عباس عبدی: اگر نیت نمایندگان مجلس مبارزه با فساد است، باید سراغ همین سرچشمه بروند و آن را خشک کنند. چرا صرفا به بیان واضحات و نکات آشکار ماجرا می‌پردازند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: با توجه به شدت بی سابقه گرمای هوا در جهان و ایران به نظر می رسد بتوان با تعطیلی ادرات و دستگاه های اجرایی نسبت به حفظ سلامت مردم اقدام کرد.
این نوع قانون گذاری‌های شتاب زده و عوام گرایانه هستیم، اما باز هم این اتفاق تکرار می‌شود. انتظار می‌رود که قانونگذاران محترم با کسب تجربه از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح‌ها و لوایح خود شتاب زدگی را کنار گذاشته و با جلب نظر اساتید حوزه و دانشگاه و جلب نظر صاحب نظران مربوطه اقدام به تصویب قانونی کنند که قابلیت اجرایی «چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ نیروی انسانی» و پذیرش در بعد فرهنگی جامعه را داشته باشند. لایحه جدید حجاب و عفاف ایرادات زیادی دارد؛ چه به لحاظ حقوقی و چه به لحاظ جرم شناسی و آسیب شناسی اجتماعی. از دیدگاه اقتصادی و مبحث اقتصاد جرم که یکی از مباحث کاربردی میان رشته‌ای بین دانش اقتصاد و دانش حقوق جزا و جرم شناسی است، به نظر می‌رسد در صورتی که این لایحه به مرحله اجرا برسد، بخش قابل توجهی از هیئت وزیران و وزارتخانه‌های زیر مجموعه قوه مجریه، درگیر اجرای این طرح خواهند شد.
سوال جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت در خصوص علت بی توجهی معاونین آن وزارتخانه به مطالبات مردم در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از بی توجهی وزیر پیشنهادی صمت به ظرفیت مهم معادن و ایجاد صنایع در مناطق محروم در برنامه های علی آبادی انتقاد کرد.
نماینده مردم اراک و کمیجان با انتقاد از بی توجهی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات تکلیفی ازدواج و ودیعه مسکن گفت: مردم چه گناهی کرده اند که بانک‌ها وام‌های درشت به ابر بدهکاران داده‌اند و امروز با مشکل درآمد و نقدینگی مواجه شده و همین امر موجب شده که مردم نتوانند مصوبه مجلس را درخصوص تسهیلات ازدواج و ودیعه مسکن را دریافت کنند.
معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران با توجه به بومی شدن و ریشه دواندن توانمندی‌های هسته‌ای در ایران، هرگونه تهدید علیه صنعت هسته‌ای کشورمان کاملاً بی مفهوم است.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بی‌توجهی به مجلس نیست؛در آیین‌نامه هیچ‌گونه الزامی برای حضور رئیس‌جمهور وجود ندارد.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: ما تحقیق و تفحص از کانون وکلای دادگستری را در دستورکار داریم که امیدواریم به زودی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس این موضوع را تصویب کند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متأسفانه جریاناتی با اعلام برخی بیانیه‌های سخیف و غیر حرفه‌ای، نشان دادند که به منافع ملی پایبند نیستند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دولت در تدوین بودجه سال آینده صرفاً قانون بودجه سال‌های قبل را کپی‌برداری کرده که البته خودشان می‌گویند برخی از موارد بودجه را تبدیل به احکام دائمی کردند.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: اگر امروز با یک برنامه‌ریزی منسجم، نسبت به نگهداشت زیرساخت‌های کشور هزینه کنیم، در هزینه‌های آتی بهسازی و بازسازی چهار برابر صرفه‌جویی خواهیم داشت.
نمایندگان مجلس که از ابتدای دوره یازدهم قوه مقننه به دنبال اصلاح و تغییر در چارچوب انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، امروز فرصتی فراهم شد تا این موضوع در صحن علنی رقم بخورد تا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مردم با شرایطی بهتر وکلای خود را راهی بهارستان کنند.
نمایندگان مجلس که از ابتدای دوره یازدهم قوه مقننه به دنبال اصلاح و تغییر در چارچوب انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، امروز فرصتی فراهم شد تا این موضوع در صحن علنی رقم بخورد تا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مردم با شرایطی بهتر وکلای خود را راهی بهارستان کنند.
سوال ملی علیرضا سلیمی از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص بی‌توجهی به بافت‌های تاریخی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
نماینده مردم بابلسر در مجلس، گفت: با توجه به گرانی قیمت ارز، بی ارزش شدن پول ملی و تورم بالای ۵۰ درصد باید استیضاح وزیر اقتصاد در دستورکار مجلس قرار گیرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: شاهد عدم اجرای قانون هوای پاک توسط دستگاه‌های دولتی هستیم و سازمان حفاظت محیط‌ زیست که خودش باید متولی باشد، از ۲۲ تکلیف قانونی ۱۲ مورد را اجرا کرده است.
رئیس فراکسیون جمعیت مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد مکان‌هایی برای مهدکودک و شیردهی در همه وزارتخانه‌ها با بی توجهی مواجه شده است.
نماینده مجلس در برنامه تهران بیست از بی توجهی دولت به ماجرای واردات خودرو انتقاد کرد.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: درد امروز پرستاران صرفاً فقر نیست، بلکه اعتراض آنها به تبعیض است و اینکه چرا شایسته‌سالاری مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه و قانون اساسی همه پرداخت‌ها و دریافت‌های شرکت‌های دولتی و وزارتخانه‌ها باید از طریق خزانه انجام شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه و قانون اساسی همه پرداخت‌ها و دریافت‌های شرکت‌های دولتی و وزارتخانه‌ها باید از طریق خزانه انجام شود.
رضایی گفت: مسئولان باید با معترضین صحبت کنند و در مقابل پاسخگو باشند. این جوانان آینده سازان مملکت هستند و اگر صحبت‌هایشان شنیده شده و به آن‌ها احترام گذاشته شود تخلیه می‌شوند، اما اگر حرف‌ها شنیده نشود و بی‌توجهی شود آن‌ها هم می‌شکنند. در واقع ما با عملکردمان آن‌ها را عصبی می‌کنیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس از انحصارگرایی بیمه مرکزی در خصوص استارتاپ‌های بیمه‌ای انتقاد کرد.
عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر بعد از گذشته ۵ ماه از آخرین عرضه اولیه چهارشنبه گذشته ۲۰ بهمن در فرابورس انجام شد، اما برخی کارشناسان ابهاماتی را در این زمینه مطرح کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ