این دربی می تواند یکی از پرهیجان ترین تقابل های استقلال و پرسپولیس در تاریخ باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی می‌تواند یک خرید بسیار جذاب برای پرسپولیس در روزهای آینده باشد.
تن صدا و لحن صحبت شما می‌تواند تاثیر به سزایی بر روی دیگران بگذارد. از زبان تحریک آمیز استفاده نکنید: اغراق، اتهام زنی، عیب یابی، کلماتی مانند «هرگز» یا «همیشه»، توهین، فحش دادن، تهدید‌های هشدار دهنده
اگرچه برای بررسی این دیدار حساس می‌توان جنبه‌های مختلف را زیر ذره‌بین برد، ولی شاید تازه‌ترین و تا حدودی، جذاب‌ترین آن‌ها مربوط به تقابل هم‌تیمی‌های سابق است. تراکتور به‌عنوان میزبان این مسابقه که روز بدی را در هفته نخست سپری کرده پنج بازیکن در ترکیب دارد که همگی سابقه حضور در پرسپولیس را داشته و هرکدام با سناریویی منحصربه‌فرد از جمع سرخ‌پوشان تهرانی جدا شده‌اند
جسی لینگارد، مهاجم سابق منچستریونایتد، مدعی شده که لیگ عربستان به زودی به یکی از جذاب‌ترین لیگ‌های فوتبال دنبال تبدیل خواهد شد.
باشگاه بایرن مونیخ به یوونتوس پیشنهاد داده در ازای بخشی از مبلغ انتقال ولاهوویچ می‌تواند پاوارد را به این تیم واگذار کند.
«پرابال ساکسنا»، محقق سیاره‌شناس مرکز پرواز‌های فضایی گودارد ناسا، در گفتگو با Space.com می‌گوید: «با توجه به تحقیقات اخیر پیرامون محیط‌هایی که حیات میکروبی می‌توانند در آن‌ها دوام بیاورند، یکی از جذاب‌ترین چیز‌هایی که تیم ما کشف کرده، این است که شاید نقاطی زیست‌پذیر برای این شکل از حیات در برخی نواحی بدون هوا و نسبتاً محافظت‌شده این کره وجود داشته باشد.»
یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که می‌توان با گلکسی S ۲۳ اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین‌های حرفه‌ای برمی‌آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه‌ای نیز کار طاقت‌فرسایی است، اما با حالت جدید استرو هایپرلپس در گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیو‌های نفس‌گیری از حرکت ستاره‌ها را در آسمان به تصویر بکشید.
لیورپول و آرسنال امشب یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این هفته لیگ‌های اروپایی را برگزار می‌کنند.
سیستم عامل iOS همچنان قابلیت‌های زیادی دارد که گوگل می‌تواند آن‌ها را در سیستم عامل اندروید کپی کند.
یکی از جذاب‌ترین حالت‌های پیاز، پیاز سوخاری است که اغلب در رستوران‌ها و فست فود‌ها سرو می‌شود، اما می‌توانید به سادگی در خانه پیاز سوخاری فوق العاده‌ای آماده کنید.
گل‌زنی مقابل اینتر که روحیه خوبی دارد، کار چندان ساده‌ای نیست؛ ولی طارمی از زمانی که به پورتو پیوسته، نشان داده مرد روز‌های سخت است. او تا به الان در همین لیگ قهرمانان اروپا، دروازه تیم‌های قدرتمندی را گشوده و اینتر هم می‌تواند به همان فهرست اضافه شود. چه‌بسا طارمی امشب بتواند صدمین گل فصل پورتو را هم بزند و با عملکردی خاص، تصویرش را برای چندمین بار روی جلد رسانه‌های مطرح پرتغالی ببرد
دیداری که برای دو تیم پرسپولیس و سپاهان «۶» امتیازی خواهد بود یکی از جذابترین و حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر است که می‌تواند منجر به تغییر صدرنشین پس از هفته‌ها شود.
در طول سال‌هایی که با کی روش در تیم ملی کار کردیم، خاطرات خوب زیادی داشتیم اما برجسته ترینش که خاطره خیلی خوبی برای خیلی ها هم است، بازی با کره جنوبی و صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ است. پس از آن هم بازی با مراکش می‌تواند برای همه جذاب باشد.
رودی گارسیا، سرمربی النصر گفت، کریستیانو رونالدو قبل از انجام اولین بازی خود در لیگ برای تیم جدیدش، می‌تواند در دیداری دوستانه در ماه جاری برابر پاریس سن ژرمن بازی کند.
وینگر با تجربه آلومینیوم اعتقاد دارد سید مهدی رحمتی در آینده می‌تواند سرمربی تیم ملی شود.
در یکی از جذاب ترین بازی های این هفته لیگ برتر والیبال دو تیم هراز آمل و ایفاسرام اردکان به مصاف هم می‌روند.
سرمربی سپاهان معتقد است که اگر ایران شش امتیاز در جام جهانی کسب کند خیلی جذاب خواهد شد.
یحیی گل محمدی می‌تواند از رکوردهای جذاب برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس عبور کند.
حل معما علاوه بر سرگرم کردن، می‌تواند به افزایش قدرت تفکر و تحلیل ما هم کمک کند. در اینجا ۵ معما برای شما طراحی شده و در پایان پاسخ آن‌ها هم آمده است.
کسی به پدر حسن اطلاعات اشتباه داده است. گفتند فیلمش هست، این فیلم کجاست؟ آیا منِ مربی را وزن کرده‌اند یا آنجا کسی ضربان حسن یزدانی را گرفته است؟ حسن یزدانی می‌تواند بگوید که علیرضا دبیر گفته او با من تمرین کند یا خودش این را خواسته
در یکی از جذاب ترین بازی‌های هفته سوم، گل گهر در ورزشگاه خانگی خود میزبان سپاهان بود که در این بازی اگرچه سپاهان تا دقیقه ۸۷ پیروز میدان به حساب می‌آمد اما گل علیزاده همه چیز را به تساوی کشاند.
یکی از رقابت های جذاب هفته سوم از لیگ برتر می‌تواند دیدار استقلال و مس کرمان باشد.
یکی از تقابل‌های جذاب این هفته می‌تواند بین گلر پرسپولیس و کاپیتان سابق استقلال در جدال با فولاد باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال و سپاهان می‌تواند جذابترین بازی هفته اول باشد، گفت: تفکرات دو مربی پرتغالی به طور حتم در نتیجه بازی تأثیر به سزایی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ