لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، از هم تیمی های خود خواست برای بازی های بعدی آماده شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: آیه«واعتصموا بحبل‌الله جمیعاً» اقتضا می‌کند که فقط نیروی انتظامی، ائمه جمعه و حوزه علمیه در میدان عفاف و حجاب نباشند، بلکه همه به ریسمان الهی چنگ بزنیم.
نخست وزیر روسیه با اشاره به شورش ارتش خصوصی واگنر علیه مسکو، بر لزوم متحد شدن جامعه پیرامون رئیس جمهور روسیه تاکید کرد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده به کسانی که مشتاق کودتا در روسیه هستند هشدار داد و گفت: برکناری ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه ممکن است عواقب ناخواسته‌ای به همراه داشته باشد.
در سال ۲۰۲۱ میلادی نتیجه یک مطالعه بزرگ انجام شده توسط دانشگاه جان هاپکینز در ایالات متحده نشان داد که در سن ۶۰ سالگی تغییر رژیم غذایی "متوسط" سرشار از غذا‌های فرآوری شده و گوشت قرمز به رژیم غذایی سالم سرشار از غلات، حبوبات و آجیل می‌تواند تقریبا یک دهه به طول عمر فرد بیافزاید.
مهاجم پیکان می‌گوید اعضای این تیم یکدل شده‌اند تا در هفته های پایانی لیگ برتر بهترین نتایج را به دست بیاورند.
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان امروز به جای پاسخگویی درباره توافق این کشور با رژیم صهیونیستی مبنی بر تشکیل جبهه متحد علیه ایران، در ادعایی بی اساس مدعی شد که ایران در ترور نماینده پارلمان این کشور دخالت داشته است.
اذعان دیپلمات ارشد آمریکایی از شکست قریب الوقوع اوکراین مقابل روسیه؛ بایستی به جای تجهیزات فرسوده اهدایی متحدان غربی به کی‌یف، تجهیزات نوین و سریع برای نجات متحد شرقی‌مان از شکست اقدام کنیم.
اذعان دیپلمات ارشد آمریکایی از شکست قریب الوقوع اوکراین مقابل روسیه؛ بایستی به جای تجهیزات فرسوده اهدایی متحدان غربی به کی‌یف، تجهیزات نوین و سریع برای نجات متحد شرقی‌مان از شکست اقدام کنیم.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد می‌گوید تا زمانی که دولت کی‌یف به سیاست‌های «روس‌هراسانه» خود ادامه دهد، برقراری رابطه صلح‌آمیز و عادی با اوکراین غیرممکن است.
آیت الله جوادی آملی گفت: دین ما را به وحدت دعوت کرده است و وحدت حق است و ـ خدای ناکرده ـ اگر اختلاف باشد، ارباً ارباً خواهد شد و همه آسیب می‌بینند، لذا بر ما واجب کرده است تا متّحد باشیم.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد که امت اسلامی و عربی باید اختلافات داخلی خود را با گفتگو و برادری کنار بگذارد.
کیلیان امباپه پس از شکست دیشب پی‌اس‌جی برابر موناکو و در آستانه بازی با بایرن در لیگ قهرمانان، تیم را دعوت به اتحاد کرد.
سخنگوی کمیساریای پناهندگان سازمان ملل متحد تاکید کرد که برای کمک به زلزله زدگان سوری باید ملاحظات سیاسی را کنار گذاشت.
حجت الاسلام شهرستانی اظهار کرد: همه ما اعم از سنی و شیعه باید قدردان این موهبت الهی باشیم و با روابط عمیق و صفوف متحد، الگویی بایسته از روابط بین اسلامی را شکل دهیم. روابطی داشته باشیم که حریم اسلام در جهان پر فراز و نشیب امروز را حفظ کند و آبروی مسلمین و منشاء امید و صلح باشد.
رئیس فدراسیون جودو گفت: اتحادیه اروپا همواره تلاش کرده با روش‌های مختلف کشورمان را به چالش بکشاند و تحریم دکتر سجادی، تصمیمی سیاسی و برخلاف شعارهای نهادهای بین المللی است.
نماینده امارات متحده عربی در سازمان ملل متحد با انتقاد از شورای امنیت، تاکید کرد که یورش های مکرر شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی باید متوقف شود.
بیش از نصف جمعیت دنیا در آسیا و خاورمیانه قرار دارد، اتحاد شرق می‌تواند تسلط پوشالی غرب را بشکند و یکی از نگرانی آن‌ها همین اتحاد است. کما اینکه از ابتدای انقلاب نگرانی دشمن تشکیل ایران قوی به عنوان الگویی برای دیگر کشور‌ها است.
نماینده دائم دمشق در سازمان ملل متحد با اشاره به غارت ثروت های سوریه توسط آمریکا، تاکید کرد: باید حضور غیر قانونی این کشور در سوریه پایان یابد.
ایراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در بخشی از مصاحبه خود که در مسیر پرواز به آمریکا در پاسخ به این سوال که فکر‌می کنید مردم در این سقر از شما چه انتظاری دارند، تاکید کرد: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش یمن موضع گیری شفاف و آشکار سازمان ملل متحد درباره توقیف کشتی های سوخت توسط ائتلاف سعودی را خواستار شد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد با انتقاد از ادبیات طلبکارانه مقامات آمریکا، از واشنگتن خواست تا پول‌های «دزدیده‌شده» از مردم افغانستان را به آنها بازگرداند.
دبیرکل سازمان ملل متحد می‌گوید که سلاح‌های اتمی باید برای همیشه به تاریخ بپیوندند، زیرا این ابزار مرگبار نه تنها امنیت را تضمین نمی‌کند بلکه تنها ویرانی به بار می‌آورد.
من گمان می‌کنم که شاهد ادامه مانور‌های نظامی چین خواهیم بود. سناریویی که من را اندکی نگران می‌کند آن است که این مانور هفته‌ها و ماه به طول انجامد و آن گاه این پرسش پیش خواهد آمد:" خب، ایالات متحده برای نشان دادن حمایت بیشتر از تایوان چه خواهد کرد". همیشه احتمال نوعی درگیری بین نیرو‌های نظامی ایالات متحده و چین وجود دارد هر چه بحران بیش‌تر ادامه یابد وضعیت پیچیده‌تر خواهد شد.
آکادمی ملی علوم، مهندسی و پزشکی ایالات متحده مصرف مایعات کافی در روز را حدود ۱۱.۵ فنجان در روز برای زنان در نظر می‌گیرد. به خاطر داشته باشید در روز‌هایی که ورزش می‌کنید این توصیه باید حداقل باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ