بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه‌های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
در چند روز اخیر برخی رسانه‌ها از متوقف شدن فعالیت دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر‌های کابل، مزار شریف و هرات توسط طالبان خبر دادند. معاون رسانه‌ای نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان گفت: انتظار می‌رود طالبان علت محرومیت و عدم فعالیت دو ماه اخیر کمیته امداد در افغانستان را شفاف بیان کند.
خوزستان حداکثر دمای روز گذشته در چهار ایستگاه هواشناسی شهر‌های استان خوزستان به بالای ۵۰ درجه رسید.
حداکثر دمای روز گذشته در پنج ایستگاه هواشناسی شهر‌های استان خوزستان به بالای ۵۰ درجه رسید.
نماز عید سعید قربان روز گذشته در میان تدابیر شدید امنیتی در کابل و سایر شهر‌های این کشور برگزار شد و هزاران نیروی امنیتی امنیت مساجد و عیدگاه‌ها را تامین کردند. اگرچه وزیر داخله حکومت طالبان در پیامی از مردم خواست برای تامین امنیت عید با نیرو‌های امنیتی همکاری کنند، اما همچنان بحث اختلافات در گروه طالبان داغ است.
روز گذشته (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) زلزله با بزرگای متفاوت ۱۲ بار شهر‌های مختلف ایران را لرزاند، در این میان قصر شیرین در استان کرمانشاه با ثبت ۴ زمین لرزه بیشترین تعداد زلزله را برای خودش ثبت کرد، بزرگ‌ترین زلزله روز گذشته هم با بزرگای ۴.۵ در مقیاس ریشتر به قصر شیرین رسید، زلزله‌ای که ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه این شهر را لرزاند.
حمله راکتی چند روز قبل مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین و زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها به شدت محافل صهیونیست را مبهوت و حیران کرده است.
همایش ملی روز شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور رئیس‌جمهور در تالار بزرگ کشور برگزار شد.
مردم روزه‌دارتهرانی از ساعت ۱۰ صبح امروز؛ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با بیست و سوم رمضان ۱۴۴۴ از مسیر‌های تعیین شده، همراه با سایر شهر‌های کشور با حضور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس را گرامی داشته‌اند.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از صفر به یک و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از شش به ۱۳ شهر رسیده است.
طی ۲ روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود. از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۳ تا ۵ بهمن) برای جنوب استان‌های فارس، بوشهر، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، جزایر واقع در خلیج فارس و پنجشنبه (۶ بهمن) علاوه بر این مناطق، در برخی نقاط هرمزگان و کرمان بارندگی، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
طی پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد و در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا پیش‌بینی می‌شود.
روز گذشته پس از پایان نمازجمعه مسجد مکی، جمع محدودی از زنان شعار‌های ساختارشکنانه سر دادند. این درحالی است که همچون چند هفته اخیر این زنان با گویش فارسی سلیس در این تجمع به شعار دادن می‌پردازند. در هفته‌های گذشته نیز گزارش‌هایی از حضور اغتشاشگران اجاره‌ای، بویژه با گویش و لهجه غیر بلوچ در تجمعات زاهدان مطرح شده بود.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت در خصوص شهر‌های دارای آلوده‌ترین هوای کشور، توضیح داد: در سال ۱۴۰۰ شهر‌های تهران، مشهد، اهواز، اصفهان، کرج کمتر از ۱۰ روز هوای خوب داشتند و بیشترین تعداد روز‌های هوای خطرناک هم مربوط به شهر زابل بوده است که ۱۵ روز هوای خطرناک داشته است.
بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از ۳ به ۱ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز از ۱۷ به ۱۲ شهر کاهش یافت.
وندی شرمن معاون وزیر امورخارجه آمریکا با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به تجمع روز شنبه جمعی از ایرانیان در شهر‌های واشنگتن و لس‌آنجلس واکنش نشان داد.
بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از ۰ به ۴ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز از ۱۹ به ۲۶ شهر افزایش یافت.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ مهرماه) صاف و همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه و روز پنجشنبه (۲۱ مهرماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز همانند هفته گذشته، در عدد صفر ماند و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۳۵ به ۲۰ شهر کاهش یافت.
آماده نبودن زیرساخت‌های مناسب در خاک عراق برای انتقال زائران اربعین به شهر‌های زیارتی سبب شد تا از روز جمعه ستاد اربعین با هدف حفظ سلامت زوار مرز‌های شش گانه با عراق را ببندد.
آماده نبودن زیرساخت‌های مناسب در خاک عراق برای انتقال زائران اربعین به شهر‌های زیارتی سبب شد تا از روز جمعه ستاد اربعین با هدف حفظ سلامت زوار مرز‌های شش گانه با عراق را ببندد.
به نظر می‌رسد دولت سیزدهم و اتاق فرماندهی اقتصادی دولت باید برای صبح روز توافق برنامه ریزی داشته باشد و برای شوک‌های انتظاری اولیه تا ورود ارز به اقتصاد کشور آماده باشد.
علیرضا بیرانوند که با شور و حرارت و شوخی‌های همیشگی به پرسپولیس بازگشته، روز گذشته نیز در حین تمرین با کریم باقری مشغول شوخی بود و همچنین رابطه صمیمانه خود با مربی پرسپولیس را در مقابل دوربین نیز نشان داد.
بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از ۱۲۰ به ۱۳۰ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۱۱۲ به ۱۲۹ شهر افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ