تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی برابر کرواسی در مرحله نیمه نهایی ، فینالیست جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاهش ذخایر ارزی آرژانتین موجب شده تا این کشور مجبور شود برای پرداخت وام دریافتی از صندوق بین‌المللی پول دست به دامان قطر شود.
مربی تیم ملی والیبال دانشجویان عملکرد شاگردانش را در مسابقات مرحله گروهی مثبت ارزیابی کرد و گفت: بازی خوبی با آرژانتین داشتیم تیمی که سالهاست رقیب ما بوده است.
تیم ملی آرژانتین با قبول شکست برابر تیم ملی سوئد در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2023 از این مسابقات حذف شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال جهان از شهر سانتا ریتا برزیل راهی سن خوآن در آرژانتین شد.
آرژانتین با شکست برزیل در سومین بازی مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی شد.
تیم ملی والیبال آرژانتین بدون لوسیانو دچکو هم پیروز می‌شود.
‌قرار گرفتن هشت کشور آمریکای لاتین شامل ونزوئلا، کوبا، بولیوی، شیلی، آرژانتین، کلمبیا، نیکاراگوئه و برزیل به اردوگاه چپ، آشکارا از شکست راهبرد آمریکا در حیاط خلوت خود نشان دارد.
سفیر آرژانتین در روسیه گفت: قرار است در نشست ماه آگوست گروه بریکس، موضوع عضویت آرژانتین در این گروه مورد بررسی قرار گیرد.
سفیر آرژانیتن در روسیه گفته که قرار است در نشست ماه آگوست گروه بریکس، موضوع عضویت آرژانتین در این گروه مورد بررسی قرار گیرد.
آرژانتین جای اندونزی میزبان جام‌جهانی فوتبال جوانان
رسانه‌های آرژانتینی می‌گویند میزبانی جام جهانی فوتبال زیر 20سال که قرار بود در اندونزی برگزار شود ولی میزبانی از این کشور بازپس گرفته شده بود در آرژانتین برگزار خواهد شد.
تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه موفق شد تیم ملی کوراسائو را با نتیجه 7-0 شکست دهد.
آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، با انتشار پستی احساسی در صفحه اینستاگرامش بار دیگر از این بازیکن و قهرمانی‌اش در جام جهانی تمجید کرد.
رئیس جمهور آرژانتین اعلام کرد که این کشور به گفتگوها با پوتین ادامه خواهد داد.
در پرطرفداران عکس جهان لیونل مسی کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین، جام جهانی قلابی را بالای سر می‌برد، اما این اتفاق چگونه رخ داد؟
برزیل بیشترین امتیاز را در تاریخ جام های جهانی کسب کرده و با وجود تداوم ناکامی در کسب جام، صدرنشین این جدول است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، با انتشار پستی به جشن چند میلیونی قهرمانی این تیم در جام جهانی 2022 واکنش نشان داد.
خبرنگار و کارشناس فوتبال عمان قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ را لایق این تیم دانست و درباره عملکرد تیم ملی ایران گفت: انتظارات از بهترین تیم قاره آسیا خیلی بیشتر بود.
در ترکیب تیم ملی آرژانتین و در جام جهانی 2022 حضور یک بازیکن جوان خودنمایی می کرد. مهاجم 21 ساله باشگاه بنفیکا؛ انزو فرناندز.
پس از پیروزی مقابل فرانسه، لباس تیم آلبی سلسته با سومین ستاره ای که کسب کردند به روز شد.
کیلیان امباپه در دو دقیقه همه داشته‌های مسی و آرژانتین را آتش زد و با دبل خود در فینال، بازی دو بر صفر باخته را به تساوی کشاند! در گل دوم لئو توپ را در میانه میدان ازدست داد و همان توپ به گل دوم خروس‌ها بدل شد
ملی پوش سابق فوتبال آرژانتین ابراز امیدواری کرد که تیم ملی کشورش فینال جام جهانی را در وقت‌های قانونی پیروز شود.
بازیکنان تیم ملی آرژانتین فردای بازی با کرواسی را به استراحت کامل پرداخته اند.
لیونل مسی با در متفاوت‌ترین ورژنی که از او دیده بودیم آرژانتین را به نیمه‌نهایی جام جهانی رسانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ