ ژانویه» هشدار داده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید قرارگاهی برای آلودگی هوا ایجاد شود و رئیس جمهور خود وارد عمل شود.
سرمربی فولاد اعلام کرد در این تیم می‌ماند و به کادر فنی تیم ملی اضافه نخواهد شد.
رئیس‌جمهور آمریکا از همه خواست حمله به منزل شخصی رئیس مجلس نمایندگان این کشور را محکوم کنند و تلویحا رئیس‌جمهور پیشین را مقصر اصلی این حادثه معرفی کرد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با تاکید بر اینکه هیچ سازمان حاکمیتی برای هیچ فردی از شماره شخصی پیام نمی‌فرستد، گفت: کلاهبرداران سایبری پیام‌های حاوی بدافزار خود را متناسب با نیاز‌های جامعه تنظیم کرده و سعی در تطمیع و ترغیب طعمه خود دارند. اگر به هر دلیلی پیامی حاوی لینک برای شهروندان ارسال شد باید در وهله اول به سرشماره توجه شود. در صورتیکه پیام بدون سرشماره تایید شده و از طریق شماره‌های شخصی بود؛ به سرعت باید این پیام بدون ورود به لینک پاک شود.
فواد ایزدی کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: پشت تمام طراحی‌های وقایع اخیر در کشور شخص بایدن رئیس جمهور آمریکا است.
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در مورد نشانه‌های پیامک‌های جعلی می‌گوید: به هیچ عنوان پیامک‌های سازمان و نهاد‌های رسمی از طریق شماره‌های شخصی ارسال نمی‌شود و این اولین نکته‌ای است که باید به آن دقت کرد. از سوی دیگر باید به پیامک‌های که دارای لینک یا آدرس اینترنتی آن هم از طریق شماره‌های مشکوک هستند، شک کرد چنانچه به این دو نکته ساده توجه داشته باشیم، هرگز گرفتار کلاهبرداری پیامکی نمی‌شویم، کسانی که به دام چنین کلاهبرداری‌هایی افتاده اند به همین دو نکته ساده بی توجهی کرده و بدون اندک تاملی، پیامک‌ها را جدی گرفته، پیامک‌ها را باز کرده و وارد لینک‌های جعلی شده اند.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توییتر از رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا توافق جدیدی با ایران را جهت احیای برجام امضا نکند.
زنان باردار به چه صورتی می‌توانند از لوازم‌آرایشی استفاده کنند؟ محققان توصیه می‌کنند محصولات مراقبت شخصی و لوازم آرایشی در دوران بارداری باید با دقت انتخاب و استفاده شوند چراکه مواد شیمیایی موجود در این محصولات می‌توانند از طریق جذب از پوست (مانند کرم‌ها و لوسیون‌ها)، دهان (مانند رژ لب) و استنشاق (مانند عطرها) وارد بدن انسان شوند.
رئیس‌جمهوری آمریکا به شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین گفته بود که نمی‌تواند تعهدی بدهد، چون کنگره آمریکا یک شاخه مستقل از دولت است و نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شخصا درباره سفر‌های خارجی خودش تصمیم‌گیری می‌کند.
فلاحت پیشه گفت: معتقدم بسیاری از فرصت‌هایی که از دست رفت شاید دیگر احیا نشود، ولی همین که دیپلماسی هسته‌ای شکل بگیرد، شرایط به گونه‌ای است که بتوان در طول دوران باقیمانده دولت بایدن به گونه‌ای برجام را تبدیل به یک فضای حیاتی برای کشور کرد، حتی اگر شخصی مانند ترامپ هم در آمریکا روی کار بیاید دیگر نتواند لطمه‌ای به برجام وارد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ