اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو دریافت کننده احتمالی ایران در ترکیب رخ به رخ هم تمرین کردند.
چهار بازیکن آلومینیوم که تجربه حضور در استقلال را دارند، با آمادگی کامل به دیدار با پرسپولیس رسیدند.
طرح استفاده از دوربین روی پیراهن در دیدار دوستانه استون ویلا و نیوکسل مورد آزمایش قرارگرفت.
پیش‌بینی می‌شود مرداد همچون تیرماه دمای هوا بین ۱ تا ۲ درجه در غالب نقاط کشور بیش از حد نرمال باشد. طی هفته جاری و دو هفته اول مردادماه نیز گرم‌ترین روز‌های سال خواهد بود.
مدیرورزشی لخ پوزنان در مورد انتقال علی قلی‌زاده نکته جالبی را مطرح کرده است.
طبق مشخصات، وان پلاس ۱۲ در برخی زمینه‌ها پیشرفت بزرگی را نسبت به وان پلاس ۱۱ تجربه خواهد کرد. برای مثال برای اولین‌بار با دوربین پریسکوپی در گوشی‌های وان‌پلاس روبه‌رو می‌شویم و همچنین وان پلاس در آن از یک باتری غول‌پیکر استفاده خواهد کرد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزهای شرقی کشورمان در آرامش کامل است، هیچگونه مشکلی وجود ندارد و تبادلات انسانی و تجاری به صورت عادی در حال انجام است، گفت: قبل از روی کار آمدن طالبان با دولت قبلی ارتباطاتی با مرزبان‌های آنان داشتیم و تقریباً مرز را مشترک اداره می‌کردیم و با آنکه مشکلاتی بود اما پاسخگو بودند؛ امروز اما با روی کار آمدن طالبان نشست‌هایی با آنان در تهران، کابل و در مرزها برگزار کردیم ولی همچنان مشکلاتی داریم زیرا نیروهای طالبان در مرز پاسخگو نیستند. نفرات آنها عوض می‌شوند، بدون تجربه هستند و اقدامات غیر متعارف انجام داده و تیراندازی‌های نا به جا دارند.
شبنم چادری، پژوهشگر روابط بین‌الملل، نیز در این خصوص گفت:«دولت کمال کلیچدار اوغلو تنش‌زدایی را در راس سیاست خارجی خود دارد.» وی درباره سیاست‌های اردوغان در قبال ایران توضیح داد: «تجربه سیاست خارجی ترکیه تایید می‌کند که رجب طیب اردوغان در بزنگاه‌های سیاسی مواضع متفاوتی اتخاذ می‌کند که لزوما در راستای منافع جمهوری اسلامی نبوده است.»
یا کامل تیم را منحل کنید یا همه جوره حمایتش کنید، این صحبت های بازیکنی است که سال ها تجربه حضور در تیم های نفتی را دارد.
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
عوارض «تب یونجه» را همیشه نمی‌توان ناچیز شمرد و طبق مطالعه‌ای که اخیرا انجام گرفته، شش نفر از هر ۱۰ فرد مبتلا به تب یونجه، عوارض شدیدی مثل گوش‌درد (۱۸ درصد)، درد در ناحیه صورت (۱۹ درصد) و حتی از دست دادن کامل حس بویایی (۲۲ درصد) را تجربه می‌کنند.
اتفاقات دیدار رفت به نوعی دیگر برای رامتین سلیمان‌زاده تکرار شد تا این بازیکن روزی کابوس‌وار را دوباره مقابل پرسپولیس تجربه کند.
به همت مدیران، کارکنان و شبکه فروش شرکت بیمه ملت رقم پرتفوی مربوط به بودجه‌ی سال 1401 شرکت به صورت کامل محقق شد و با توجه به اینکه در این بازه زمانی برخی پرتفوهای زیان‌ده بیمه ملت از سبد بیمه‌ای شرکت خارج شد، لذا سود حداقل سه برابری را  نسبت به سال گذشته تجربه خواهیم کرد.
بازیکن با تجربه مس رفسنجان از آمار این تیم در نیم‌فصل اول رضایت کامل دارد.
متولیان فدراسیون کشتی کشورمان با توجه به تجربه قبلی اعزام ملی‌پوشان به آمریکا، سیاست‌های مشابهی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور در نظر دارند.
متولیان فدراسیون کشتی کشورمان با توجه به تجربه قبلی اعزام ملی پوشان به آمریکا، سیاست‌های مشابهی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور در نظر دارند.
متولیان فدراسیون کشتی کشورمان با توجه به تجربه قبلی اعزام ملی پوشان به آمریکا، سیاست‌های مشابهی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور در نظر دارند.
دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جدال پورتو و لورکوزن شرایط متفاوتی را تجربه کردند. یکی درون زمین و یکی به طور کامل روی نیمکت!
رئیس جمهور وقت سال ۹۴ در بیستمین همایش فرماندهان، روسا و مدیران ناجا تاکید کرد: دکتر روحانی با اشاره به دستور حضرت علی(ع) به یکی از فرماندهان خود در خصوص نوع برخورد با زنان گفت: زنان با مردان متفاوت هستند و نوجوانان و جوانان هنوز تجربه کامل زندگی را کسب نکرده‌اند و برخورد با آنها باید متفاوت باشد، اگر چه قانون برای همه مساوی است.
لیورپول در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان شکستی تلخ را تجربه کرد و در خانه ناپولی بازی را با نتیجه 4-1 واگذار کرد.
با افتتاح کامل طرح غدیر در سال اول دولت سیزدهم، کیفیت آب شرب مردم خوزستان به یکی از بهترین منابع آبی متصل شده و تحول قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.
سفیر روسیه در صربستان امروز اعلام کرد: بلگراد در برابر تحریکات کوزوو، اجازه بازگشت سال ۲۰۰۴ را نمی‌دهد و در صورت بروز خونریزی، پاسخ مناسبی داده و از خود دفاع می کند.
تیم ملی بسکتبال ایران مقابل اردن اسیر درخشش بازیکن آمریکایی حریف عرب خود شد و در کمال حیرت، باخت و به نیمه نهایی کاپ آسیا نرسید. فراز و نشیب زیاد تیم ارمغانی و بالانس نبودن تیم باعث تجربه باخت‌های ناباورانه اخیر شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ