سرمربی تیم ملی آرژانتین قول داد تیمش شکست برابر عربستان را در دو بازی بعدی جبران کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین بعد از برد 2 بر صفر مقابل اندونزی از بازیکنان تیم ابراز رضایت کرد.
لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، حاضر نشد جانشین لیونل مسی در بازی دوستانه فردا برابر اندونزی را اعلام کند چرا که معتقد است این فشار روی بازیکن را چندین برابر خواهد کرد.
لیونل اسکالونی می‌گوید صحبتهای مسی درباره اینکه در جام جهانی 2026 حضور نخواهد داشت منطقی است ولی تا آن تاریخ زمان زیادی باقی مانده و او همچنان به تغییر نظر مسی امیدوار است.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به حضورش در کارگاه بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ فیفا گفت: کلاس فوق العاده ای بود که حتما مطالب آن را باید مربیان داخلی هم در جریان قرار بگیرند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به حضورش در کارگاه بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ فیفا گفت: کلاس فوق العاده ای بود که حتما مطالب آن را باید مربیان داخلی هم در جریان قرار بگیرند.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، گفت اهمیت نمی‌دهد لیونل مسی در چه باشگاهی بازی می‌کند؛ فقط مهم این است که او خوشحال باشد.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، می‎‌گوید این تیم سعی کرده به سبکی بازی کند که سازگاری بیشتری با لیونل مسی داشته باشد.
سرمربی تیم ملی آرژانتین به تمجید از ستاره ملی‌پوش الهلال پرداخت.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، درباره آینده لیونل مسی صحبتهایی داشت که خبرساز شده است.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، پس از پیروزی 7-0 برابر کوراسائو اعلام کرد از تصمیم مسی در مورد آینده‌اش در تیم ملی، اطلاعی ندارد.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، بعد از دریافت جایزه بهترین مربی سال فیفا، موفقیت بزرگ تیمش را حاصل تلاش همه بازیکنان تیمش دانست.
سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین که این تیم را قهرمان جام جهانی 2022 کرد، جایزه بهترین مربی مراسم دِ بِست را دریافت کرد.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، می‌گوید تصمیم حضور در جام جهانی 2026 کاملا برعهده شخص لیونل مسی است.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، معتقد است که لیونل مسی بالاتر از دیه‌گو مارادونا بهترین بازیکن تاریخ است.
لیونل اسکالونی دیگر تردیدی ندارد که لئو مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است و گفت که تلاش خواهد کرد او در جام جهانی 2026 نیز به میدان برود.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، در مایورکا اسپانیا زندگی می کند. او روز گذشته به این شهر بازگشت بدون اینکه آینده‌اش در تیم ملی آرژانتین تضمین شده باشد.
مهدی تارتار می‌گوید از حضور سرمربیان بزرگ و شناخته‌شده خارجی در لیگ برتر استقبال می‌کند و حضور آنها را به سود فوتبال ایران می‌داند.
فدراسیون فوتبال آرژانتین از ادامه همکاری با سرمربی این تیم خبر داد.
لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، امروز باید تصمیم بگیرد که آنخل دی‌ماریا در ترکیب اصلی برابر فرانسه بازی کند یا تیمش را با سیستم 3-4-3 و لیساندرو مارتینز در دفاع به زمین بفرستد.
به نظر می رسد که اسکالونی در بازی امروز مشکلی از بابت مصدومیت دو ستاره تاثیر گذارش نداشته باشد.
لیونل اسکالونی می گوید باعث افتخار اوست که باید با مربی به نام فن خال روبرو شود.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، بعد از پیروزی مقابل لهستان می‌گوید آرژانتین استحقاق صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را داشته است.
مربی تیم ملی آرژانتین باور ندارد که تیمش برابر عربستان شکست خورده و از اینکه عربستان با دو شوت داخل چارچوب دو گل زده، ابراز تعجب کرد.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، فهرست 32 نفره مدنظرش را اعلام کرد تا در یک قدمی تصمیم نهایی برای 26 نفر اعزامی به جام جهانی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ