دو تیم آرژانتین و استرالیا باید دومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را برگزار کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اقتصاد گفت: اولین گامی که در زمینه مجوزهای کسب و کار برداشتیم، شفاف کردن تمام شروط مجوزها در دستگاه‌های صادر کننده بود.
ماراکانا، یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان، دارای یک نقص کوچک است. به نظر می‌رسد ارتفاع یکی از پله‌های یک جایگاه نسبت به بقیه پله‌ها بلندتر است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی تعادل خود را از دست بدهند. این ویدئو قبل از مسابقه بین فلامینگو و فلومیننزه ضبط شده است. ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو، برزیل واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. پله هزارمین گل خود را در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در این استادیوم به ثمر رساند. همچنین بزرگترین گلزن تاریخ این استادیوم زیکو با زدن ۳۳۳ گل در ۴۳۵ بازی می‌باشد.
اتحادیه فوتبال آلمان (DFB) قصد دارد هزارمین بازی تیم ملی این کشور را در ماه ژوئن مقابل اوکراین برگزار کند.
سامانه هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران در دو هزارمین نشست هیئت‌مدیره این شرکت با هدف یکپارچه‌سازی مصوبه‌ها و تسریع در فرآیندها رونمایی شد.
سرمربی لیورپول بعد از تساوی تیمش مقابل چلسی یادی از آرسن ونگر کرده و گفت: "او در هزارمین بازی خود 6-0 شکست خورد و من از 0-0 راضی ام!"
دیدار فردای لیورپول و چلسی هزارمین بازی یورگن کلوپ به‌عنوان مربی خواهد بود. کلوپ در واکنش به این رکورد فوق‌العاده گفت ریش‌هایش حالا کاملاً سفید شده است.
دو هافبک طراح سالیان نه‌چندان دور فوتبال ایران در آغاز مربیگری هم‌مسیر شده‌اند.
جام‌جهانی قطر | صعود آرژانتین با هدیه گلر استرالیا در هزارمین بازی مسی
لیونل مسی که امشب در بازی آرژانتین و استرالیا هزارمین مسابقه دوران فوتبالی‌اش را برگزار می‌کند در دقیقه 35 یک گل تماشایی به ثمر رساند تا تیمش را از حریف پیش بیندازد.
در صورت درخشش آلبی سلسته در جام جهانی و پیشروی آنها تا فینال رقابت ها ممکن است شاهد هزارمین بازی رسمی لیونل مسی باشیم.
در صورت درخشش آلبی سلسته در جام جهانی و پیشروی آنها تا فینال رقابت ها ممکن است شاهد هزارمین بازی رسمی لیونل مسی باشیم.
ایران خودرو دیزل در سال‌روز تولید اولین کامیون در این شرکت، تولید ۴۷۱ هزارمین محصول و ۱۹۲ هزارمین کامیون خود را جشن گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ