اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از شخص رئیس جمهور تشکر میکنم و برای اولین بار یک رئیس جمهور در جشنواره حاضر شد و همراه مردم به تماشای یک فیلم نشست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی در نامه ای به مدیرعامل بانک گردشگری، از حمایت و مشارکت در برگزاری دوره آموزشی بین المللی سه روزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر و تشکر کرد.
نخست وزیر عراق ضمن تقدیر از تلاش‌های کمیساریای عالی حقوق بشر در محکومیت اهانت‌های مکرر به ساحت قرآن کریم اظهار داشت: اهانت به مقدسات در تضاد با مفهوم آزادی عقیده و تلاش برای فتنه انگیزی است.
نخست وزیر عراق ضمن تقدیر از تلاش‌های کمیساریای عالی حقوق بشر در محکومیت اهانت‌های مکرر به ساحت قرآن کریم اظهار داشت: اهانت به مقدسات در تضاد با مفهوم آزادی عقیده و تلاش برای فتنه انگیزی است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت به منظور برگزاری شایسته سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قدردانی کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از رویکرد انقلابی دولت سیزدهم در سیاست خارجی، از عملکرد دستگاه سیاست خارجی و وزیر امور خارجه تقدیر کردند.
در مراسم رونمایی از تالار مولدسازی دارایی‌های دولت، از بانک سپه به ‌دلیل پیشتازی این بانک در اجرای آئین‌نامه مولدسازی دارایی‌های دولت توسط وزیر اقتصاد تقدیر شد.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: ۱۳ تولید کننده و کارآفرینی صنعتی و معدنی استان طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفتند.
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان نوشت: اگرچه در مصاحبه یادشده بر «قابل تقدیر» بودن بیانیه وزارت کشور تاکید شده بود، ولی با توجه به شناختی که از آقای وحیدی برادر مومن و فداکار خویش دارم و طی چند دهه اخیر بار‌ها شاهد اقدامات ایثارگرانه ایشان بوده‌ام، اشاره به این نکته که بیانیه یادشده «دوپهلو به نظر می‌رسد»! شایسته نبود، ضمن آن که دور از انصاف نیز بود. بایسته آن بود و خداپسندانه نیز، که تلاش ایشان و همکاران محترمشان را پاس می‌داشتم. از این روی، خاضعانه از ایشان و همکاران محترمشان پوزش می‌خواهم و امید آن که خدای مهربان نیز عذرم را بپذیرد.
بر اساس اعلام وزارت ارتباطات از مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران تقدیر شد.
وزیر خارجه آمریکا با تقدیر از فعالیت دو ساله ند پرایس بعنوان سخنگوی وزارت خارجه کشورش گفت که برای مردم آمریکا و سراسر جهان، ند پرایس اغلب چهره و صدای سیاست خارجی ایالات متحده بوده که فعالیت خود را بصورت حرفه‌ای انجام داده است.
وزیر دفاع روسیه در سفر به منطقه دونتسک ضمن دیدار با نظامیان روس، از شماری از آنان تقدیر کرد.
۲۳۱ نماینده مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور از اقدامات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری جشنواره‌های فجر تقدیر کرد.
۲۳۱ نماینده مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور از اقدامات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری جشنواره‌های فجر تقدیر کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت روز فناوری فضایی از سه پیشکسوت هوافضا تقدیر کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در بیمارستان شهید لبافی‌نژاد ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی، از پرستاران مجموعه تقدیر کرد.
علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران ، امروز در دوحه با همتای قطری خود دیدار و رایزنی کرد.
موافقت خاندوزی با تغییر مدیرعامل بانک مسکن؛ خبری بود که در آخرین روز تابستان، رسانه ای شد. اما این موافقت وزیر اقتصاد در شرایطی بود که رئیس جمهور طی چندین نامه، خواستار ادامه مدیرعاملی شایان در بانک مسکن بود. از سوی دیگر سخنگوی اقتصادی دولت از عملکرد شایان تقدیر کرد!
نخست وزیر عراق ضمن تأکید بر ضرورت حل مشکلات بین بغداد و اربیل و توقف حملات ترکیه به خاک و مرزهای کشورش، از ساز و کارهای پیشگام حشد شعبی در اجرای پروژه ها تقدیر کرد.
نماینده وزیر آموزش و پرورش در پروژه شاد ضمن بازدید از مرکز تخصصی مانیتورینگ این اپلیکیشن گفت: یکی از این نمونه‌ها «مسابقه ماه مجلس» است که جریان یادگیری را در قالب گیم پیش می‌برد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمن تحمل ندارد ببیند سرانه آموزشی در کشور ۴ برابر شده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مشاور در مدارس داریم اما نیاز است تا در بعد اجتماعی متخصصان جامعه شناسی رفتارها را شناسایی کنند و نحوه برخورد را بدانند.
وزیر امور خارجه ضمن تقدیر از مواضع مثبت و سازنده دولت و ملت تونس در حمایت از مردم فلسطین، گفت: هیچ محدودیتی در توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و تونس وجود ندارد.
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از رئیس جمهور و وزیر کشاورزی برای برنامه‌ریزی و اقدام موثر در سال زراعی جاری و افزایش ۵۰ درصدی تولید گندم قدردانی کردند.
وزیر خارجه کشورمان با تقدیر از تلاش‌های دولت مالی در مبارزه با جریانات تروریستی، تجربیات کشورمان در مبارزه با جریانات تروریستی منطقه‌ای نظیر داعش را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ