دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ایران رتبه اول کشفیات مواد مخدر در جهان را دارد، گفت: تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه اخیر ۵۰ برابر بیشتر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه ایران در این عرصه با تمام توان گام برداشته است، گفت: در حوزه مقابله، ایران با فاصله رتبه اول کشفیات مواد مخدر در دنیا را دارد.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ایران رتبه اول کشفیات مواد مخدر در جهان را دارد، گفت: تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه اخیر ۵۰ برابر بیشتر شده است.
از منظر تعداد محصولات در صنعت ساخت و ساز، کشورهای آمریکا با ۲۲۷ محصول، آلمان با ۱۵۱ محصول و ایران با ۶۴ محصول در رتبه‌های اول تا سوم در بانک اطلاعاتی استت‌نانو هستند.
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور گفت: هم اکنون ایران در بیمه کشاورزی در منطقه رتبه اول را دارد و به لحاظ فناوری، آیین نامه و قانون در این حوزه پیشرو است.
از سال ۲۰۱۷ ایران از نظر تعداد انتشارات در نمایه‌نامه WOS رتبه اول منطقه را داشت، ولی در سال ۲۰۲۲ میلادی پس از ۵ سال، جایگاه اول منطقه را از دست داده است.
در پایان سال ۱۴۰۱ جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران نشانگر صدرنشینی قاطع شمس‌آذر قزوین است. تیم‌های استقلال خوزستان، خیبر خرم‌آباد و سایپا با ۴۱ امتیاز رتبه دوم را شریک شده‌اند و فجرسپاسی پشت سر آنهاست
دانشگاه شیراز، پژوهشگاه دانش های بنیادی و دانشگاه تهران در نظام رتبه بندی نیچر ایندکس رتبه اول تا سوم در میان مراکز آموزشی و تحقیقاتی ایران را کسب کردند.
عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات راه و شهرسازی با بیان اینکه استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان دارای بیشترین جمعیت در معرض خطر فرونشست زمین هستند، گفت: استان خراسان رضوی از نظر وسعت پهنه‌های فرونشستی در رتبه اول قرار گرفته است؛ این استان از نظر تعداد کل واحدهای مسکونی فاقد اسکلت در معرض خطر فرونشست زمین، رتبه اول را داراست.
غرفه بانک ایران زمین در پی برگزاری نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، به‌ عنوان رتبه اول در بخش نمایشگاهی انتخاب شد.
بر اساس آخرین آمار ستاد سلول ایران در جایگاه سیزدهم تولید علم سلول بنیادی قرار دارد و در منطقه رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
سخنگوی دولت گفت: طبق آمار بانک جهانی، پیش‌از انقلاب فقط ۳۷درصد افراد بالای ۱۵سال ایران سواد داشتند و پس از انقلاب، این عقب‌ماندگی جبران شد.
دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی راهکارهای پیشرفت و تحول صنعت مس در ایران، بر برنامه ریزی برای تحقق درآمد 10 میلیارد دلاری از صنعت مس با توجه به رتبه پنجم ایران از ذخایر مس دنیا تاکید کرد.
در روز کم گل و سرد لیگ دسته اول، سایپا با پیروزی ارزشمند خود به رده دوم جدول صعود کرد. پارس جنوبی هم به رتبه سوم جهش داشت.فجرسپاسی به رده پنجم سقوط کرده است
با پایان کار نمایندگان آسیا در جام جهانی، ایران رتبه اول آسیا را از دست داد و اکنون کره جنوبی و استرالیا را بسیار نزدیک به خود می بیند.
با حذف کره و ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی، کار تیم‌های آسیایی در جام جهانی 2022 خیلی زود به پایان رسید.
با توجه به شکست ژاپن برابر کاستاریکا، یک بار دیگر رتبه اول رنکینگ آسیا به ایران رسید.
با شکست سنگین 6 بر 2 برابر ایران، شاگردان کی‌روش فعلا 6 پله نیز در رده بندی فیفا سقوط کرده اند.
ایران رتبه اول در جهان از لحاظ میزان مصرف انرژی را دارد. شدت مصرف انرژی معیاری است که اگر آن را کنترل کنیم ، شاید بسیاری از شهرها از این وضعیت آلودگی هوا نجات پیدا کند.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم با بیان اینکه ایران رتبه اول در جهان از لحاظ میزان مصرف انرژی را دارد، گفت: صورت مساله آلودگی هوا در کشور مشخص است و راهکار آن نیز معلوم است.
سخنگوی صنعت برق گفت: ایران بر اساس اطلاعات آژانس بین‌المللی انرژی، در رتبه اول شدت مصرف انرژی جهان قرار دارد.
سخنگوی صنعت برق گفت: ایران بر اساس اطلاعات آژانس بین‌المللی انرژی، در رتبه اول شدت مصرف انرژی جهان قرار دارد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا اعلام کرد: بر اساس آمار پلیس بین الملل، در کشف جرائم جنایی، پلیس اگاهی ما رتبه اول را دارد.
بانک ملی ایران با پرداخت ۱۰.۶ هزار میلیارد تومان در ۵ ماه رتبه اول را در پرداخت وام ازدواج کسب کرد.
نقش هوافضا در ارتقای اقتدار و امنیت ملی و پیشرانی علم و فناوری در دیگر زمینه ها بر کسی پوشیده نیست، در این میان جمهوری اسلامی ایران در رتبه اول منطقه خاورمیانه در تولید علم هوافضا قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ