حضرت زینب(س) به مسئله مرگ در راه خدا اشاره دارد و مرگ یک مجاهد و مبارزه را پایان زندگی نمی داند. فریاد سفیر کربلا در طول اسارتش همین است که بر همگان ثابت کند که در منطق حسین(ع) شکست راه ندارد و شهادت یک روی سکه است و پیروزی روی دیگر آن.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرنگی کار سنگین وزن ایرانی در آخرین مبارزه امشب، تیم ملی را صاحب سومین مدال طلای جهان کرد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی و راهکارهای عملی مبارزه با فساد و ابعاد مختلف آن در جلسه این کمیسیون خبر داد.
معاون اول قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه در مبارزه با فساد عزم جدی دارد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: در ۴ ماهه ابتدایی سال، ۲۰۷ تن انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده که نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته‌ایم.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد با همکاری مشترک با وزارت جهاد کشاورزی و دانشگاه محقق اردبیلی، روز جهانی شتر ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ (اول تیر۱۴۰۲) را در استان اردبیل گرامی داشت.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه ایران در این عرصه با تمام توان گام برداشته است، گفت: در حوزه مقابله، ایران با فاصله رتبه اول کشفیات مواد مخدر در دنیا را دارد.
اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه در افغانستان نیز تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه گذشته نزدیک به ۵۰ برابر شده است، گفت: علی رغم وعده‌های طالبان و براساس آمارهاس رسمی سازمان ملل در سال گذشته، کشت و تولید مواد مخدر افزایش داشته است. تولید مواد مخدر صنعتی رکورد زده و افغانستان در حال حاضر رتبه اول تولید تریاک در دنیا و رتبه دوم تولید مواد مخدر صنعتی و متامفتامین را در دنیا دارد. همه شواهد نشان می‌دهد که در منطقه و جهان با افزایش تولید و مصرف مواد مخدر روبه رو هستیم.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ایران رتبه اول کشفیات مواد مخدر در جهان را دارد، گفت: تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه اخیر ۵۰ برابر بیشتر شده است.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ایران رتبه اول کشفیات مواد مخدر در جهان را دارد، گفت: تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه اخیر ۵۰ برابر بیشتر شده است.
قهرمان وزن اول کشتی آزاد جام تختی تاکید کرد چون مبارزه فینال بود او محتاطانه مبارزه کرد و همین باعث نزدیک شدن کشتی‌اش با میلاد والی‌زاده شد اما در مبارزه بعدی حتما بهتر مبارزه خواهد کرد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله اول طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های هرمی و بازاریابی شبکه ای غیرمجاز خبر داد.
اردستان-نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصل روز قدس ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بود و امام، مبارزه با اسرائیل را در دستور کار خود داشت.
تنها کشتی‌گیر تیم ملی آزاد ایران که در پنج وزن نخست به دیدار فینال راه یافته بود، در مبارزه نهایی برابر حریفی از مغولستان به پیروزی رسید و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت.
رئیس‌جمهور در گفتگوی تلفنی با همتای اندونزیایی خود تاکید کرد: حمایت از حقوق ملت فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی اصل غیرقابل تغییر در شاکله امت اسلامی است.
با برگزاری جلسه قرعه کشی رقابت های گرنداسلم ووشی، تکواندوکاران کشورمان در روز اول رقابت ها رقبای خود را شناختند.
با برگزاری جلسه قرعه‌کشی رقابت‌های گرنداسلم تکواندو، هفت ملی پوش ایران در روز اول مسابقات رقبای خود را شناختند.
استاندار تهران گفت: مدیران ما موظف هستند در صف اول مبارزه با فساد باشد و در مرحله اول باید به خود نظر کرده و به خود تذکر دهند و با خودسازی و رعایت حدود الهی باید کار را شروع کرد.
برای مقابله با استرس در گام اول باید به فکر تغییر سبک زندگی خود باشید. اگر شما هم جزو میلیون‌ها انسان روی کره زمین هستید که مدام نگران برنامه‌های کاری و زندگی خود هستید، بهتر است از روش‌های آرام‌بخش استفاده کنید.
حسن یزدانی در حالی به مسابقات بین المللی کرواسی اعزام می شود که آمریکا در وزن اول، دو نماینده به جز تیلور را اعزام می کند.
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه تلاش برای اجرای عدالت مبارزه با فساد و برقراری امنیت در دستور دستگاه قضایی است، تصریح کرد: امروز قوه قضاییه با برنامه در حال حرکت است، براساس گزارش‌هایی که دریافت کردم کار تمام معاونت‌ها در حال پیشرفت است.
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در نامه ای خطاب به رئیس سازمان خصوصی سازی نوشت هیچکدام از اهداف سیاست‌های کلی اصل ۴۴ تاکنون محقق نشده است.
عباس عبدی: اگر نیت نمایندگان مجلس مبارزه با فساد است، باید سراغ همین سرچشمه بروند و آن را خشک کنند. چرا صرفا به بیان واضحات و نکات آشکار ماجرا می‌پردازند؟
ساخته درخشان ژانگ ییمو یادآور فیلم‌های تماشایی پیشینش نظیر «قهرمان» و «خانه‌ خنجرهای پران» است؛ اما این اثر سبک بصری متفاوتی نسبت به آنچه تاکنون از مبارزه هنرهای رزمی دیده‌ایم، با خود به همراه دارد که علاوه بر برخورداری از قدرت سرگرمی، جهان بصری بی‌نظیر و به شدت خاصی دارد که از سبک نقاشی قلم‌موی جوهری مخصوص چین نشات گرفته است.
بعد از شروع مبارزه توسط امام (ره) عده‌ای که اول مبارزه با ما بودند وقتی سخت گیریهای رژیم، زندان، شکنجه و تبعیدها و... را دیدند، ادامه مبارزه را خلاف شرع اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ