مربی تیم ملی آرژانتین باور ندارد که تیمش برابر عربستان شکست خورده و از اینکه عربستان با دو شوت داخل چارچوب دو گل زده، ابراز تعجب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار استقلال و سپاهان همواره حساس و مهم بوده و حالا دو تیم باید در هفته سوم لیگ بیست و سوم با هم روبرو شوند.
مدیرعامل باشگاه سایپا سایپا می‌گوید مسئولان فدراسیون فوتبال باید خیلی زود درباره پرونده بازیکن شمس‌آذر تصمیم‌گیری کنند.
سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد که فوتبال زبان مشترک همه ملت‌ها است و باید به همه تیم‌ها احترام گذاشته شود.
گئورگی گولسیانی باید خیلی زود خودش را آماده حضور در ترکیب تیم ملی گرجستان کند.
گئورگی گولسیانی باید خیلی زود خودش را آماده حضور در ترکیب تیم ملی گرجستان کند.
گئورگی گولسیانی باید خیلی زود خودش را آماده حضور در ترکیب تیم ملی گرجستان کند.
سرطان لوزالمعده می‌تواند به سرعت به اندام‌های مجاور سرایت کند. متأسفانه اغلب تا زمانی که پیشرفته نشود، شناسایی نمی‌شود، زیرا علائم و نشانه‌های اولیه بیماری مبهم هستند. این سرطان میزان مرگ و میر بسیار بالایی دارد، به طوری که تنها حدود ۱۰ درصد از افراد مبتلا به این بیماری بیش از پنج سال پس از تشخیص زنده می‌مانند. کسانی که بیماری‌شان به موقع تشخیص داده می‌شود شانس بیشتری برای درمان موفقیت آمیز دارند.
فرانک لبوف، ستاره سابق چلسی، بعد از شکست خانگی 2 بر صفر آبی‌ها مقابل برنتفورد، به فرانک لمپارد گفت، باید مربیگری در این تیم را رها کند.
اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت حسن روحانی گفت: به بعضی‌ها برخورد من گفتم در مورد انرژی وقت تصمیم سخت است. فکر کردند من به دولت طعنه می‌زنم. باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. تصمیم سخت این است، نه این که زود یک شعار چاشنی‌اش بکنند و بگویند فلانی می‌گوید نوکر آمریکا شویم.
از شیر گرفتن نوزاد یکی از اتفاقات مهم در زندگی کودکان است. نتایج تحقیقات امروزی نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از والدین غذا‌های جامد را خیلی زود به نوزادان خود می‌دهند شاید به این دلیل باشد که کمتر کسی بداند بهترین زمان برای از شیر گرفتن نوزاد چه وقتی است.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی با وجود اختلاف 18 امتیازی با تیم دوم عقیده دارد که هنوز برای صحبت از قهرمانی زود است.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش در دیداری سخت برابر قطر گفت: از دقایق ابتدایی بازی راضی نیستم چرا که باید در همان ابتدا کار حریف را تمام می کردیم.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، صحبت‌های جالبی را در واکنش به پایان یافتن دوری منچستریونایتد از جام قهرمانی مطرح کرد.
اینکه زود به این نتیجه برسیم که، چون رئیس AFC هم یک فرد عرب (شیخ سلمان بحرینی) است، شاهد یک زد و بند در این زمینه بین این مقام و طرف‌های سعودی بوده‌ایم، دم‌دستی‌ترین توجیه است و شاید تقارنی با حقیقت نداشته باشد.
سرمربی آرسنال تاکید کرد که هنوز برای بازگشت گابریل ژسوس به ترکیب تیمش زود است و باید فرایند بازگشت او کامل طی شود.
کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد معتقد است اندیشه‌های کادر فنی و تمرکز کافی، رمز پیروزی‌مان مقابل فولاد سیرجان بود.
«باید توجه داشته باشیم که خیلی زود دیر می شود و به راحتی دیگر نمی توان راه سومی را در حوزه سیاست خارجی تعریف کرد. زیرا از یک سو شما در مقابل خود جهان غرب را قرار داده اید که با رهبری آمریکا و مدیریت اروپا و کنشگری اجرایی اسرائیل در منطقه می‌تواند یک وحدت عملیاتی را شکل دهد و ائتلاف آمریکایی-اروپایی-اسرائیلی در کنار ائتلاف عربی-عبری-غربی قرار می‌گیرد و ایران را در وضعیت سختی قرار می دهد و از سوی دیگر، در داخل منطقه نیز کنشگرانی نظیر عربستان، ترکیه و همچنین اسرائیل را دارید که در پی ایجاد یک وحدت عملیاتی جهت برخورد با ایران هستند.»
از نظر گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، این باشگاه هرگز نباید درهای خود را روی فوق ستاره ای چون کیلیان امباپه ببندد و خیلی زود باید دوباره پروسه جذبش را شروع کند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت ماجرای شناسایی و انهدام این دو باند بزرگ سرقت را روایت کرد و در این‌باره گفت: «اولین باندی که توسط پایگاه یازدهم کشف شد، باند سرقت خشن و قاپ‌زنی است که از چهار سارق تشکیل شده. اعضای این باند اقدام به قاپیدن گوشی‌های تلفن همراه مردم کرده بودند. آن‌ها خیلی زود از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. این سارقان در صورت مقاومت مردم با چاقو آن‌ها را تهدید کرده و گوشی و سایر وسایل همراه آن را نیز به سرقت می‌بردند. این گروه، جزو باند‌های خشن بود که منهدم شد.
یورگن کلینزمن، ستاره سابق تاتنهام، معتقد است که هری کین باید دیر یا زود از این باشگاه جدا شود.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پروژه‌های زودبازده باید با اقدام جهادی جدی، هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.
توماس مولر خیلی زود دلتنگ روبرت لواندوفسکی شده اما گفت که باید هر چه سریع تر با نبود این ستاره لهستانی کنار بیایند.
میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی، هرگز تصور نمی کرد که در بارسلونا ناکام باشد و خیلی زود مجبور به جدایی شود.
یورگن لوکادیا می‌گوید فعلا صحبت در مورد تمدید قرارداد با پرسپولیس خیلی زود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ