مهاجم تیم ملی ایران می‌گوید مهدی طارمی استحقاق حضور در میلان یا اینتر را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان سابق پرسپولیس می گوید که به بیرانوند توصیه کرده بوده که به خارج از ایران نرود.
کاپیتان اسبق پرسپولیس مدعی است این تیم بر پایه نمایش فنی و تاکتیکی موفقی که خصوصا در هفته‌های پایانی داشته، توانسته قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد.
مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به کسب همزمان سه جام در این تیم در فصل گذشته، گفت: حتی وقتی از سپاهان و استقلال عقب افتادیم باور داشتیم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام بدهیم.
پانزده سال بعد از کریم باقری که به بازوبند کاپیتانی گل برد پرسپولیس به استقلال را زد این بار نوبت عالیشاه بود
کیوان صالحی که از رباط کریم برای تماشای دربی فینال جام حذفی راهی استادیوم آزادی شده بود، به‌ دلیل فشار بالای بازی، بعد از گل دوم پرسپولیس برابر استقلال در وقت اضافه دچار هیجان و حمله قلبی شد و متاسفانه فوت کرد.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال خوبی برای من بود. پس از خداحافظی کنار آقای گل محمدی تجربه خوبی را کسب کردم. سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما توانستیم به هدفمان که قهرمانی است برسیم.
همه خاطرات پرسپولیس از هفته پایانی لیگ برتر شیرین و توأم با قهرمانی نبوده است.
در نامه ارسالی سازمان لیگ خطاب به مدیر کل انتظامی و امنیتی استانداری تهران جمله کوتاهی نهفته بود که بر ابهاماتی که در چند وقت اخیر به وجود آمده است می‌افزاید.
کاپیتان سابق استقلال که پیراهن رقیب را هم یک سال برتن کرده است، تاکید کرد اگر زمان به عقب برگردد بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش را مرتکب نمی‌شود و هیچ وقت برای پرسپولیس باز نمی‌کند!
پیشکسوت استقلال با بیان اینکه صدمین تقابل استقلال و پرسپولیس باید یک برنده داشته باشد تا به قهرمانی امیدوار شود، گفت: آرامش و داشتن تمرکز در این بازی حساس ضامن موفقیت خواهد بود.
غلامحسین پیروانی با حضور در رختکن فجر سپاسی پیش از بازی برابر چوکا به اعضای این تیم روحیه داد.
مهاجمی که قرار بود جانشین یورگن لوکادیا در خط حمله شود و مشکلات این تیم را پایان دهد، هنوز موفق به ثبت اولین خود در این فصل نشده است.
بازه زمانی یک دقیقه‌ای از لحظه دمیدن دکتر بیژن در سوت به نشانه پنالتی تا خروج از زمین، سخت‌ترین لحظات دوران ورزشی سیاوش یزدانی را در بر گرفت.
وقتی به پرسپولیس آمدم پیامهای زیادی را در دایرکت اینستاگرام گرفتم که اغلب مربوط به درخواستهای هواداران پرسپولیس بود.
اگرچه سازمان خصوصی‌سازی به تغییر مدیران عامل دو باشگاه اشاره نکرده، اما با تغییر هیئت مدیره و ورود افراد جدید در بدنه مدیریتی هر دو باشگاه، ممکن است آن‌ها تصمیم به تغییر مدیران عامل دو باشگاه نیز بگیرند که این مهم‌ترین خبر فوتبال ایران در روزهای آینده خواهد بود.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ون پارس که با شگفتی در نیمه اول به پایان رسیده بود در پایان نود دقیقه هم با تساوی به پایان رسید تا کار دو تیم برای تعیین تیم برنده به وقت اضافه کشیده شود.
تراکتور روز گذشته نمایش خوبی در برابر استقلال داشت و با شایستگی این تیم مدعی قهرمانی را با دو گل شکست داد.
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
استوکس با عجیب‌ترین قرارداد به پرسپوليس پیوست و به واسطه اشتباه تیم مدیریتی وقت، خیلی راحت از این تیم جدا شد و درخواست خسارت هم کرد.
قرار بود استفان آپیا ستاره سابق یوونتوس در زمان مدیریت رویانیان راهی پرسپولیس شود ولی این انتقال به سرانجام نرسید.
یکی‌ از خانم‌هایی که مقابل ورزشگاه ایستاد بود گفت: در بازار سیاه بلیت ۵۰۰ هزار تومانی خریدم اما وقتی قصد ورود داشتم متوجه شدم با آن بلیت اجازه ورود ندارم.
یکی از خانم‌هایی که مقابل ورزشگاه ایستاد بود گفت: در بازار سیاه بلیت ۵۰۰ هزار تومانی خریدم، اما وقتی قصد ورود داشتم متوجه شدم با آن بلیت اجازه ورود ندارم.
شیطنت مدافع تیم ملی در یک لایو اینستاگرامی هواداران پرسپوليس و البته استقلال را برای چند ساعتی درگیر خود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ