سرمربی الهلال می‌گوید این تیم برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موانع زیادی را پشت سر گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب فرمودند: اعتماد باید وجود داشته باشد، نمیگویم انتقاد نباشد؛ انتقاد همراه با اعتماد. میخواهند انتقاد کنند اشکال ندارد، اما اعتماد داشته باشند. مسئولین دارند با اخلاص، با علاقمندی، با شوق، با توکل به خدا، با همه توان کار میکنند. اعتماد بشود به آنها، انتقاد هم اگر لازم بود بشود. من مخالفتی با انتقاد ندارم. اگر این راه را دنبال کردیم، و به حمدالله تا امروز دنبال شده و بعد از این هم به فضل و توفیق الهی دنبال خواهد شد، پیروزی بر دشمن قطعی است.
این کارگردان سینما با بیان اینکه «وزارت ارشاد کاملا در جریان فیلم قرار داشت»، گفت: «ما به طور کاملا آشکار و با هماهنگی وزارت ارشاد مشغول فیلم‌برداری بودیم. حتی آقای حبشی، مسئول واحد ویدیویی ارشاد به من گفت مجوز صادر شده است اما به یکباره نزدیک 30 تا 40 نفر به شکلی غیرمتعارف به محل فیلمبرداری آمدند. همزمان این افراد به محل‌های دیگر شامل دفتر کار تدوینگر، خانه خانم معتمدآریا و خانه من هم رفتند و همه وسایل را با خود بردند. در تاریخ سینمای ایران سابقه نداشته که دوربین فیلمبرداری را ببرند و معمولا هارد را می‌برند ولی اینبار دوربین را هم با خود بردند. وسایل فیلمبرداری نزدیک به 15 میلیارد تومان ارزش داشت ولی اکنون وسایل دست آنهاست و من هر روز باید هم به کسانی که از آنها وسایل را اجاره کرده‌ام، جواب پس بدهم و هم اجاره آن را پرداخت کنم. مهمتر اینکه سلامت این وسایل گران قیمت هم در خطر است.»
‌محسن رنانی نوشت: نمی‌دانم از این یکدست‌سازی چه خیری دیدند که دست بر‌نمی‌دارند؟ آیا دولت یکدست و مجلس مطیع، مشکلات کشور را حل کرد؟ چرا هنوز متوجه نشده‌اند که مشکلات کشور را باید با مشارکت و همت همه جامعه و همه نهاد‌های مدنی حل کنند و نظام و دولت دیگر به تنهایی توان حل بحران‌ها را ندارند؟
‌محسن رنانی نوشت: نمی‌دانم از این یکدست‌سازی چه خیری دیدند که دست بر‌نمی‌دارند؟ آیا دولت یکدست و مجلس مطیع، مشکلات کشور را حل کرد؟ چرا هنوز متوجه نشده‌اند که مشکلات کشور را باید با مشارکت و همت همه جامعه و همه نهاد‌های مدنی حل کنند و نظام و دولت دیگر به تنهایی توان حل بحران‌ها را ندارند؟
کارشناس فوتبال ایران اهمیت بازی های فصل پیش روی لیگ برتر را برای موفقیت تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا نیزکارساز توصیف کرد و گفت: بازی های با کیفیت لیگ برتر می تواند مثمرثمر باشد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: تمام توان خود را به کار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم با یک شرایط خوب و باقدرت بازی‌ها را شروع کرده و پیش برویم.
بسیاری از صاحب نظران بر این باورند که نقش امام جمعه در یک استان نقش پدرانه است، او باید محور وحدت و همگرایی افراد باشد و تا حدامکان قدرت جذب داشته باشد بگونه ای که رفتار و گفتارش از چنددستگی و گسست در میان اقشار محتلف جلوگیری کند در چنین صورتی می توان او را مظهر واقعی رحمت اسلامی دانست همچنانکه در برخی از ائمه جمعه این نقش بصورت واقعی بروز و ظهور دارد و خود عامل مهمی در بهبود شرایط یک استان است.
دروازه‌بان گل‌گهر تاکید دارد با همه توان مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند.
ما معتقد هستیم این حکم باید در هر شرایطی اجرایی شود و همه توان خود را برای اجرای این حکم تاریخی حضرت امام بکار خواهیم گرفت.
هوش مصنوعی توسط شرکت‌های آمریکایی به گونه‌ای طراحی شده و به کار می‌رود که کارگران را بی توان و جابجا می‌کند و تجربه مصرف کننده را کاهش می‌دهد و در نهایت اکثر سرمایه گذاران را ناامید می‌سازد. با این وجود، تاریخ اقتصادی نشان می‌دهد که لازم نیست این گونه باشد.
کیهان نوشت: براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس‌ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.
فقط می‌ماند این سؤال که با این همه دکتر چرا اقتصاد و فرهنگ و جامعه و... این قدر بیمار است؟ چرا جراحی‌ها جواب نمی‌دهد؟ در نبوغ و توان حضرات که تردیدی نیست لابد "علت" را باید در "معلول" یافت و در بیمار که به این نسخه‌ها و درمان‌ها جواب نمی‌دهد!
حجت الاسلام ملک زاده گفت: نه تنها مسؤولین بلکه خود مردم نیز باید از اشرافی گری برحذر باشند. هر چند اسلام طرفدار رفاه در زندگی است اما این نعمت را برای همه جامعه می‌خواهد نه تنها بخشی از آن.
حجت الاسلام ملک زاده گفت: نه تنها مسؤولین بلکه خود مردم نیز باید از اشرافی گری برحذر باشند. هر چند اسلام طرفدار رفاه در زندگی است اما این نعمت را برای همه جامعه می‌خواهد نه تنها بخشی از آن.
روحانی نواندیش گفت: برخی افراد به درستی اشاره می‌کنند که بنیه نظامی کشور قوی است، بله درست است و بنیه نظامی باید هم قوی باشد، اما مگر توان نظامی همه چیز است و موضوع را حل می‌کند، وفاق ملی نیز نقشی حیاتی در حفظ کیان یک کشور و امنیت ایفا می‌کند. اگر ما واقعاً دنبال حل مشکلات مملکت هستیم باید این اعتراضات با تدبر حل و فصل شود، کجای دنیا اعدام و کشتن راهگشا و حلال مشکل بوده است،
فرمانده‌کل سپاه پاسداران با یادآوری اینکه امروز در یک سو جبهه کفر با تمام توان و در یک سو جبهه اسلام قرار دارد، اضافه کرد: در این صحنه نمی‌شود وسط ایستاد؛ صحنه روشن است چرا که یک طرف را آمریکا و اسرائیل هدایت می‌کنند و یک طرف را رهبر معظم انقلاب و مردمان مؤمن و انقلابی و در این شرایط باید مسیر را مشخص کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ایران در گروه سختی قرار دارد اما می تواند نمایش قابل قبولی داشته باشد گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که از همه نظر حریفان بالاتر از فوتبال ایران قرار دارند.
اریک تن هاخ، مربی یونایتد، بار دیگر از رفتار رونالدو در دقایق پایانی بازی برابر تاتنهام انتقاد کرد و گفت که او باید عواقب کارش را بپذیرد.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
سمنان- نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه همه دانش‌آموزان باید از امکانات آموزشی برخوردار باشند، گفت: دو هزار میلیارد تومان برای جمع آوری مدارس تخریبی مصوب شد.
هر سه کشتی‌گیر امروز ایران در ۳ وزن پایانی کشتی آزاد جهان با برتری‌هایی که بعضا بسیار نزدیک و نفسگیر بود، راهی مرحله نیمه نهایی شدند. محمدیان باید حریف سرشناس آمریکایی را ببرد و عموزاد هم مقابل علی‌اف از آذربایجان ...
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای: همه پرونده‌های سرقت باید پیگیری قضایی شود و بدون اغماض و ارفاق هم برخورد صورت گیرد.
همه مردم و افراد جامعه در هر لحظه از روز ناچار به گرفتن تصمیماتی برای رتق و فتق امور خود هستند که این تصمیمات می تواند در سطوح مختلف و با آثار گوناگون باشد؛ گاهی ممکن است اثر این تصمیم فقط بر خود شخص وارد آید و گاهی یک اجتماع چند ده نفره یا بیشتر و یا حتی یک شهر یا کشور را تحت تاثیر قرار دهد.
هرچند دولتمردان معتقد نیستند که این وضعیت ناشی از فشارهای ناشی از تحریم‌ها و اوضاع و احوال برجامی باشد ولی همه کارشناسان بر این باورند که اوضاع و احوال جاری اجتماعی و اقتصادی، ناشی از عدم مدیریت اصولی و واقع‌گرایانه برای پایان دادن به تحریم‌های ظالمانه بوده و شرایط را پیچیده‌تر کرده و باعث افزایش فشارهای اقتصادی به جامعه و دست کردن دولت در جیب مردم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ