تنها کشتی‌گیر تیم ملی آزاد ایران که در پنج وزن نخست به دیدار فینال راه یافته بود، در مبارزه نهایی برابر حریفی از مغولستان به پیروزی رسید و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان، ایران با سه طلا و یک نقره صدرنشین است.
نمایندگان ایران در پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان به 2 مدال طلا و 1 مدال نقره دست یافتند.
مسابقات نیمه نهایی پنج وزن اول رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان عصر امروز (دوشنبه) در شهر امان اردن برگزار شد.
تمامی مدال های طلای روز نخست مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا سهم ایران بود.
روز اول رقابت‌های کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ‌دار بیشکک با قهرمانی گنو پتریاشویلی و احمد تاج‌الدین‌اف به پایان رسید.
سه فرنگی کار ایرانی به دیدار فینال رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در قرقیزستان راه یافتند.
رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور، یادواره شهیدان کوروش و داوود علی پناه درسالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است نفرات برتر ۶ وزن اول هم مشخص شدند.
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی برگزار شد که مثل پنج وزن اول تیم ملی ایران تنها یک ملی پوش را در فینال و شانس کسب مدال طلا دارد.
رقابتهای پنج وزن اول سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز برای تیم ملی ایران به پایان رسید. نتایجی که برخلاف انتظارات رقم خورد.
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد که ملی‌پوشان ایران در پنج وزن نخست نمایش ناامیدکننده ای داشتند و فقط رحمان عموزاد فینالیست شد.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب ۵ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز، قهرمان شد.
پویا دادمرز در فینال وزن 55 کیلوگرم به سختی از سد کشتی گیر هندی گذشت و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت.
کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی ایران با پیروزی برابر حریف هندی خود به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد. تیم ملی کشتی فرنگی ایران چهار فینالیست دیگر دارد.
نتیجه کشتی فرنگی ایران در روز اول تورنمنت مصر: صددرصد طلا!
تیم کشتی فرنگی ایران در روز اول تورنمنت زاگرب با محمدعلی گرایی، ناصر علیزاده و امین کاویانی‌نژاد صاحب سه نشان طلا، نقره و برنز در روز اول رقابت‌ها شد.
نمایندگان کشورمان در پایان 4 وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز کسب کردند.
روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با راهیابی دو آزادکار ایرانی به فینال و رسیدن زارع به دیدار رده بندی پایان یافت.
شاید امید اول کشتی ایران در روز دوم محمدرضا گرایی باشد. دارنده مدال طلای جهان و المپیک و ستاره کشتی ایران در دو سال اخیر که حالا برای دومین مدال طلای خود گام بر می‌دارد.
یزدانی و قاسمپور شانس اول طلای کشتی قهرمانی جهان
یاری تنها طلایی ایران ۵وزن اول کشتی جوانان جهان
رییس کل گمرک ایران از تجارت غیر نفتی ۲۵.۵ میلیارد دلاری کشور در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: با پیشتازی سه ماهه صادرات نسبت به واردات در سال جدید، تراز تجاری کشور مثبت ۶۰۵ میلیون دلار شد.
به دنبال افزایش شدید دما رکورد تاریخی مصرف برق کشور آن‌هم در روزهای آغازین تابستان شکسته شد؛ رکوردی که البته با مدیریت بار مصرف برق همراه بود و به همین دلیل نه تنها به پایداری شبکه برق سراسری آسیبی وارد نشد، بلکه برق بخش خانگی نیز با حداکثر ظرفیت تأمین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ