بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز همانند هفته گذشته، در عدد صفر ماند و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۳۵ به ۲۰ شهر کاهش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهر نیالا در استان دارفور جنوبی سودان شاهد چهارمین روز درگیری‌های شدید و مرگبار میان نظامیان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور بوده است.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تأکید بر اینکه نباید موضوعات فنی و تخصصی را سیاسی کنیم، گفت: تعداد جلسات و نشست‌های علمی که شهرداری و شورای شهر تهران در این دوره به صورت رودررو با زلزله‌شناسان و با همه انواع گروه‌های زلزله‌شناسی داشته، در تاریخ شهرداری سابقه نداشته است.
اگرچه پیش بینی آینده شهر‌ها و زندگی انسان خیلی دقیق نیست و با خطا همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که می‌تواند با خطای کمتری آینده را پیش بینی کند. از این رو ما هوش مصنوعی خواستیم تا وضعیت شهر دبی در ۱۰۰ سال بعد را پیش بینی کند. در نهایت هوش مصنوعی فضایی عجیب و حیرت آور از دبی ترسیم کرد که تغییرات اقلیمی و دگرگونی این شهر را نمایش می‌دهد.
محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرارداد ۱۰۰ دستگاه متروباس بسته شده و این دستگاه حمل و نقل عمومی وارداتی است البته ما این متروباس‌ها را به شرط انتقال فناوری به داخل کشور خریداری کردیم.
با همکاری ادارات شهر تهران، ۱۰۰ مگاوات از مصرف برق این کلان شهر در ساعات اوج مصرف کاهش پیدا کرده است.
بیش از ۱۰۰ نفر در پی وقوع گردباد در شهر پریتون ایالت تگزاس زخمی شدند.
بیش از ۱۰۰ نفر در شهر روتردام در جشن قهرمانی تیم فوتبال فاینورد دستگیر شدند.
هوش مصنوعی در اقدامی شگفت‌انگیز، پیش‌بینی خود از شهر تبریز را در ۱۰۰ سال آینده به تصویر کشید.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبرداد: همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران ۱۰۰ ابرپرچم بر پایه‌های بلند مرتبه در میادین و نقاط شاخص شهر تهران به اهتزاز درآمده است.
۱۰۰ هزار نهال به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر در ۴۱۸ شهر ایران کاشته شد.
همچنین شهر کولیما با وقوع ۱۸۱.۹۴ قتل به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در سال ۲۰۲۲ به عنوان پرجنایت‌ترین شهر جهان ثبت شد و در رتبه اول قرار گرفت.
شهر ووشی چین میزبان نزدیک به ۱۰۰ رویداد ورزشی در سال ۲۰۲۳ خواهد بود.
«به زودی ثبت‌نام ۱۰۰ هزار موتوربرقی با وام ۱۰۰ میلیونی و سود ۴ درصد و با اقساط ۲۴ ماهه آغاز خواهد شد.» این جملات شهردار مشهد نیز نشان می‌دهد در شهری که بیشترین تعداد موتور‌های آن هوندا‌های قدیمی و کاربراتوری است، قرار است رنسانس برای موتورسواران رخ دهد و این اقدام شعار‌های ۸ ساله شهرداری تهران برای جایگزینی موتور‌های برقی به جای موتور‌های کاربراتوری، کلان‌شهر‌های دیگر بدون آنکه بخواهند نمایش برگزار کنند، در حال اجرای این طرح «پاک» هستند.
بروزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌ ۲ هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
بروزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌های ۲ هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
بروزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌های ۲ هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
به‌روزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌های دو هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای بیش از ۱۰۰ دیوارنگاره با مضامین فرهنگی، هنری، ملی و مذهبی در فضاهای شهری طی یک سال گذشته خبر داد.
علی سیدزاده، مدیر کل دفتر مدیریت مصرف کشور نیز خبر داده که حجم ذخیره سد‌های تهران، ۱۰۰ میلیون متر معکب، کمتر شده است. در برخی از مخازن شهر تهران؛ ارتفاع آب که باید در حد ۴ متر باشد، به ۷۰ سانتی‌متر رسیده است. فراتر از تهران، در مقایسه با ۵ سال گذشته، ورودی سد‌های کشور، کاهش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد. آمار‌ها می‌گویند آبِ شربِ ۵۰۰ شهرِ کشور با مشکل، تامین می‌شوند وَ ۱۰۱ شهر در "وضعیتِ قرمزِ تامینِ آب" هستند!
دومین مرحله از تعهد شرکت عمران شهرهای جدید برای ساخت مسکن در شهرهای جدید به تعداد ۱۰۰ هزار واحد در ۱۳ شهر با دستور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
بر اثر بروز حادثه ای در یک مراسم در پایتخت کره جنوبی، ۱۲۰ نفر کشته و ۱۰۰ تَن زخمی شدند.
بر اساس بروزرسانی اخیر، شمار شهر‌های زرد و آبی تغییر زیادی داشته است؛ افزایشی خوشحال کننده که موجب شده شمار شهر‌های زرد از ۳۴۲ به ۲۵۷ کاهش یافته و به عوض آن، تعداد شهر‌های آبی از ۷۱ به ۱۷۱ شهرستان افزایش بیابد. یعنی قرار گرفتن حدود ۴۰ درصد شهرستان‌های کشورمان در وضعیت آبی.
در حال حاضر بیش از صد شهر در فرانسه وجود دارد که دیگر آب آشامیدنی ندارند و آب مورد نیاز آن‌ها با کامیون منتقل می‌شود زیرا لوله‌های آب خشکیده‌اند.
وزیر اصلاحات محیط زیستی فرانسه اعلام کرد: بیش از ۱۰۰ شهر در فرانسه به دلیل خشکسالی آب آشامیدنی ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ