سرمربی تیم فوتبال استقلال با بر شمردن مشکلات این تیم در هفته های اخیر، به بازی با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: پرسپولیس می‌تواند ما را سورپرایز کند اما بود و نبود لوکادیا برایم فرقی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی پس از عقد قرارداد با پرسپولیس گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.
"مهاجم یعنی اینکه در بین اسامی که برای گل زدن در یک بازی به ذهنت می‌آید، نظر اول لیست باشد"، آقای گل سرخ‌ها با این تفسیر سراغ مشکل پرسپولیس در خط حمله می‌رود.
مهاجم تیم ملی ایران می‌گوید مهدی طارمی استحقاق حضور در میلان یا اینتر را دارد.
محمد ربیعی می‌گوید که مجموعه قبلی ذوب‌آهن تیم خوبی را ساخته بودند.
همه ما می‌آییم و می‌رویم و این پرسپولیس است که می‌ماند. پرسپولیس از همه ما مهم‌تر است
پرسپولیس در خط دفاعی ترافیک جالبی دارد و ستاره‌های ملی‌پوش سرخ‌ها باید برای بازی در ترکیب اصلی تلاش کنند.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است؛ ما هم می‌توانیم بگوییم ۲۰۰ میلیارد به فلان بازیکن می‌دهیم. با این کار فضا را ملتهب و خودشان را وارد یک بحران خود ساخته کردند.
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
سرمربی داماش گیلان با اشاره به بازی حساس این تیم در مرحله پلی آف از اهالی فوتبالی گیلان دعوت کرد به حمایت آنها بیایند.
ستاره پرسپولیس نسبت به درخواست استقلالی‌ها برای حضور داور خارجی در دربی واکنش نشان داد.
ستاره پرسپولیس نسبت به درخواست استقلالی‌ها برای حضور داور خارجی در دربی واکنش نشان داد.
این دربی می تواند یکی از پرهیجان ترین تقابل های استقلال و پرسپولیس در تاریخ باشد.
هوادار تهران در شرایطی لیگ را به پایان رساند که یک بازیکن نوزده ساله با پیراهن این تیم هت‌تریک کرد و حالا امیدوار است در نیمه نهایی حذفی فرصت بازی پیدا کند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی هواداران از شما حمایت کردند و شما را تشویق کردند و لقب قهرمان را به شما دادند، نظرتان چیست، گفت: می‌توانم تنها بگویم که باید به این حس و ابراز علاقه هواداران احترام بگذارم و از آنها تشکر کنم. هواداران همیشه به ما نهایت احساسات خود را منتقل کردند اما باید بگویم تیمی که دوم می‌شود قهرمان نیست و پرسپولیس امروز قهرمان شد و من به این تیم تبریک می‌گویم.
پیکان در نیم فصل اول لیگ برتر مقابل مدعیان قهرمانی نه شکست خورد و نه گلی دریافت کرد.
مدافع هوادار می گوید شایسته پیروزی مقابل پرسپولیس بودند زیرا تیم برتر میدان بودند.
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید که تیم او می‌توانست در نیمه اول دروازه پرسپولیس را باز کند.
مربی برزیلی پرسپولیس با اشاره به روند این تیم طی نیم فصل اول، مدعی است آنها قادر به انجام ماموریت خود برای دستیابی به قهرمانی خواهند بود.
پورعلی گنجی در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده عنوان کرده که به دلیل شرایط کنونی و نبود تماشاگران انگیزه خودش را از دست داده و اگر بخواهد از پرسپولیس جدا شود به تیمی می‌رود که پرچم پرسپولیس را بالا ببرد.
مهاجم هلندی پرسپولیس که با دلایل غیرحرفه‌ای در آستانه دیدار مهم با استقلال ایران را ترک کرد، مرتکب اشتباهی شده که اگر قرارداد باشگاه محکم باشد، تبعات زیادی برای این بازیکن خواهد داشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بر شمردن مشکلات این تیم در هفته های اخیر، به بازی با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: پرسپولیس می‌تواند ما را سورپرایز کند اما بود و نبود لوکادیا برایم فرقی ندارد.
پرداخت نشدن قسط دوم مهاجم هلندی پرسپولیس، مشکلاتی را برای این باشگاه ایجاد کرده است.
مدافع اخراجی نفت مسجدسلیمان به انتقاد از عملکرد داوری دیدار با پرسپولیس پرداخت و تیمش را مستحق کسب نتیجه در این جدال می‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ