سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی هواداران از شما حمایت کردند و شما را تشویق کردند و لقب قهرمان را به شما دادند، نظرتان چیست، گفت: می‌توانم تنها بگویم که باید به این حس و ابراز علاقه هواداران احترام بگذارم و از آنها تشکر کنم. هواداران همیشه به ما نهایت احساسات خود را منتقل کردند اما باید بگویم تیمی که دوم می‌شود قهرمان نیست و پرسپولیس امروز قهرمان شد و من به این تیم تبریک می‌گویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورایس با یک انتخاب غیرمنتظره تیمش را به مصاف ذوب آهن فرستاده است.
ژوزه مورایس می‌گوید حتی اگر ده بازیکنش را هم به تیم ملی بدهد، از این ماجرا خوشحال خواهد شد.
تمرینات تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با حضور همه بازیکنان تیم اصفهانی در اصفهان آغاز شد.
فکر کنم باید توضیح دهد چرا بازیکنی که سه امتیاز را در بازی با سپاهان از ما گرفت، هفته بعد به همان تیم رفت. من هیچ وقت بازیکنی از آن تیمی نمی‌آورم که بازیکنانش چنین کاری کرده باشد. من اینجوری هستم.
هواداران سپاهان با وجود از دست رفتن قهرمانی بازیکنان این تیم را در پایان بازی با مس به شدت تشویق کردند.
تیم فوتبال سپاهان با ژوزه مورایس در آستانه کسب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و دوم قرار گرفته است.
سرمربی پرتغالی سپاهان می‌گوید تیمش مقابل تیمی قدرتمند از لحاظ دفاعی به پیروزی رسیده است.
تیم فوتبال فولاد خوزستان در نیمه دوم دیدار برابر سپاهان با یک اشتباه فردی و روز بدشانسی‌های متعدد مغلوب شاگردان مورایس شد.
بازیکنان تیم فوتبال سپاهان ب در یک بازی درون‌تیمی با شاگردان مورایس به رقابت پرداختند.
فرشاد احمدزاده در مصاف با نفت مسجد سلیمان یکی از بازیکنان خوب این تیم در پیروزی چهار گله بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید دارد که تیمش را با کم‌ترین تغییرات ممکن وارد نیم فصل دوم خواهد کرد و البته می‌گوید در یک پست به دنبال بازیکن با کیفیت می‌گردد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از صحبت درباره تعطیلات بلندمدت لیگ به دلیل در پیش بودن جام جهانی خودداری کرد.
حریف مثل بعضی بازی‌های ایران به سمت بازی مستقیم رفت، همچنین کار‌هایی مثل داد و بیداد و حقه‌بازی برای خطا گرفتن و ضربه ایستگاهی انجام دادند تا سر داور را کلاه بگذارند.
یاسین سلمانی با حضور در نیمه دوم مسابقه برابر صنعت نفت نقش اول نمایش فاتحانه تیمش را ایفا کرد.
تیم فوتبال سپاهان توانست با دو گل مسعود ریگی و محمد علی‌نژاد سه امتیاز حساس مصاف با نفت آبادان را بگیرد و در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.
پیام نیازمند اگرچه در مصاف با گل‌گهر دو بار توپ را از درون دروازه‌اش بیرون کشید ولی نشان داد همان دروازه‌بان حواس جمع و آماده سابق سپاهان به چارچوب بازگشته است.
با اضافه شدن دو چهره غیرمنتظره به لیست بزرگسالان تیم فوتبال سپاهان حالا لیست بزرگسالان این تیم کامل شده ولی این فهرست تغییراتی خواهد داشت.
با اضافه شدن دو چهره غیرمنتظره به لیست بزرگسالان تیم فوتبال سپاهان حالا لیست بزرگسالان این تیم کامل شده ولی این فهرست تغییراتی خواهد داشت.
هواداران سپاهان از نمایش شب گذشته تیم‌شان برابر استقلال و شکست تیمی که یک فصل را بدون باخت سپری کرده بود بسیار خوشحالند.
هافبک تیم فوتبال سپاهان می گوید اردوی ترکیه به هماهنگی تیمی آنها بسیار کمک کرده است.
دو نیمه تغییراتی به وجود آوردیم و جای‌گیری بازیکنان را درست کردیم. توانستیم فشار خود را افزایش دهیم و روی ضد حمله به گل رسیدیم. جبران برای تیمی که در چنین دیدارهایی گل می‌خورد، سخت است
ژوزه مورایس ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار برابر استقلال در هفته اول لیگ بیست و دوم را مشخص کرد.
ژوزه مورایس ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار برابر استقلال در هفته اول لیگ بیست و دوم را مشخص کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان پیش‌بینی وضعیت زرد دریایی در جزایر را با مواج شدن دریا به دلیل وزش باد نسبت شدید جنوب شرقی اعلام و توصیه کرد: لازم است همچنان مردم در جزیره‌های هرمز، قشم، لارک، هنگام و کیش از انجام فعالیت‌های تفریحی و شنا پرهیز کرده و برای رفت وآمد شناور‌ها به ویژه در بنادر غربی استان تمهیدات ایمنی را رعایت کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ