کارلوس توز، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است لیونل مسی به خاطر سفر به عربستان نباید از پی اس جی عذرخواهی می‌کرد و این کاری بود که باشگاه باید انجام می‌داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الخاندرو گارناچو امروز در دیدار آرژانتین با استرالیا به میدان رفت تا اولین بازی ملی‌اش را با پیراهن آرژانتین انجام دهد.
خبرنگار اسپانیایی از احتمال جدال مسی با رونالدو در آمریکا خبر داد.
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند و قطعا همه یا بعضی‌ از آنها برای بازی مقابل حریفان ایرانی به ورزشگاه‌های ایران می‌آیند
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند
مسی به جای حضور در مراسم بهترین‌های فرانسه، در شهر بارسلونا در یک کنسرت موسیقی دیده شد و مورد تشویق هواداران آبی‌اناری‌ها نیز قرار گرفت.
خاویر ماسچرانو گفت، پی‎اس‌جی و هوادارانش در آینده حسرت امروز را می‌خورند که به جای استفاده از مسی، مشغول انتقاد از او هستند.
یک خبرنگار عربستانی مدعی شد که رونالدو به مدیران باشگاه النصر اعلام کرده در صورت پیوستن لیونل مسی به الهلال، عربستان را ترک خواهد کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، به تمجید از درخشش ارلینگ هالند مقابل ساوتهمپتون پرداخت.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، در جریان بازی امشب تیمش مقابل لیون به شدت مورد اعتراض هواداران این تیم قرار گرفت.
در مراسم دیشب بهترین‌های فیفا یک نام غیرمنتظره به عنوان سرمربی ایران در رای گیری شرکت کرد
با مصدومیت کیلیان امباپه و نیمار، لیونل مسی در خط حمله پی‌اس‌جی دو یار همیشگی‌اش را نخواهد داشت، ولی کریستوف گالتیه می‌گوید او قرار نیست جای آن‌ها را پر کند.
رسانه‌های ترکیه می‌گویند مذاکرات پاری سن ژرمن با آردا گولر پدیده جوان فوتبال این کشور آغاز شده است. پاریسی‌ها او را گزینه مناسبی برای پر کردن جای خالی مسی در آینده می‌دانند.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت طلب رادوشویچ توضیح داد.
از قطر گرفته تا پارک دو پرنس، او همچنان به برانگیختن جمعیت و هیجانی کردن هواداران فوتبال و نوشتن تاریخ خود ادامه می‌دهد.
جام جهانی در تنها جای خالی ویترین افتخارات مسی قرار گرفت تا هوادارانش با جرات بیشتری او را بهترین بازیکن تاریخ بنامند.
لیونل مسی بعد از فتح جام جهانی 2022 قطر در یک مصاحبه گفت جام طلایی‌رنگ افتخاری بود که جای خالی‌اش را احساس می‌کرد و از اینکه به هدفش رسید بسیار خوشحال است.
درست در لحظه‌ای که پنالتی آخر آرژانتین گل شد، به جای از گلزن، همه نگاه‌ها به سمت مسی بود.
رییس‌جمهور آرژانتین: مسی ما را قهرمان جام‌جهانی کند و جای مرا بگیرد!
هوادار نوجوانی که بعد از دیدار با ولز با مهدی طارمی دیدار کرده بود، امروز به محل تمرین ملی‌پوشان فوتبال رفت.
بعد از سال ها، امشب لیونل مسی در مراسم اهدای جایزه توپ طلا غایب خواهد بود.
بعد از سال ها، امشب لیونل مسی در مراسم اهدای جایزه توپ طلا غایب خواهد بود.
یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، دوست دارد لیونل مسی با آرژانتین فاتح جام جهانی 2022 شود. او گفت که جای خالی این جام در کارنامه مسی حس می شود.
مدیر شرکت حمل و نقل ریلی فرانسوی SNCF است که در توییتی از بازیکنان پی اس جی به خاطر این که برای بازی مقابل نانت در لیگ فرانسه به جای راه آهن از هواپیما استفاده کرده اند، به شدت انتقاد کرد.
پاکو خِمِس، مربی اسپانیایی، معتقد است که روبرت لواندوفسکی باعث شده تا در بارسلونا کسی جای خالی لیونل مسی را حس نکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ