اردستان-نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصل روز قدس ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بود و امام، مبارزه با اسرائیل را در دستور کار خود داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) به ریاست «محمدباقر قالیباف» برگزار شد. بررسی تقاضای نمایندگان مجلس در مورد رسیدگی به لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) در دستور کار قرار گرفت. نمایندگان با ۱۷۵ موافق ۴۹ مخالف ۵ ممتنع از ۲۳۸ نماینده حاضر در مجلس با بررسیاین لایحه طبق اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.
نماینده چابهار با تاکید بر اینکه روز گذشته رای‌گیری برای اصل ۸۵ شدن این لایحه به‌صورت استمزاجی برگزار شد و رسمی نیست، عنوان کرد: «به بیان دیگر این لایحه فعلاً اصل ۸۵ نشده است. با توجه به این رویه و نگاهی که در قاطبه مجلس وجود دارد قطعاً هفته آینده این لایحه، اصل ۸۵ خواهد شد.»
آن‌قدر روز را در کنار زنبورها شب کرده‌اند که حتی از صدای بال زدنشان می‌فهمند ‌که آنها عصبانیند یا به فکر کار؛ آنها می‌گویند هر آدمی نمی‌تواند زنبوردار باشد و زنبور هم هرکسی را قبول نمی‌کند؛ اگر نخواهد، می‌پرد و برای همیشه می‌رود اما در گرما و خشکی این سال‌ها فعلا مانده‌اند و عسل می‌سازند.
فرقی نمی‌کند اثر هنری باشد یا ادبیات و موسیقی و عکاسی؛ محتوای ایجادشده توسط هوش مصنوعی در همۀ حوزه‌ها در حال افزایش است و هر روز تشخیص اصل یا مصنوعی بودن این تولیدات سخت‌تر می‌شود.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مقرر شد طی ۱۰ روز آینده مطالبات شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی از بیمه سلامت پیگیری و برای پرداخت آن اقدامات لازم انجام شود.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: پرداخت بخشی از مطالبات گندمکاران با تاخیر مواجه شده بود؛ پس از پیگیری، رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که در چند روز آینده این معوقات پرداخت خواهد شد.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، در سی دقیقه اول دیدار تیمش با لیدز دو بار دروازه حریف را باز کرد تا سیتی با درخشش او شروعی طوفانی داشته باشد.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: برخی عوامل باعث شد پرداخت حقوق معلمان با تأخیر مواجه شود اما با پیگیری‌هایی که صورت گرفت امروز قبل از ساعت ۱۴ حقوق معلمان پرداخت می‌شود.
واگذاری‌هایی که شفاف بود یا باید شفاف می‌بود، به آن روز دچار شد، به افراد فاقد صلاحیت واگذار شد که بفروشند و پولی به جیب بزنند یا مثلا دانشگاه بسازند! حالا اگر واگذاری‌ها غیرشفاف باشد نتیجه بدتر است و این نوعی اتلاف و حیف و میل اموال عمومی با توجیه ناکارآمدی اموال و مولد کردن آنهاست!
اصلی وجود دارد به نام «کمتر، بیشتر است.» با به‌کارگیری این اصل، می‌توانیم با ایجاد تغییرات کوچک در زندگی روزمره، چیز‌های زیادی را به دست آوریم. اگر می‌خواهید شروع به بهبود کیفیت زندگی خود کنید، هر چقدر هم که سخت باشد، نیاز دارید که یک روز تغییر را آغاز کنید.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگارند؛ همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل بوده و کهنه نمی‌شود؛ اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگار هستند همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل وجود داشته و کهنه نمی‌شود اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر آشتیانی عضو دفتر حضرت امام به جماران گفت: ما باید حتماً دست به یکسری اصلاحات بزنیم. چه بخواهیم و چه نخواهیم باید یک سری اصلاحات را انجام دهیم. احزابی که شناسنامه‌دار هستند و نظام را قبول دارند باید با هم گفتگو کنند. حساب خارج‌نشین‌ها مشخص است. آن‌ها از روز اول با نظام جمهوری اسلامی مخالف بودند. به نظرم اکثریت مردم ایران اصل نظام را قبول دارند. آن‌ها اسلام و مملکتشان را دوست دارند و به دنبال آن نیستند که نظام تغییر کند. ما باید با خارج‌نشین‌ها برخورد کنیم و هویت آن‌ها را برای ملت مشخص کنیم. هویت بعضی از این خارج‌نشین‌ها که آرزوی نابودی نظام را دارند برای ملت مشخص نیست.
اعتماد نوشت: غروب روز جمعه ۴ آذر ماه بود که گروه هکری «بلک‌ریوارد» از هک کردن وب‌سایت و سامانه داخلی خبرگزاری فارس خبر داد و اعلام کرد به ده‌ها بولتن محرمانه این خبرگزاری که برای نهاد‌های امنیتی و انتظامی تهیه می‌شد، دست پیدا کرده است. مطابق معمول، مدیران این خبرگزاری اصولگرا، ابتدا موضوع را تکذیب و اصل خبر را بی‌اهمیت قلمداد کردند. اما با انتشار برخی اسناد و تصایر متقن از سامانه‌های داخلی این خبرگزاری، مشخص شد که محتوای هک شده، آن‌گونه که مدیران این خبرگزاری ادعا می‌کنند، بی‌اهمیت و جزیی نبوده و دامنه وسیعی از اخبار، تصاویر و داده‌های بایگانی را شامل می‌شده است.
سرمربی سابق فجر سپاسی معتقد است اصل دغدغه این تیم بعد از حضور در لیگ و مسائل مالی خواهد بود.
مشمولان اعزامی باید کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند. همچنین مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.
وکیل خانواده مهسا امینی گفت: هنوز به اصل پرونده مرگ مهسا و روند تحقیقات انجام شده به‌منظور روشن شدن ابعاد ماجرا از جمله چگونگی دستگیری مهسا در پارک طالقانی و هدایت او به داخل ون گشت ارشاد از ساعت ۵/۶ عصر روز سه‌شنبه ۲۲ شهریورماه سال جاری تا هنگام فوت، دسترسی پیدا نکرده‌ایم.
مجریان خانه مسافرها در واکنش به بخشنامه حذف«مجوز مجری» که چند روز پیش توسط وزارت میراث فرهنگی به اداره های کل میراث فرهنگی ابلاغ شد واکنش نشان داده و آن را مخالف اصل ۴۴ قانونی اساسی دانستند.
نوری قزلجه گفت: برای برگزاری تجمعات نیاز به قانون دیگری نداریم و در اصل ۲۷ قانون اساسی به وضوح این موضوع مورد توجه قرار گرفته است. مردم نیز پیشتر هر روز در جلوی مجلس اعتراضات و مسائل خود را مطرح می‌کردند.
مددوف گفت که غرب یک اصل ساده را نادیده می‌گیرد و آن این است که تهدید یک قدرت هسته‌ای همیشه مانند شطرنج بازی کردن با مرگ است و زمان پایان بازی، شبیه روز پایان بشریت خواهد بود.
کاخ سفید روز پنج‌شنبه شش اصل را برای اصلاح رویه پلتفرم‌های فناوری بزرگ اعلام و تصریح کرد برای کنترل شرکت‌های بزرگ فناوری ایالات‌متحده، دو حزب کنگره را تشویق به حمایت از خود می‌کند.
«الهام علی اف» امروز در پیام تبریکی خطاب به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به مناسبت روز پیروزی اعلام کرد: اتحاد باکو- آنکارا بر اساس اصل یک ملت، دو کشور در جهان بی‎نظیر است.
«الهام علی اف» امروز در پیام تبریکی خطاب به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به مناسبت روز پیروزی اعلام کرد: اتحاد باکو- آنکارا بر اساس اصل یک ملت، دو کشور در جهان بی‎نظیر است.
حجت قاسم زاده اصل کارگردان فیلم باتشکر از استقبال تماشاگران در اولین اکران مردمی گفت: خیلی تشکر می کنم و خوشحالم که امروز تماشاگران این فیلم را از نزدیک می بینم و از اینکه در این شرایط سخت و با این ترافیک فیلم روز ششم را برای تماشا انتخاب کرده اید سپاسگزارم و امیدوارم بعد از تماشای فیلم راضی از سینما خارج شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ