گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر احتمال بازگشت علیپور به پرسپولیس را بسیار ضعیف بدانیم، گفته می‌شود هنوز بحث جذب شهریار مغانلو از سپاهان وجود دارد.
محمد حسین مرادمند در هفته های پایانی لیگ برتر و جام حذفی سه گل برای استقلال به ثمر رساند و به نظر اگر مصدوم نمی شد، با این روند گل زنی می توانست گل زن ترین مدافع میانی لیگ برتر لقب بگیرد.
یحیی حالا پاسخ مبهم به سوالات جدایی نمی‌دهد، او صراحتا می‌گوید اگر شرایط خوب نباشد، بعد از دبل قهرمانی از پرسپولیس میرود...
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقد است اگر داور دربی برگشت فصل بیست و یکم خارجی بود، یحیی سال‌ها از فوتبال دور می‌شد.
گل‌محمدی می‌گوید حتی اگر گزینه سرمربیگری تیم ملی بود هم به این درخواست پاسخ منفی می‌داد.
او درباره بیانیه تیم ها علیه پرسپولیس تاکید کرد: به بازیکنانم گفتم اگر در آسفالت و چمن مصنوعی هم بود باید بازی را می بردیم. درست است که در استادیوم آزادی بهتر است بازی کنیم اما در شرایط فعلی تیممان فقط سه امتیاز بازی مهم بود.
یحیی گل‌محمدی تمامی نفراتش را در فاصله آخرین تمرین پیش از دربی در اختیار دارد تا دست او کاملا برای این بازی باز باشد.
یحیی برای رسیدن به برانکو، دست‌کم در تعداد امتیازاتی که برانکو برای پرسپولیس به ارمغان آورده، نیاز دارد تا در شروع فصل آتی هم سرمربی این تیم بماند؛ اینکه این نیاز را باشگاه در وهله اول و وزارت ورزش به‌عنوان متولی امر هم حس کنند، موضوعی پیش‌بینی‌ناپذیر است. ضمن اینکه نباید فراموش کرد پنج هفته باقی‌مانده لیگ برتر می‌تواند تأثیر شگرفی در ماندن یا جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس داشته باشد.
مربی فولاد خوزستان گفت: ما مقابل ۷۰ هزار هوادار با پرسپولیس بازی کردیم و در سوپرکاپ آن‌ها را شکست دادیم، آیا آن زمان هم لجن‌بازی کردیم؟ من به این صحبت‌ها احترام می‌گذارم، اما این‌طور نیست که این حرف‌ها گفته شود. اگر امروز آن‌ها ما را می‌بردند حتما مربیان ما را بغل می‌کردند، اما حالا که ما بردیم لجن شدیم! خدا را شکر در این کشور دمکراسی وجود دارد و هر کسی آزاد است که هر حرفی را بزن/ورزش سه
اگر این گل مردود یحیی گل محمدی پذیرفته می شد، مستقیما راهی جام ۲۰0۲ می شدیم.
اگر یحیی گل‌محمدی به سبک بازی بدون مهاجم خود ادامه دهد شاهد نیمکتی پر از مهاجم در این تیم خواهیم بود.
دربی روز گذشته برنده نداشت اما یک بازی خوب از سوی هر دو تیم بود. مسابقه ای که اگر چه مساوی شد، اما چهار گل به همراه داشت.
یحیی گل محمدی اگر تصمیم بگیرد، پرسپولیس را در بازی با استقلال با شیوه ۲-۴-۴ ارنج کند، باید بازیکن پست شماره ۱۰ را از تیمش کنار بگذارد.
یحیی گل محمدی اگر تصمیم بگیرد، پرسپولیس را در بازی با استقلال با شیوه 2-4-4 ارنج کند، باید بازیکن پست شماره 10 را از تیمش کنار بگذارد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتماد و حمایت مجدد خود از ادامه فعالیت گل‌محمدی به او گفتند که اگر می‌خواهد به فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی به شیوه فعلی ادامه دهد، به مدیریت باشگاه اعلام کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.
این اولویت‌نبودن فوتبال فقط در ذهن مسئولان ذی‌ربط جا خوش نکرده است. اگر در روز‌های اخیر بخشی از صحبت مربیان و بازیکنان لیگ‌برتری هم مرور شود، مشخص می‌شود که آن‌ها هم چندان به فوتبال فکر نمی‌کنند. یحیی گل‌محمدی، سروش رفیعی، جواد نکونام و ارسلان مطهری در زمره چهره‌های شاخصی هستند که به‌صراحت اشاره کرده‌اند فوتبال در اولویت نیست.
مهدی ترابی حتی اگر بازیکن مفیدی هم نباشد و سایه‌ای از گذشته درخشان خودش باشد باز در ترکیب اصلی تیم یحیی گل‌محمدی یک جای ثابت دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شرایط تیمش قبل از بازی با تراکتور نرمال نبوده است، گفت: آنقدر ذهن بازیکنانم ناآرام و مشوش بود که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.
موتور گلزنی محمد محبی سرانجام در بازی با نساجی روشن شد؛ در مسابقه ای که اگر تعویض نمی شد شاید گل دوم را هم به ثمر می رساند.
با توجه به نگاه دولت به استفاده از ظرفیت‌های داخلی، می‌توان حدس زد که به‌زودی سکان هدایت این تیم به دست یک مربی ایرانی سپرده شود؛ اما چه کسی در‌این‌باره باید تصمیم بگیرد؟ فدراسیون فوتبال؟ اگر چنین است، چرا قریب به پنج سال است فقط اسم چند نفر خاص، فارغ از شو یا واقعی‌بودن، مطرح می‌شود و مربی جدید دیگری وارد این چرخه نمی‌شود؟
سرمربی تیم فوتبال هوادار پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: اگر در این دیدار شکست خوردیم مقصر من هستم.
اگر قضاوت دیگری برای پرسپولیس یا آقای گل‌محمدی انجام بدهم، صحنه دربی هیچ تاثیری در سوتم نخواهد داشت اما با چند نفر سر پل صراط کار دارم، چون به من تهمت زدند.
سرمربی پرسپولیس که بازیکنان اسم و رسم داری را برای فصل بیست و دوم لیگ برتر در تیمش می‌بیند با جذابیت ترسناکی مواجه است که اگر نتواند آنها را به خوبی مدیریت کند برایش دردسر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ