استاندار تهران گفت: مدیران ما موظف هستند در صف اول مبارزه با فساد باشد و در مرحله اول باید به خود نظر کرده و به خود تذکر دهند و با خودسازی و رعایت حدود الهی باید کار را شروع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریاض محرز، ستاره الجزایری، بر سر تصمیمش برای حضور در لیگ عربستان با مدیران منچسترسیتی درگیر شده است.
مدیران استقلال در تلاش هستند تا هرطور شده مهدی قایدی را در این تیم حفظ کنند؛ آنها اما دو مشکل بزرگ در این مسیر دارند.
ژاوی به مدیران بارسلونا توصیه اکید داشته که تحت هیچ شرایطی به فروختن رافینیا در انتقالات تابستانی فکر نکنند.
رئیسی اظهار کرد: مدیران باید در تراز مردم انقلابی مردم خوزستان باشند و هر مدیری که نمی‌خواهد روحیه تحولی داشته باشد و خسته ظاهر شده است باید جای خود را به یک مدیر انقلابی بدهد.
«تسهیل و اولویت‌بخشی در صدور مجوز ساخت و ساز»، «سرعت‌بخشی به احداث مسکن روستایی» و «اعتبارزدایی از اسناد عادی» از دیگر تأکیدات رئیس شورای‌عالی مسکن در جلسه شورای عالی مسکن بود.
بندرعباس - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در خواستم از مجموعه مدیران مالیاتی کشور این است که حصار مقاومت برخی از سازمان ها را بشکنند و از تمام ظرفیت های برون سپاری بهره ببرند.
رئیس‌جمهور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر گفت: حاج قاسم یک الگوی خوبی برای کار امروز ماست. او بی نام‌ونشان و مخلصانه کار می‌کرد و تلاش داشت تا موانع پیش‌روی خود را بر طرف کند.
امام جمعه موقت تهران گفت: مدیران کشور باید انسان‌های حق‌مدار و عادلی باشند که از توانایی و ظرفیت لازم برای تشخیص و شناخت حق برخوردار باشند.
مدیران اینتر با برپایی جلسه ای در تمرین فردا، این موضوع را به اینزاگی تفهیم خواهند کرد که او باید لیگ را با کسب رتبه دوم به پایان برساند.
عضو شورای شهر تهران گفت:سامانه شفافیت برای دریافتی ‌مدیران شهرداری فعال نیست و این ردیف باید ایجاد شود.
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: برخی افراد متخلف و معلوم الحال در مدیریت شرکت‌های تابعه وزارت کار و صندوق‌های بازنشستگی هستند که باید برکنار شوند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان براین باور است که عملکرد نویر در جام جهانی خوب نبود و باید بایرن گلر تیم ملی آرژانتین یا کرواسی را جانشین او کند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دومین نشست هم‌اندیشی، آموزشی مدیران صف و ستاد بانک رفاه کارگران در سال جاری که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: بانک رفاه کارگران با خدمات شایسته و مطلوبی که به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی ارائه می‌دهد، در تولید سرمایه اجتماعی نقش مهم و اساسی به عهده دارد. نقشی که بانک رفاه در حکمرانی تأمین‌اجتماعی دارد، باید در شبکه بانکی و نظام اقتصادی به رسمیت شناخته شود. امروزه بانک رفاه کارگران صرفاً یک بانک تجاری و توسعه‌ای نیست، بلکه بانک تخصصی حکمرانی تأمین‌اجتماعی و بانک خاص نظام بیمه‌های اجتماعی در کشور است.
مدیران رئال مادرید به زودی مذاکراتی را برای تمدید قرارداد با مارکو آسنسیو، هافبک اسپانیایی، آغاز خواهند کرد.
بارسلونا با وجود همه تلاش هایی که برای کاهش دستمزد پنج بازیکن بزرگ خود داشت، در نهایت موفقیتی کسب نکرد. متئو آلمانی، مدیر فوتبال بارسلونا، گفته بود که هدف، ناپدیدکردن آنهاست.
کلودیو مارکیزیو، کاپیتان سابق یوونتوس، معتقد است که مدیران این باشگاه نباید تا ماه ژانویه(نقل و انتقالات زمستانی) صبر کنند و باید هر چه زودتر مکس آلگری را برکنار کنند.
پل پوگبا پس از یک ماه فیزیوتراپی در نهایت به این نتیجه رسید که زانویش را جراحی کند. مدیران یوونتوس یک ماه پیش به او توصیه کرده بودند تا زمان را تلف نکند و حالا هم از او عصبانی هستند.
وزیر ورزش و جوانان از افتتاح 242 طرح‌ورزشی در هفته دولت 1401 خبر داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر همان ابتدا کاسیانو را با مبلغ یک میلیون و ۲۵۰هزار یورو می‌خریدیم، مجسمه‌ام را می‌ساختند.
رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان کرمان با بیان اینکه مدیران ناکار آمد باید کنار بروند، گفت: باید بهشان گفت برو کنار ما میخواهیم کار کنیم. / خبرگزاری دانشجو
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مدیر مدرسه باید خودش تصمیم گیر باشد؛ لازم است قدرت تصمیم‌گیری داشته باشد و برای هر موضوعی با منطقه تماس نگیرد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
«حسین ثوری» رئیس فدراسیون بوکس: این شخص هیچگونه ارتباطی با فدراسیون ما ندارد و او را به‌عنوان بوکسور نمی‌شناسیم. باور کنید تاکنون او را ندیده‌ام و امروز پس از فیلم مبارزه‌اش از گذشته و حال وی اطلاع پیدا کردم.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ