خبرنگار و کارشناس فوتبال عمان قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ را لایق این تیم دانست و درباره عملکرد تیم ملی ایران گفت: انتظارات از بهترین تیم قاره آسیا خیلی بیشتر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیساندرو مارتینز، مدافع یونایتد، تیم ملی آرژانتین را در تور تابستانی آسیا همراهی نخواهد کرد، به این امید که برای پیش فصل یونایتد، در آمادگی کامل باشد.
کارلوس توز، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است لیونل مسی به خاطر سفر به عربستان نباید از پی اس جی عذرخواهی می‌کرد و این کاری بود که باشگاه باید انجام می‌داد.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، درباره آینده لیونل مسی صحبتهایی داشت که خبرساز شده است.
الکساندر چفرین رفتارهای دیبو مارتینز در فینال جام جهانی و سپس در جشن قهرمانی آرژانتین را زیر سوال برد و گفت مسی باید به او در مورد تمسخر امباپه تذکر می‌داد.
ماریو کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین، به لیونل مسی توصیه کرد برای بالا بردن شانس حضور در جام جهانی قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند.
احساساتی‌شدن امیلیانو مارتینز در هنگام خواندن سرود ملی آرژانتین قابی تاریخی برای هواداران این تیم به جا گذاشت.
سرمربی الهلال می‌گوید این تیم برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موانع زیادی را پشت سر گذاشته است.
تقی آزاد ارمکی گفت: وقتی صحبت از تبعیض سیاسی می‌شود یعنی اصالت‌بخشیدن به یک‌گروه سیاسی و نفی دیگر رویکردهای سیاسی. ریشه تبعیض سیاسی را باید در تبعیض فرهنگی و اجتماعی جست... بعد از سوت پایان بازی بازیکنان فرانسه گریستند. آنها با غم خود برد آرژانتین را تأیید کردند و اجازه دادند که مسی و یارانش خوشحالی کنند اما وقتی فرانسوی‌ها اجازه حضور در بازی را نمی‌یافتند، فرض کنید آرژانتینی‌ها صدبار هم دروازه خالی را باز می‌کردند، چه می‌شد؟ آیا می‌شد بر آن شرایط نام پیروزی را گذاشت؟ ما باید یاد بگیریم که تیم بازنده، تیم دوم است و تیم محذوف نیست.
اگر بخواهید بازی آرژانتین با فرانسه را در ورزشگاه تماشا کنید با توجه به بازار سیاه به وجود آمده در قطر باید هر نفر ۲۰ هزار دلار پرداخت کند که با قیمت این لحظه‌ی دلار باید ۸۰۰ میلیون تومان خواهد شد.
ستاره افسانه‌ای تیم فوتبال آرژانتین پس از صعود تیم ملی کشورش به فینال جام جهانی از احساس خود گفت.
فیفا اعلام کرد علیه آرژانتین تحقیقات انضباطی آغاز کرده است. سوال بزرگ این است که آیا ممکن است مسی پیش از پایان جام جهانی با محرومیت مواجه شود؟
شب فوق‌العاده مارتینز و لیونل مسی در نهایت یک صعود بزرگ را برای آرژانتین شکل داد تا آنها اکنون به جمع چهار تیم نهایی جام راه یابند.
کارلس رکساچ، استعدادیاب و مربی سابق بارسلونا، به لیونل مسی توصیه کرد که پس از قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی بازنشسته شود.
لیونل اسکالونی می گوید باعث افتخار اوست که باید با مربی به نام فن خال روبرو شود.
دو تیم آرژانتین و استرالیا باید دومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را برگزار کنند.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، بعد از پیروزی مقابل لهستان می‌گوید آرژانتین استحقاق صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را داشته است.
آنخل دی ماریا پس از شکست شوکه‌کننده آرژانتین در جام جهانی مقابل عربستان مدعی شد حق این تیم کسب پیروزی بوده است.
لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، از هم تیمی های خود خواست برای بازی های بعدی آماده شوند.
سرمربی تیم ملی آرژانتین قول داد تیمش شکست برابر عربستان را در دو بازی بعدی جبران کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از شکست تیمش برابر عربستان به عنوان روزی غم انگیز و سخت یاد کرد.
مربی تیم ملی آرژانتین باور ندارد که تیمش برابر عربستان شکست خورده و از اینکه عربستان با دو شوت داخل چارچوب دو گل زده، ابراز تعجب کرد.
ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است لیونل مسی در جام جهانی امسال باید مثل دیه‌گو مارادونا در جام جهانی 1986 باشد. او تاکید دارد که مسی تا فاتح جام جهانی نشود، نباید خودش را با مارادونا مقایسه کند.
رئیس جمهور سابق آرژانتین تیم ملی کشورش را شانس اول قهرمانی جام جهانی 2022 می داند و گفت که به خاطر لیونل مسی باید قهرمان شوند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که کنترل تفکرات دچکو، پاسور آرژانتین می‌تواند به پیروزی‌مان در بازی فردا کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ