ساخته درخشان ژانگ ییمو یادآور فیلم‌های تماشایی پیشینش نظیر «قهرمان» و «خانه‌ خنجرهای پران» است؛ اما این اثر سبک بصری متفاوتی نسبت به آنچه تاکنون از مبارزه هنرهای رزمی دیده‌ایم، با خود به همراه دارد که علاوه بر برخورداری از قدرت سرگرمی، جهان بصری بی‌نظیر و به شدت خاصی دارد که از سبک نقاشی قلم‌موی جوهری مخصوص چین نشات گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکس این شی پرنده ناشناس در نزدیکی ال اسکوریال، چوبوت، آرژانتین، در حال معلق شدن بر فراز دشت‌های پاتاگونیا در هر دو موقعیت افقی و عمودی گرفته شده است.
وزیر دفاع روسیه می‌گوید که ارتش اوکراین در حال طرح‌ریزی برنامه‌ برای حمله به خاک روسیه با موشک‌های «هیمارس» و «سایه طوفان» است.
اهالی سوهانک به چنار کهنسال محله که در تقاطع دو کوچه مسجد و حسینیه ایستاده و دهه‌ها شاهد برگزاری مجالس عزاداری و هیئات محله بوده، «هفت شاخه» می‌گویند. جست‌وجو درباره علت نامگذاری این چنار کهنسال تنها با یک نگاه به پیکر تنومند آن که، چون قامت سبزش سر به آسمان کشیده، میسر می‌شود. از هر زاویه‌ای که به چنار سوهانک نگاه کنید، شاخه‌های تنومند آن که حاصل سالیان دور و دراز زندگی در آبادی سوهانک است، خود نمایی می‌کند
طاهرزاده در مورد سایر عوارض بارداری در سنین زیر ۱۸ سال می‌گوید: «فرزندان حاصل از این بارداری دارای وزن پایین هستند و معمولا دچار زایمان زودرس می‌شوند. در یک جمله می‌شود گفت که عوارض بارداری در زیر ۱۸ سال بیشتر است». او در مورد پرخطربودن بارداری در سنین بالای ۳۵ سال هم توضیح می‌دهد: «امکان سقط جنین و ناهنجاری‌های مادرزادی در بارداری‌های بالای ۳۵ سالگی بیشتر است. به همین دلیل انجام آزمایش‌‎های غربالگری ضروری است.»
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اهمیت توجه به حوزه تجارت خارجی گفت: امروز در سایه تعامل گسترده دولت با همسایگان و کشورهای منطقه، سطح و حجم روابط خارجی کشورمان در حال افزایش و لازم است شرایطی فراهم شود که در این بازار بزرگ حضور فعال و موثری ایفا کنیم.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان نتایج حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده نماد بانکی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
ساداتیان کارشناس مسائل بین‌الملل با تاکید براینکه در حال حاضر آژانس نمی‌تواند از ترتیبات پادمانی و فراپادمانی درباره ایران استفاده کند، گفت: برای بهبود شرایط باید ایران با آژانس به توافقاتی برسد تا بنابر آن گروسی و بازرسان آژانس بتوانند از سایت‌ها یا حداقل برخی سایت‌ها بازدید کنند یا اینکه حداقل اطلاعات یا فیلم‌های ضبط‌شده را در اختیار آژانس قرار دهند
در هفته‌های اخیر، دو موسسه امنیت سایبری گزارش دادند که روسیه در حال برنامه‌ریزی برای تشدید حملات سایبری علیه اوکراین است. هفته گذشته، گروه آنالیز تهدید‌های گوگل اعلام کرد که این گروه «به‌شدت اطمینان دارد» که اگر وضعیت میدان جنگ در سال ۲۰۲۳ به نفع اوکراین باشد، مسکو «حملات مخرب سایبری خود را به‌طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.»
تاجیک نوشت: این تئاتر خیابانی که بساط خود را در مهلت خمیازه بازیگران تئاتر قدرت پهن کرده بود، صاعقه‌وار وارد عالم خواب آنان که دیری آسوده در زیر سایه درخت خیال خود آرمیده بودند، شد و حال و احوال آنان را آشفته کرد و به آنان فهماند که هیچ کس منتظر مهلت خمیازه آنان نیست.
دختران ۹ ساله به دیدار رهبر انقلاب رفتند تا «جشن فرشته‌ها» در سایه گرم پدرانه او را برگزار کنند؛ جشنی که حال و هوای تازه به حسینیه امام داد و فرشته‌هایی که با خودشان رنگ و لعاب آورده بودند.
نتانیاهو جزو معدود شخصیتهای اسرائیلی است که توانسته است بیش از ۱۵ سال بر اریکه قدرت تکیه زند. با این حال وجود پرونده‌های قضایی سبب می‌شود تا وی همواره سایه دادگاه را بالا سر خود احساس کند.
وقتی مردم هر ساله باید زمان بیشتری را برای افزایش درآمد، در حال کار کردن باشند و باز هم درآمد آن‌ها کفاف یک زندگی مناسب را ندهد، وقتی امنیت شغلی برایشان وجود ندارد، مشخص است که ترجیح می‌دهند به کشور‌های دیگر مهاجرت کنند. با اینحال بدون شک هنوز مسئولان متوجه اصل ماجرا نشده اند. هنوز نمی‌دانند کشور با چه خطر بزرگی مواجه است و چه تهدید خطرناکی سایه بر ایران انداخته است
وزیر ارتباطات برنامه ۱۰ ساله فضایی را حاصل بیش از ۶۰ جلسه با نخبگان دانست و گفت: این سند کشور را تبدیل به قطب فضایی منطقه می‌کند
آن‌چه اکنون دولت رئیسی به آن نیاز دارد، خروج از نگاه تک قطبی و ایجاد موزانه در ریشه‌یابی و حل بحران است. برای حاصل شدن چنین امری نیز نیازمند اتخاذ رویکردی واقع‌گرایانه و مبتنی بر قواعد علمی هستیم. البته در این مسیر به طور حتم ذهن‌های ساده نمی‌توانند قواعد پیچیده موازنه در نگاه به محیط بین‌الملل و داخل کشور را فهم و عملیاتی کنند؛ لذا به میدان آوردن متخصصان از نان شب هم واجب‌تر است.
این روز‌ها کمبود دارو و گران شدنش داد همه را درآورده و حیات بسیاری از بیماران را به خطر انداخته است. تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی نیز در سایه این وضعیت حال و روز بهتری ندارند. این در حالی است که اهمیت این محصولات پزشکی بر کسی پوشیده نیست. تبعات و ضربات ورود قاچاق این تجهیزات و تقلبی بودن‌شان را هم بیمارانی تحمل می‌کنند که به این دستگاه‌ها نیاز مبرم دارند. آن‌ها با وجود آنکه پول قابل‌ملاحظه‌ای می‌پردازند، در استفاده کردن از این دستگاه‌ها با مشکلات متعدد روبه‌رو می‌شوند.
ستاره جوان تیم فوتبال سپاهان در حال فراموشی جام جهانی است.
نمین- جنگل فندقلوی نمین در سایه بی توجهی مسئولان و سوء استفاده برخی فرصت‌طلبان در حال تخریب و از بین رفتن پوشش‌های گیاهی و گونه‌های نادر طبیعی است.
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
هیئت دولت درباره اصلاح نظام بودجه ریزی کشور مقرر کرد دستگاه‌های اجرایی تمامی درآمدهای حاصل از فروش و خدمات و سایر وجوه عمومی را از مبدأ وصول به نام خزانه‌­داری کل واریز کنند.
مدافع مس کرمان با توجه به تفاوتشان با فولاد نتیجه تساوی را ارزشمند می داند.
علیرغم گذشت ۶ ماه از جنگ روسیه و اوکراین و ایجاد زمینه تجارت گاز و فرآورده ­های نفتی به خصوص بنزین و گازوئیل، در سایه تعلل وزارت نفت فرصت بی‌نظیر یک میلیارد دلاری در حال از دست رفتن است.
توافق لازم برای اصلاح مستمری سایر سطوح دستمزدی حاصل شد
از ۲۱ مصدوم طوفان بهبهان، سه نفر کودک زیر شش سال، یک دختر ۱۴ ساله، یک مادر باردار، پنج زن و ۹ مرد بالای ۱۸ سال بودند. دو نفر نیز در دو حادثه رانندگی دچار مصدومیت شده‌اند.
همتی این روزها در حال شناساندن دوباره خود به جامعه است و تلاش می‌کند خیمه‌ یک دولت سایه را بدون داشتن چشم امید به اصلاح‌طلبان علم کند و برند خودش را به جامعه سیاسی معرفی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ