پرداخت نشدن قسط دوم مهاجم هلندی پرسپولیس، مشکلاتی را برای این باشگاه ایجاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعتی پیش زمین لرزه ۳.۹ ریشتری دماوند را لرزاند
به گفته سازمان زمین شناسی ایالات متحده، زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۳ ریشتر و ده ها پس لرزه بوگوتا پایتخت کلمبیا را لرزاند.
کانون زمین لرزه ۱۵ کیلومتری دیباج در دامغان و ۴۱ کیلومتری مجن در شاهرود اعلام شده است.
دامغان- زمین لرزه ای به قدرت ۴.۳ ریشتر لحظاتی قبل دیباج در شهرستان دامغان را لرزاند.
با مطالعه توالی پس‌لرزه‌ها می‌توان بزرگا و سرعت زمین‌لرزه‌ها را در دنباله پس‌لرزه‌ها پیش‌بینی کرد. بزرگ‌ترین رویداد پس‌لرزه معمولا حدود یک درجه بزرگا کمتر از زلزله اصلی است؛ بنابراین مثلا برای رویداد اصلی با بزرگای ۶.۵، ممکن است پس‌لرزه‌هایی با بزرگای در محدوده ۵ و کمتر از آن رخ دهد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری ۹ تن از عاملان نزاع و درگیری در پاساژ شانزه لیزه که ضمن اخلال در نظم عمومی و تخریب اموال خصوصی در خیابان جمهوری شده بودند خبر داد.
استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی با اشاره به اینکه زمین لرزه امروز در شرق تهران ناشی از فعال‌بودن گسل ایوانکی است، گفت: باید پایش دقیق این گسل صورت گیرد.
مدیرعامل هلال احمر استان تهران گفت: زمین لرزه ٣.٦ ریشتری تهران خسارتی نداشت.
طبق اعلام مرکز زلزله نگاری چین، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر ساعت ۳:۴۷ بامداد روز یکشنبه منطقه ساحلی پینگ‌تونگ تایوان را لرزاند.
ژولیوس سزار، دولتمرد و ژنرال نظامی رومی بود که در سال ۱۰۰ قبل‌ازمیلاد متولد و در ۱۵ مارس سال ۴۴ قبل‌ازمیلاد به قتل رسید. قدرت و محبوبیتِ روبه‌افزایش او در میان مردم روم، به همراه جاه‌طلبی بی‌نظیرش او را آماج حملات قرار داده بود.
یک زمین لرزه به بزرگی ۶.۲ ریشتر، صبح امروز (پنجشنبه) فیلیپین را لرزاند.
ماه تأثیر غیرقابل انکاری بر جزر و مد در زمین دارد. کشش گرانشی آن باعث بالا و پایین رفتن سطح دریای سیاره ما می شود؛ اما اگر قرار بود ماه تأثیر کمتری روی سیاره ما داشته باشد چه؟
شهباز حسن پور گفت: با توجه به آغاز مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو بسیاری سعی دارند با فروش سهام خود نسبت به ثبت‌نام خرید خودرو اقدام کنند.
ویژن ۷۴ به جای پیشرانه برقی، از قوای محرکه سلول سوختی هیدروژن بهره می‌برد. در عقب این خودرو دو پیشرانه برقی تعبیه شده است که در مجموع بیش از ۶۷۰ اسب بخار قدرت دارند و در کنار این دو پیشرانه، یک باتری ۶۲ کیلووات ساعتی و همچنین قوای هیدروژنی ۹۵ کیلوواتی قرار گرفته است.
ازتان تقاضا دارم عکس پرده‌کِشی مترو را نگاه کنید چیزی جز روایتی خشک از تخیلی زیبا، در آن، می‌بینید؟ حال آنکه نه تخیل است نه روایت، خود زندگی است که از فرط شفافیت، غرایبش به چشم نمی‌آید. مگر پرواز رمدیوس، پیشِ مردم ماکاندوی مارکز غیر از این بود، یا تماشای مردِ بالدار، در قصه دیگرش و حتی تمام اتفاقات مجموعه، ترس و لرزِ ساعدی. گناهی هم گردن ما نیست در این تن دادن به غرایب، عادت نکردن به چیز‌هایی که همیشه بوده‌اند و خواهند بود واقعا کار سختی است.
در پی وقوع زمین لرزه نسبتا شدید در مناطقی از افغانستان و پاکستان، منابع محلی از جان باختن دست‌کم سه نفر و زخمی شدن 150 تن گزارش دادند.
تیم فرهاد مجیدی در شرایطی برابر شباب الاهلی تن به شکست داد که این تیم 2 مرتبه تیرک دروازه صدرنشین امارات را به لرزه درآورد.
به گفته جانوکا آتانایاکه، زلزله‌شناس در دانشگاه ملبورن استرالیا، قدرت این زلزله معادل ۳۲ پتاژول (پتا برابر با ۱۰۱۵) بوده است. این میزان انرژی برای تولید مداوم ۸.۸۸ میلیون مگاوات برق در یک ساعت کافی است و آنقدر قوی بوده که از انرژی آن می‌توان برای بیش از ۴ روز، کل برق شهر بزرگی مثل نیویورک را تامین کرد. در عین حال انرژی آزاد شده توسط این زلزله معادل با حدود ۸ میلیون تن TNT برآورد شده است.
مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) پیشتر بامداد جمعه، شمار قربانیان زلزله در جنوب این کشور را ۳۸ هزار و ۴۴ نفر کشته اعلام کرد. این مرکز افزود که در این زمین لرزه تا بامداد روز جمعه بیش از ۱۰۸ هزار نفر نیز زخمی شدند.
اداره مدیریت حوادث و فوریت‌های ترکیه (AFAD)، تعداد قربانیان زمین لرزه روز دوشنبه در ترکیه را ۲۹۲۱ تن و تعداد زخمی‌ها را ۱۵۸۳۴ اعلام کرد. پیش از این مقامات ۲۳۷۹ کشته و بیش از ۱۴۴۰۰ زخمی را گزارش کرده بودند.
بر اساس آمار‌های رسمی، زمین لرزه بامدادی امروز در ترکیه ۹۱۲ قربانی و در سوریه ۵۶۰ کشته برجا گذاشته است.
پرتغال با نمایشی توانست به جمه هشت تیم برتر برسد که تن مدعیان قهرمانی دیگر را به لرزه انداخت. این همه واقعیت درباره تیم کامل فرناندو سانتوس نیست.
اقتداری که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از خود نشان داده برخی بازیکنان این تیم را وادار کرده در اظهارنظرهایشان مراقب باشند تا برای جام‌جهانی قلم قرمز بر روی نامشان کشیده نشود.
وزیر ورزش در آخرین مصاحبه خود به مشکلاتی پرداخته که قرارداد با مارک ویلموتس بلژیکی برای فدراسیون، پرسپولیس و در مجموع فوتبال کشور ایجاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ