مسئول روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور با خانواده مرحومه «مهسا امینی» خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسین قربانی دستجردی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر احمد، محمد و قاسم را به خانواده محترم این پدر فداکار تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فخری بهارخانه، مادر گرامی شهیدان والامقام محمد و غلامحسین نوری، را به مردم شهیدپرور خوزستان و خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام اسدالله، حیدر و امرالله اسدی، از افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام‌الشهداء مرحومه شهربانو عباس آزاد، مادر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، علی‌اصغر و محمدرضا اصغری ترکانی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان والامقام سید علی‌اکبر و سید حسین سجادی و مادر همسر شهید والامقام محمد صالحی را به مردم شهید پرور استان مرکزی و به ویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت گفت.
رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت همشیره دکتر سیدعباس صالحی نماینده ولی‌فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات و صبیه عالم وارسته مرحوم آیت‌الله میرزا حسن صالحی را به خانواده محترم و بستگان معزز تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهید والامقام محمدناصر ناصری را به مردم استان خراسان جنوبی و به ویژه خانواده محترم این مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر محمدجواد، احمد و قاسم حمزه‌پور را به مردم شهید پرور استان کرمان و به ویژه خانواده محترم این مرحوم تسلیت گفت.
رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در منزل مرحوم امیرحسین شیرچی حاضر شد و با خانواده او دیدار کرد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت اندیشمند فرهیخته، دکتر عماد افروغ را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر آیت‌الله مشکینی را به وی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت برادر کبگانیان را به وی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت مرحوم حسن غفوری‌فرد را به آحاد ملت عظیم الشان ایران و بویژه به خانواده ارجمند ایشان، تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی با ارج نهادن به خدمات صادقانه مرحوم حسن غفوری‌فرد، درگذشت وی را به خانواده و عموم دوستدارانش تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حاج سیدجعفر طباطبایی از اساتید حوزه علمیه خراسان و امام جماعت حرم مطهر امام رضا (ع) را به مردم و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس، مرحوم حاج رجب هداوند و پدر شهیدان گرانقدر سعید، رضا و علی هداوند را به خانواده محترم وی و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس، مرحوم حاج رجب هداوند و پدر شهیدان گرانقدر سعید، رضا و علی هداوند را به خانواده محترم وی و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت گفت.
مرحوم رضا روستا آزاد رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف، روز گذشته پس از یک‌دوره بیماری در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) درگذشت. مراسم تشییع پیکر وی در میان غم و اندوه خانواده و جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه صبح امروز چهارشنبه ۲۰ مهر از مقابل دانشکده مهندسی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
رئیس جمهور درگذشت شاعر اهل بیت و استاد بزرگ شعر آیینی کشور، خادم الرضا(ع)، حاج سید رضا موید را به خانواده، یاران و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم عفت سلطانی مادر بزرگوار شهیدان والامقام «مجید و وحید ابراهیمی ورکیانی» و همسر شهید سرافراز «حسن ابراهیمی ورکیانی» را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه گفت: زمانی که اخبار مربوط به مرحومه مهسا امینی منتشر شد پیگیر ماجرا بودم و دستوراتی صادر شد. با خانواده امینی همدردیم.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده محمدباقر ذوالقدر را به وی، خانواده گرامی آن مرحومه و سایر بستگان معزز تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت شاعر پرآوازه کشورمان، مرحوم امیر هوشنگ ابتهاج را به خانواده، جامعه فرهنگی و هنری و مردم ادب‌پرور ایران تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت شاعر پرآوازه ایران مرحوم امیر هوشنگ ابتهاج را به خانواده، جامعه فرهنگی و هنری و مردم ادب‌پرور ایران تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ