مهاجم هلندی پرسپولیس که با دلایل غیرحرفه‌ای در آستانه دیدار مهم با استقلال ایران را ترک کرد، مرتکب اشتباهی شده که اگر قرارداد باشگاه محکم باشد، تبعات زیادی برای این بازیکن خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا مهدی شیری در دیدار پیش‌روی تراکتور مقابل پرسپولیس تیمش را همراهی خواهد کرد؟
ی درباره واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و اینکه آیا این موضوع باعث شده مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل و توسط AFC تایید شود هم گفت: به نظرم فردا این موضوع در دولت تصویب خواهد شد. اصل این است که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای تصمیم بگیرد و طبق قانون فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در تایید و یا حذف نمی‌تواند داشته باشد.
باشگاه گل‌گهر با انتشار بیانیه‌ای معتقد است رفتار ناظران فدراسیون در مسابقات مختلف به شکل متفاوتی است.
آیا پنالتی و گل دوم پرسپولیس به گل‌گهر سالم بود؟
رئیس سازمان خصوصی سازی از تصویب مزایده دوم بلوک ۵۱ درصدی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در هیات واگذاری خبر داد.
کارشناسی؛ آیا هر۲ پنالتی پرسپولیس در کرمان صحیح بود؟
آیا مهاجم برزیلی پرسپولیس در پایان فصل از جمع قرمزها جدا خواهد شد؟
بعد از بازی مقابل تراکتور و تداوم ناکامی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تازه‌ وارد پرسپولیس حالا باید این سؤال را به‌صورت جدی مطرح کرد که آیا خرید زمستانی یحیی برای تقویت خط حمله خرید ناکارآمد و شکست خورده‌ای بوده است؟
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
پورعلی‌گنجی که در تیم‌های قطر و بلژیک و چین بازی کرده، پس از سال‌ها ادعای علاقه به پرسپولیس و بدون داشتن مشتری، با سرخ‌ها قرارداد دوساله امضا کرد حالا علنی از جدایی زودهنگام بدلیل بی‌انگیزگی حرف می‌زند. آیا قرارداد در فوتبال ایران کشک است؟
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با این همه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر ای اف سی محرومیتی را برداشته باشد، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. نگاهی به لیست کمبودهای استقلال و پرسپولیس بیندازید...
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این که برنامه این تیم برای عیسی آل‌کثیر چیست و آیا می‌تواند جایگزین لوکادیا و دیاباته باشد؟ گفت: آل‌کثیر آماده بازی نشده است و هنوز شش ماه از مصدومیت او نگذشته است.
آیا پرسپولیس با بحران ناخواسته‌ای که در آستانه دربی با آن دست و پنجه نرم کرده است بالاخره می‌تواند استقلال را شکست داده یا این بار ماجرا برای این تیم مشکل ساز خواهد شد.
مهدی ترابی، هافبک پرسپولیس، مورد توجه چند تیم یونانی از جمله یکی از مشهورترین تیم‌های سوپرلیگ این کشور، پاناتینایکوس، قرار گرفته است.
حساب کاربری توییتر لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با انتشار ویدئویی، درخشش دروازه‌بان تیم ملی ایران در این رویداد آسیایی با پیراهن پرسپولیس را مورد تمجید قرار داد.
آیا جاگذاشتن ترابی و امیری از اتوبوس پرسپولیس عمدی بود؟
آیا رادوشوویچ سهمیه آسیا را از پرسپولیس می‌گیرد؟
سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس و سرمربی فعلی تیم ملی عمان، در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، دو مصاحبه کاملا متضاد با یکدیگر انجام داده است!
حریف طلبی مرگبار در فضای مجازی!
هوای تهران و بیشتر استان‌ها از فردا خنک می‌شود
مجید جلالی مربی سرشناس فوتبال ایران که با پاس قهرمان لیگ برتر شد و در صبا نیز جام حذفی را فتح کرد، با اطمینان از انگلیسی بودن شکل‌گیری رقابت قرمز و آبی و جدال بین پرسپولیس و تاج می‌گوید.
آیا کار پرسپولیس فقط با خرید کاسیانو رله می‌افتد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ