دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه ایران در این عرصه با تمام توان گام برداشته است، گفت: در حوزه مقابله، ایران با فاصله رتبه اول کشفیات مواد مخدر در دنیا را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد پیش از قهرمانی آسیا قوانین سفت و سختی بر تیم ملی والیبال ژاپن حاکم شده است.
مربی والیبال ایران معتقد است تیم با اشتباه مکرر و بدون سیستم بازی می‌کند و از والیبال مدرن دنیا فاصله گرفته است.
رئیس فدراسیون کبدی بااشاره به عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا که با نایب قهرمانی همراه بود،گفت: کبدی ایران با همه کشورها فاصله گرفته به جز هند که تیم دهمش هم با تیم اول آن فرقی ندارد.
رئیس فدراسیون کبدی بااشاره به عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا که با نایب قهرمانی همراه بود،گفت: کبدی ایران با همه کشورها فاصله گرفته به جز هند که تیم دهمش هم با تیم اول آن فرقی ندارد.
علی اسفندیاری گفت: فاصله‌ی بین تبدیل شدن از یک سرمایه‌گذار کم ریسک به سرمایه‌گذاری که بی محابا پذیرای ریسک می‌شود از یک تار مو به شدت نازک‌تر است.
شاگردان حسین عبدی با نتیجه 3 بر صفر در مرحله نیمه نهایی مغلوب ژاپن شدند.
برترین دانشگاه‌های کشور ما نیز نسبت به دیگر دانشگاه‌های آسیایی عملکرد ضعیف‌تری داشتند و برترین دانشگاه کشور ما در این رتبه‌بندی که دانشگاه صنعتی شریف است، حدود ۳۰۰ پله با برترین دانشگاه‌های کشور‌های دنیا فاصله دارد.
لنگرود- معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه ایران رتبه هشتم پرورش نوغان دنیا را دارد، گفت: تمام تلاش ما بر این است تا این فاصله را کاهش دهیم.
فوتبال ایران – افغانستان در فاصله 72 ساعت دو تقابل با هم خواهند داشت.
هشت ملی‌پوش والیبال ایران سابقه بازی در 9 دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در پست قطر پاسور دارند.
مسئول کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی به دنبال اعزام تیم جوانان پس از ۵ سال به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به رکوردها شانس مدال برای دوندگان قائل نیستیم.
مسئول کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی به دنبال اعزام تیم جوانان پس از ۵ سال به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به رکوردها شانس مدال برای دوندگان قائل نیستیم.
چابهار- رئیس جمهور با بیان اینکه سطح روابط تجاری ایران و پاکستان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد، گفت: آماده توسعه روابط با کشور پاکستان در همه بخش ها هستیم.
وزارت امور خارجه کشورمان به رهبران گروه هفت توصیه کرد تا از وارد کردن اتهامات بی‌پایه و دروغین علیه جمهوری اسلامی ایران فاصله گرفته و رویکرد واقع بینانه و مبتنی بر احترام متقابل اتخاذ کنند.
ترکیب اصلی تیم ملی زنان ایران برای صف‌آرایی برابر میانمار مشخص شد.
کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه گفت: ارتباط ایران با عربستان و دیگر کشورهای عربی و مسلمان می تواند سبب فاصله گرفتن رژیم صهیونیستی از این کشورها شود.
یاسین سلمانی پس از آن مصدومیت بدهنگام که در اوج دوران آمادگی برایش پیش آمد، هنوز نتوانسته به شرایط ایده‌آل برسد.
سرلشکر باقری گفت: منطقه خلیج فارس از یک سمت از تنگه راهبردی هرمز آغاز می‌شود که گلوگاه صادرات و واردات کشور است، سمت دیگر آن خوزستان منبع انرژی فسیلی نفتی است و بین این منطقه استان بوشهر در خشکی، ساحل و دریا قرار گرفته است و منبع اصلی گاز کشور، بخشی نفت، محل مبدأ صادراتی نفتی و صنایع راهبردی کشور است.
تنها ۲۰ روز تا زمان مقرر برای برگزاری دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و استرالیا باقی مانده اما هنوز وضعیت محل برگزاری این بازی مشخص نیست و هیچ‌یک از طرفین هم اقدامی جهت سفر انجام نداده‌اند.
تیم فوتسال پالما در هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا با حضور بازیکنان ایرانی خود به پیروزی رسید و به رده دوم جدول صعود کرد.
کربی گفت: همه پرسی های ننگین در سرزمین اوکراین نشانه آشکاری است که پوتین از جنگ خسته شده است و ما این همه پرسی ها را به رسمیت نمی شناسیم.
سرمربی جدید تیم ملی در دوران دوری‌اش از فوتبال ایران، ۲ تجربه نسبتا ناموفق را در قاره آمریکا و آفریقا داشت.
کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی روز جمعه گزارش داد که وزارت امورخارجه اسرائیل ارزیابی کرده است که علی‌رغم موضع واشنگتن مبنی بر غیر سازنده بودن نظرات اخیر جمهوری اسلامی درخصوص متن پیش‌نویس توافق احیای برجام، ایران و آمریکا تنها چند هفته تا حصول توافق نهایی فاصله دارند.
فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی تنها گروه صف بسته برای مهاجرت به قاره سبز و امریکا نبودند. طبق آمار‌های رسمی، تعداد دانشجویان ایرانی در خارج از کشور در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹، از حدود ۴۴ هزار نفر به بیش از ۵۹ هزار نفر افزایش یافت و در سال ۲۰۱۹، کشور ایران از بابت دانشجو فرستی، بین ۲۴۱ کشور جهان به رتبه ۱۹ رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ